Kauanko yleensä kestää,jos haet palautuspisteen ja palautat koneen edelliseen tilaan?Minulla on jo 2 tuntia pyörinyt tieto,odota.....
palautus!!!!!
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu käyttöjärjestelmästä. Windowsit on tässä tunnetusti hitaita. Kärsivällisyyttä vaaditaan.
- Anonyymi
Itse huvikseni testimielellä kokeilin toimiiko palautuspisteen palautus ylipäänsä jos siihen joku päivä todellinen tarve tulee. Reilun tunnin puuskuttamisen jälkeen nykyinen versio pamahti ruutuun plus ilmoitus että C-asemalle pitää ajaa CHKDSK-huolto. Ennen sitä levyvian vuoksi palautusta ei voi suorittaa. Ajoin kyllä pyydetyn huoltoajon, mutta en jaksanut enää uudelleen testata palautuspisteen palauttamista. Parempi uskotella itselle että se toimii tosipaikan tullen. Muutoin tulee helposti paha mieli.
- Anonyymi
Linux Mint 19.2 ‘Tina’ Xfce 64-bit järjestelmässä tämä vie 1 tupakan ajan.
- Anonyymi
Mulla joskus onnistunut mutta usein se epäonnistuu.
surkee juttu tuo palautuspiste hommeli.- Anonyymi
Harjoitus tekee mestarin, ja mestaritkin harjoittelee. Jospa se palautuspiste "hommelin" luonne muuttuu siinä mukana.
- Anonyymi
Windowsin palautus jumitaa hyvin usein ja johtaa uudelleen asennukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784893- 794789
- 1324208
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810