Primera p11 helmat.

Pitäsi toiselle puolelle vaihtaa kokonaan. Kannattaako ja maksaako paljon? Helmapelti on n.30e.
Ilmoita


Hitsi hommelit on aina kallista puuhaa ja etenkin jos pohjat on läpimätää?
Ilmoita
Joo,ainahan se maksaa jos itse ei voi tehdä,mutta kannattaa kysellä eri toimijoilta, jotka osaa hitsaushommat! saattaa olla yllättävän isoja eroja hinnassa!
Ilmoita
Pelti 30 euroa

Vanhan helman irrotus, sisemmän helmarakenteen ruostevaurioiden korjaus, uuden helman hitsaus paikalleen, työnjäljen viimeistely, ehkä 10 tuntia kaikkineen työtä. 500 euroa.

Uuden helman maalaus ja ruostesuojaus, maalit 150 euroa ja työ 800.
Ilmoita
Pelti 30 euroa

Vanhan helman irrotus, sisemmän helmarakenteen ruostevaurioiden korjaus, uuden helman hitsaus paikalleen, työnjäljen viimeistely, ehkä 10 tuntia kaikkineen työtä. 500 euroa.

Uuden helman maalaus ja ruostesuojaus, maalit 150 euroa ja työ 800.
Ilmoita
Pelti 30 euroa

Vanhan helman irrotus, sisemmän helmarakenteen ruostevaurioiden korjaus, uuden helman hitsaus paikalleen, työnjäljen viimeistely, ehkä 10 tuntia kaikkineen työtä. 500 euroa.

Uuden helman maalaus ja ruostesuojaus, maalit 150 euroa ja työ 800.
Ilmoita
P10 vaihdoin aikoinaan helmapellin, poralla ja rälläkällä pistehitsauksista.

Pienellä taltalla ja meisselillä väliin nakutellen helmaa irroittaen.

Uutta mallataan paikoileen ja autosta puhdistin paikat somalilla, rälläkällä johon migillä hitsasin uuden pellin.

Ensimmäinen peltityö autoon. Koko helma oli vaihdettu iltapäivän aikana. Mustaa helmamassaa päälle, 15min.

Yksinkertainen homma, tuo onnistuu kaikilta joka vähän käsillä tehnyt jotain.
5 VASTAUSTA:
Piste paikat saa auki näppärällä terällä ja sitten vaan uuttaa sovittamaan!
Tuli varmasti hieno.

Pelti joka on vähän sinnepäin ja vedetty mustaa päälle. Ei täytä minkään maan kolariturvallisuusvaatimuksia ja eihän tollasella kehtaa ajaa missään ihmisten ilmoilla.

Ymmärrän toki jossain Kainuussa metsän keskeltä kirkonkylän kaupalle, mutta ei juuri muualla.
Tää on parempi kuin tehtaalta lähtiessä, saumaa on kilometri eikä pelkkiä pistepaikkoja!
Anonyymi kirjoitti:
Tää on parempi kuin tehtaalta lähtiessä, saumaa on kilometri eikä pelkkiä pistepaikkoja!
originaalissa ei vaan ollut vedetty peltiä poikki ja hitsattu jonkun kotihitsaajan toimesta kahta peltiä räpeltäen kiinni toisiinsa

ei se auta vaikka pellin alareuna olisi niitattu paikalleen ja liima välissä jos se kahden pellin sauma on mitä on, siitä se pullahtaa kun kolari tulee
Anonyymi kirjoitti:
Tuli varmasti hieno.

Pelti joka on vähän sinnepäin ja vedetty mustaa päälle. Ei täytä minkään maan kolariturvallisuusvaatimuksia ja eihän tollasella kehtaa ajaa missään ihmisten ilmoilla.

Ymmärrän toki jossain Kainuussa metsän keskeltä kirkonkylän kaupalle, mutta ei juuri muualla.
Auton näin vielä 4-5 vuotta jälkeenpäin seuraavalla omistajalla ja helma oli ruosteeton ja virheetön ja kestävästi laitettu paikalleen. Toisella puolella huonompi ja paikattu alkuperäinen.

Samaan P10 primeraan tein jarrukilvet taakse, kaupasta ei saanut uusia ja leimalle kiire.
+Lisää kommentti
Helmat paukkuu!! Ostakaa mätä mese!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Primera p11 helmat.

Pitäsi toiselle puolelle vaihtaa kokonaan. Kannattaako ja maksaako paljon? Helmapelti on n.30e.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta