Miten päätät millaiset

shortsit panet päällesi nyt kun taas kohta alkaa paljaiden säärien esittelykausi?
(Jatkoa sopiiko minihame aikuiselle naiselle)
Mitkä asiat vaikuttavat päätökseesi:
Ikäsi, kalenterivuotesi, mitä muut pitävät?
Sääresi mallikkuus ja mittasuhteet. Paino.?
Selluliitti, ihon kuoppaisuus, pigmentin määrä (miten rusketut)?
Hyttysten ja mäkäräisten paljous ympäristössäsi??
Iltasanomien muotireportteri Viivi??

Vai et ikimaailmassa enää laittaisi shortseja päällesi!

53

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin pitäisi saada koivet ruskeiksi. Kyllä ne vielä ovat aika mukiinmenevät vaikka ei voi täysin hurrata. Se on siinä ja siinä kehtaako shortseissa kulkea. Mutta on niitä surkeampiakin sääriä liikenteessä. En lähde shortseissa kuin pakon edessä ihmisten ilmoille. En usko että kukaan viheltäisi. Eikä oikein itsekään jaksa aina nauraa omalle nahistuneelle habitukselle. Alas on tultu fyysisessä olemuksessa mutta huumorintajussa on petrattu.

    • Polvipituutta harrastan. En ole koskaan tykännyt shortseista vaikka olen toki niitäkin päälläni pitänyt. Säärissäni ei ole vikaa, mutta järki se on oltava kerjätessäkin. Talven lomamatkaamme silmällä pitäen ajattelin syksyllä alennusmyyntien aikaan jotain keveitä hurstuukeja hommata.

    • Minulle taas sopivat lyhyet mallit kaikkein parhaiten ja pidän kotona ja pihalla ihan vanhanaikaisia farkkushortsejakin. Minua harmittaa vain se että koipeni ruskettuvat tosi huonosti.
      Kauppoihin voin lähteä kesähelteellä lyhyissäkin shortseissa, muta taas kaupungille tai silleen ihmisten ilmoille laitan jotain muuta.
      Kyllä polvimittaiset cityshortsit ovat aivan sopiva kaupunkiasu vanhemmillakin leideillä.
      Muistaakos kukaan joskus meidän nuoruudessa muodissa olleita culotteja? Housuhameshortseja? Edestä kuin minihame, takaa kuin shortsit? Minusta ne oli tosi ihania...

      • Anonyymi

        Tuossa kuvassa näkyy vain pieni pala laihoja reisiä. Mikset näytä sääriä ja polvia, nehän ratkaisee.


      • Anonyymi

        Muistan sellaiset housuhameshortsit, joiden "lahkeet" olivat yhtä pitkät edestä ja takaa.
        Nehän näyttivät aivan hameelta ja olivat vilpoisia helteelläkin.

        Eilen kävin vaateostoksilla pitkästä aikaa ja huomasin, että housuhameet ovat tulleet uudelleen "muotiin". Lahkeiden pituus on vain muuttunut. Nyt lahkeet ulottuvat polvien alapuolelle, kun niiden pituus aiemmin oli polvien yläpuolella.

        Olisin ostanut tuollaisen kesävaatteen, mutten löytänyt mieleistäni väriä.

        Shortseista en ole
        oikeastaan koskaan pitänyt. Muistan, että muutamat shortsit ostin 12-16-vuotiaana, enkä viihtynyt niissä yhtään, vaikkei silloin "silosäärissäni" ollutkaan moittimista. Shortsit vaan eivät ole minun juttuni.
        Tuolloin teini-ikäisenä harrastin korkeus-ja pituushyppyä ja siihen tarkoitukseen shortsit olivat hyvä asu.

        Ostan vaatteeni omien mieltymysteni mukaan, Mitä muut "rytkyistäni" ajattelevat ei hetkauta minua mitenkään.

        Palaan vielä yleisurheiluun ja asusteisiin, joita huippu-urheilijat (naiset) käyttävät nykyisin.
        Onkohan esim. juoksu-ja hyppylajeissa naisurheilijoista tehty "seksisymboleita", kun he kilpailevat "pikku bikineissä"?
        En usko, että urheijan tulostaso huononee, jos hänellä olisi yllään hivenen peittävämpi asu, esim shortsit.

        Osa kirjoituksestani meni ohi aiheen, mutta menkööt.

        Saahan nähdä monenako kappaleena tämä kommenttini lähtee matkaan.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan sellaiset housuhameshortsit, joiden "lahkeet" olivat yhtä pitkät edestä ja takaa.
        Nehän näyttivät aivan hameelta ja olivat vilpoisia helteelläkin.

        Eilen kävin vaateostoksilla pitkästä aikaa ja huomasin, että housuhameet ovat tulleet uudelleen "muotiin". Lahkeiden pituus on vain muuttunut. Nyt lahkeet ulottuvat polvien alapuolelle, kun niiden pituus aiemmin oli polvien yläpuolella.

        Olisin ostanut tuollaisen kesävaatteen, mutten löytänyt mieleistäni väriä.

        Shortseista en ole
        oikeastaan koskaan pitänyt. Muistan, että muutamat shortsit ostin 12-16-vuotiaana, enkä viihtynyt niissä yhtään, vaikkei silloin "silosäärissäni" ollutkaan moittimista. Shortsit vaan eivät ole minun juttuni.
        Tuolloin teini-ikäisenä harrastin korkeus-ja pituushyppyä ja siihen tarkoitukseen shortsit olivat hyvä asu.

        Ostan vaatteeni omien mieltymysteni mukaan, Mitä muut "rytkyistäni" ajattelevat ei hetkauta minua mitenkään.

        Palaan vielä yleisurheiluun ja asusteisiin, joita huippu-urheilijat (naiset) käyttävät nykyisin.
        Onkohan esim. juoksu-ja hyppylajeissa naisurheilijoista tehty "seksisymboleita", kun he kilpailevat "pikku bikineissä"?
        En usko, että urheijan tulostaso huononee, jos hänellä olisi yllään hivenen peittävämpi asu, esim shortsit.

        Osa kirjoituksestani meni ohi aiheen, mutta menkööt.

        Saahan nähdä monenako kappaleena tämä kommenttini lähtee matkaan.

        kylmätotuus

        Jep, kylmä.
        Sponsorit vaatii että naisurheilijoiden on näytettävä seksikkäiltä ja siksi ne kilpailee nykyisin hyvin vähäpukeisina. Joissakin lajeissa kuten pituushypyssä kun stringsit hivuttautuu pakaroiden väliin, niin se on suorastaan aika rajun näköistä. Kyllä minun mielestäni tarkoituksenmukaiset kilpailuasut jotka ei lepata mutta eivät myöskään turhaan paljastele anatomiaa olisivat silmällekin miellyttävämmät. Toisaalta ei ne oikein burkhassakaan pysty hyppään korkeutta…


    • Anonyymi

      Polvipituiset. Hyvät pyöräillessä.

      Beng
      Iho on vielä vaalea, mutta kaipa väriä tulee vähitellen.
      Vaan onko se tärkeää.

      • Anonyymi

        Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin ruskettuneet reidet vesirajaan saakka. Niitä ihailla jopa itekseen.
        Saa sitä säärissäkin olla, ruskeaa.
        Toisaalta mitä vikaa on maidonvalkeissa jaloissa talven jäljiltä? Samoissa jaloissa se väri on.
        Kun itse pukeudun tai myös shortseilen, teen sen itselleni milloin mistäkin syystä, esimerkiksi kuumuuden vuoksi, enkä siksi, että jalkani olisivat jotkut näyttelykepit.


    • Anonyymi

      Polvipituiset. Hyvät pyöräillessä.

      Beng
      Iho on vielä vaalea, mutta kaipa väriä tulee vähitellen.
      Vaan onko se tärkeää.

    • Anonyymi

      Pidän polvipituisia shortseja. Olen pätkinyt kulahtaneita ja epämuodikkaita farkkuja.
      Pidän kyllä mieluummin mekkoja tai hameita varsinkin kaupunkimiljöössä. Rannalle, lähikauppaan jne. käy shortsit.

      Housuhameet olivat kivoja. Oli miniä ja midiä. Vähän on muoti kuihtunut tai olen tullut näköalattomaksi , koska muodin kohderyhmä ovat nuoret.

    • Anonyymi

      Peilistä katson mitkä näyttävät parhailta siihen tilaisuuteen mihin olen menossa. Omassa pihapiirissä ja mökillä parhaat ovat mahdollisimman vähäkankaiset, niin koivet ruskettuu kivasti. Polvipituiset tai pidemmät ei ole mun shortsit.

    • Anonyymi

      Pieni rusketus on kiva, koska sitä näyttää vähän laihemmalta ja paremmalta. Mutta en oikein uskalla olla enää kovasti auringossa. Nuorena maattiin tuntikaupalla auringon alla. Kukaan ei puhunut se vaarallisuudesta mitään. Sellaiset polvipituiset shortsit on ok. Ja kaiken pituiset leningit. Kun vähän ruskettuu, niin jaloissa ei näy katkeilleet verisuonet ja tummuneet alueet. Mutta muuten olen ikääni tyytyväinen. Kunhan aika pysähtyisi hetkeksi. Saisi olla noin 60 v pitkään.

    • Anonyymi

      Yksikään mies ei ole tainnut vastata.
      Ajattelen, että vastaajamiehellä olisi beessit, puolireiteen ulottuvat leveähköt lahkeet sortseissaan. Alta lähtevät laihat, valkeat kintut päättyen vaaleisiin raidallisiin sukkiin ja harmaisiin läpällisiin nauhattomiin nahkakenkiin. Olihan siellä säärissä vähän vaaleaa karvaa.

      Kenetkö kuvasin, mielikuva vain.

      • Anonyymi

        - Tarkkuutta peliin.

        """Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin ruskettuneet reidet vesirajaan saakka. Niitä ihailla jopa itekseen.
        Saa sitä säärissäkin olla, ruskeaa.
        Toisaalta mitä vikaa on maidonvalkeissa jaloissa talven jäljiltä? Samoissa jaloissa se väri on.
        Kun itse pukeudun tai myös shortseilen, teen sen itselleni milloin mistäkin syystä, esimerkiksi kuumuuden vuoksi, enkä siksi, että jalkani olisivat jotkut näyttelykepit."""

        - Itselläni on useita, tosi värikkäitä shortseja. Turkoosi pohjaisia ja muita. On avosandaalia, rantasandaalia vaan ei varvassandaaleita.
        Komeita jalkojani en peittele turhin päin. Toki ne talven jäljiltä ovat haaleat, ei haittaa sekään.


      • Et ainakaan minua. Ne puolisääreen ulottuvat leveälahkeiset "shortsit" ovat typerän näköisiä. Ei minulla ole milloinkaan ollut shotseja, tuskin tulee olemaankaan, ei ole edes imahousuja.
        Kintutkaan ei ole laihat, ne on harvat kumpparit, jotka saa vedettyä jalkaan, ilman ettei varret ole rutussa, eikä ole edes ylipainoa.
        Vaatetuksessa olen siirtynyt yksinkertaisuuteen, sukat on mustia, oli kesä tai talvi. On siellä yhdet harmaat kengät, loput ovat mustia.
        En omista lenkkareita, enkä verryttelyhousuja.
        Jos oikein aurinko paistaa niin voin laittaa kelta-musta-raidallisen t-paidan, housut silloinkin on hyvin tumman siniset, jossa on prässit, sadesäällä on vähän hillitympää.


      • Et ainakaan minua. Ne puolisääreen ulottuvat leveälahkeiset "shortsit" ovat typerän näköisiä. Ei minulla ole milloinkaan ollut shotseja, tuskin tulee olemaankaan, ei ole edes uimahousuja.
        Kintutkaan ei ole laihat, ne on harvat kumpparit, jotka saa vedettyä jalkaan, ilman ettei varret ole rutussa, eikä ole edes ylipainoa.
        Vaatetuksessa olen siirtynyt yksinkertaisuuteen, sukat on mustia, oli kesä tai talvi. On siellä yhdet harmaat kengät, loput ovat mustia.
        En omista lenkkareita, enkä verryttelyhousuja.
        Jos oikein aurinko paistaa niin voin laittaa kelta-musta-raidallisen t-paidan, housut silloinkin on hyvin tumman siniset, jossa on prässit, sadesäällä on vähän hillitympää.


      • Et ainakaan minua. Ne puolisääreen ulottuvat leveälahkeiset "shortsit" ovat typerän näköisiä. Ei minulla ole milloinkaan ollut shotseja, tuskin tulee olemaankaan, ei ole edes uimahousuja.
        Kintutkaan ei ole laihat, ne on harvat kumpparit, jotka saa vedettyä jalkaan, ilman ettei varret ole rutussa, eikä ole edes ylipainoa.
        Vaatetuksessa olen siirtynyt yksinkertaisuuteen, sukat on mustia, oli kesä tai talvi. On siellä yhdet harmaat kengät, loput ovat mustia.
        En omista lenkkareita, enkä verryttelyhousuja.
        Jos oikein aurinko paistaa niin voin laittaa kelta-musta-raidallisen t-paidan, housut silloinkin on hyvin tumman siniset, jossa on prässit, sadesäällä on vähän hillitympää.


      • Anonyymi
        k-kotton kirjoitti:

        Et ainakaan minua. Ne puolisääreen ulottuvat leveälahkeiset "shortsit" ovat typerän näköisiä. Ei minulla ole milloinkaan ollut shotseja, tuskin tulee olemaankaan, ei ole edes uimahousuja.
        Kintutkaan ei ole laihat, ne on harvat kumpparit, jotka saa vedettyä jalkaan, ilman ettei varret ole rutussa, eikä ole edes ylipainoa.
        Vaatetuksessa olen siirtynyt yksinkertaisuuteen, sukat on mustia, oli kesä tai talvi. On siellä yhdet harmaat kengät, loput ovat mustia.
        En omista lenkkareita, enkä verryttelyhousuja.
        Jos oikein aurinko paistaa niin voin laittaa kelta-musta-raidallisen t-paidan, housut silloinkin on hyvin tumman siniset, jossa on prässit, sadesäällä on vähän hillitympää.

        Uskotaan uskotaan :)

        Epäilijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Tarkkuutta peliin.

        """Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin ruskettuneet reidet vesirajaan saakka. Niitä ihailla jopa itekseen.
        Saa sitä säärissäkin olla, ruskeaa.
        Toisaalta mitä vikaa on maidonvalkeissa jaloissa talven jäljiltä? Samoissa jaloissa se väri on.
        Kun itse pukeudun tai myös shortseilen, teen sen itselleni milloin mistäkin syystä, esimerkiksi kuumuuden vuoksi, enkä siksi, että jalkani olisivat jotkut näyttelykepit."""

        - Itselläni on useita, tosi värikkäitä shortseja. Turkoosi pohjaisia ja muita. On avosandaalia, rantasandaalia vaan ei varvassandaaleita.
        Komeita jalkojani en peittele turhin päin. Toki ne talven jäljiltä ovat haaleat, ei haittaa sekään.

        Tarkkuutin ja tuli muistikuva miestenkin "satiinisortsesta". Multei tyystin lahkeettomat. Oli vaihtoehto salihousuille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan uskotaan :)

        Epäilijä

        Joo, näyttää muuttuneen. Näytti ettei lähde, painoin kerran, vissiin toisenkin, jonninjoutava viesti, ois voinu jäädä kokonaan lähettämättä. Niin lulin,.
        Kaatuu niitä laivojakin.
        Nyt painan vaan yhden kerran, jos ei lähde, niin olkoon.


    • Anonyymi

      Shortsit??? Pitkät housut tai uimahousut , :)

    • Anonyymi

      Shortsit? Ei jumalauta aikamiehelle :(

      • Anonyymi

        Niitä on hyvännäköisiä shortseja miehille. Jos ne istuvat hyvin ylhäältä, ok. Ne on uppslaaki (?)shortsit ja niiden kanssa käy t-paidat ja kauluspaidat tai viileämmällä neule. Värejäkin on.
        Kyllä vain. Aikamiehellekin.

        Beng


    • Anonyymi

      Mummojen kintut pakkaavat olemaan jo suonikohjujen kyllästämät ,
      sekä reidet selluliitin turvottamat appelsiinin kuorrutuksella, ettei kukaan itsestään välittävä sinne tyvipäähän änkeä mitään hellesortseja.

    • Anonyymi

      Mummojen kintut pakkaavat olemaan jo suonikohjujen kyllästämät ,
      sekä reidet selluliitin turvottamat appelsiinin kuorrutuksella, ettei kukaan itsestään välittävä sinne tyvipäähän änkeä mitään hellesortseja.

    • Anonyymi

      Mummojen kintut pakkaavat olemaan jo suonikohjujen kyllästämät ,
      sekä reidet selluliitin turvottamat appelsiinin kuorrutuksella, ettei kukaan itsestään välittävä sinne tyvipäähän änkeä mitään hellesortseja.

    • Anonyymi

      En ole käyttänyt sortseja enää moneen vuoteen, viihdyn paremmin polvipituisissa kesä/hellemekoissa. Säärissäni ei tanssia kauan harrastaneena ole vikaa, mutta sortsit ei vain ole mun juttu.

    • Jaa, että mitenkö päätän minkälaiset shortsit panen päälleni?

      Ei mitään ongelmia minulla, kun omistan vain yhdet.
      Ostin ne 20 vuotta sitten Floridasta. Vahvaa kangasta, kun vieläkin ehjät. Nappi on irronnut, mutta sen ratkaisin laittamalla hakaneulan, jonka pujotan napinläveen napiksi.

    • Anonyymi

      Ei ole hunksz vielä vastannut vaikka Paloma on taas vähentänyt vaatteitaan 😁😁

      • Voikuule, mummohyvä, minun ajatukseni eivät pyöri sinun hunkszilaisesi ympärillä. Esittelen shortsejani vain :))


    • Anonyymi

      Voi näitä ulkoiseen olemukseen olevia kyselyitä...

      • Anonyymi

        Täällä iskee myös sisäinen rumuus vasten näköä, oli shortsit jaloissa tai ei.
        Nyt istun varkuissa komeana kuin kuppa töölöntorilla aamukahvilla. Kuppa muuten voi ja saa tarkoittaa myös kahvikuppia tai mukia.


    • Mikään noista ei vaikuta päätökseen,
      en ole vuosikausiin vaan pitänyt sortseja, en viihdy niissä.

      kesällä heiluvat helmat,
      paras on kuitenkin housuhame,
      niitä on joka lähtöön, monen pituisia

    • Anonyymi

      Kotona käytän en ulkona, pitkät housut paremmat.
      Shortsit oltava tukevaa kangasta.

    • Mielestäni shortsit ovat paras siivousasu.
      Ei lepattavia helmoja kun kantaa pölynimuria rappuja ylös ja alas.
      Minulla ei ole mitään sääntöjä mitä pidän tai mitä en. Rimpsuhameita, haaremihousuja, tiukkoja shortseja, väljiä mekkoja ja tunikoita, joustofarkkuja ja jegginsejä...kaikki käy, paitsi ei oikein jakkupuvut eikä leuan alle rusetit. Tuulipukuakaan ei ole, vaikka ehkä saisi olla. Joenrantaa seuraavalla vaelluspolulla on on niin hemmetisti hyttysiä ja mäkäräisiä tähän aikaan vuodesta että pitäisi oikeesti kantaa hyttysenkarkoitinta kädessä. Onko kenelläkään kokemusta niistä?

    • Anonyymi

      Helppo päätös kun niitä ei ole koskaan tään akan kaapista löytynyt eikä löydy, kuten ei enää mekkoja ja hameitakaan.....aikoinaan joutui töissä hametta pitämään vaikka olikin hyvin epäkäytännöllinen niin nyt kun saan itse valita aina mitä päälleni laitan niin valinta on hyvin helppo


      vanhanaakka

    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt, että helteellä puetaan kahdet housut päälle, vai pidattekö te niitä ilman alkkareita?

      • Anonyymi

        Kyllä stringien päälle yhde shortsit tai caprit hyvin menee, ja ne tarvitaankin.

        Ei herranjestas ilman stringejä mihinkään, mutta ei niitä näkyviinkään jätetä. Kellohameen kanssa vähän peittävämmät alkkarit... varmuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      Helteillä en käytä alushousuja, kun on mekko päällä. Eipä hiosta, hyvin tuulettuu. Kun lähden kylille, laitan pikkarit, ohuet puuvillaiset vähän väljät, pääsee tuuli hyväilemään herkkiä paikkoja. ;)

    • Anonyymi

      Sutaan kesän alussa muutamana päivänä itseruskettavaa, se on tarkkaa hommaa, helposti tulee läikkiä, mutta alusrasvan kanssa saa tasaisemmaksi.
      Sitten vain muutama lenkki ja puutarhahommia. Nyt jo ruskeahkot. Lyhyet sortsit ovat parhaat, kun en tykkää rajoista. Pyöräilyshortsien lahkeet nostan lähemmäksi nivusia, päivettyvät sääret kauttaaltaan.
      En ole milloinkaan ollut säihkysääri, ihan tavalliset maatiaissellaiset, kyllä huomaan, että jos ei kohjuja olekaan, niin eihän ne kovin sileät ole. Silti arkimenoissa käytän shortseja kaikkialla. Joskus hifisten ja sivelen ensin kosteusvoidetta ja sitten meikkivoidetta, sillä saa ihmeitä aikaan. Laitan hieman korolliset remmikengät, johan näyttävät todellisuutta siroimmilta.
      Myös puserona käytän vain toppeja niinikään rajojen välttämiseksi.

    • Anonyymi

      Ai miten päätän millaiset shortsit. Tämänkin päätöksen teen aina kulloisenkin tilanteen mukaan, asia edellä.
      Ensimmäiset lyhyet shortsini koskaan hankin vasta tänä vuonna. Olin viemässä joitain erittäin vähälle käytölle jääneitä erikoisen värisiä ja/tai flare mallisia farkkuja kierrätykseen, mutta sitten päätinkin tehdä niistä shortseja. Yhdet lohenpunaiset pätkäisin niin huolimattomasti, että piti vähän tasoitella ja niistä tuli sitten vähän turhan lyhyet. Saadakseni aurinkoa olen silti käyttänyt niitä jo monta kertaa hoitokoiraa hellepäivinä ulkoiluttaessani. Siihen käyttöön ja vain yhdelle reitille (radan vieressä kulkeva kävelytie jonka kulkijoista 98% koiran ulkoiluttajia) ne kelpaavat jatkossakin, muualle en laittaisi.

      Bessie

    • Anonyymi

      Miehenä shortsien valinta on helppoa. Omistan viidet shortsit, joista kolmet vielä mahtuvat kohtuudella. Julkiselle paikalle mennessäni valitsen vähän yli polven pituiset shortsit upslaakilla, vyö ja sepalus on syytä muistaa panna kiinni.
      Työhommiin on työshortsit, joissa ei ole vyötä eikä sepalusta, pelkkä naru, jota voi kiristää.
      Kolmannet shortsit on tarkoitettu rantakäyttöön, ikäisiäni naisia hurmaamaan. Valitettavasti hurmaaminen ei ole vielä onnistunut, mutta aina voi toivoa.

      • Anonyymi

        Kerro meille, millainen tuo hurmausyritys on?
        Katsos voimme auttaa eli mitä ei ainakaan pidä tehdä. Hihhih.

        Beng


    • Anonyymi

      Kiitos Paloma shortsi-ideasta. Minulla on yhdet mustat shortsit luhta liikkeestä ostetu ja ne voi pitää lyhyempänä tai pitempänä, farkkuhame mini farkun värinen ja valkoinen farkkuhame mini. Noilla kaikilla voi mennä kauppaan ja kylille ja kirkolle. Ja hihattomia puseroita pidän kyllä myös helteellä. Minulla on ihan hyvät sääret ja käsivarret, ainakin omastamielestä. Mutta nyt sain idean ostan maastokuvioista joustavaa kangasta pienen palasen ja teen army-shortsit. Tykkään käyttää maastokuvioisiakin vaatteita.Maastokuvioinen kesätakki, missä on musta huppu sopii hyvin mustien shortsien kanssa. Mutta varmaan myös musta huppari sopisi hienosti sellaisten army shortsien kanssa. T Miljoona

    • Anonyymi

      Joskus olen miettinyt miksi miehet ei käytä enemmän henkseleitä, kun heillä ei ole vyötäröä ja housut usein roikkuu. Hauska yhdistelmä olisi shortsit henkseleillä. Olisipa joku mies sen verran katurohkea että kehtaisi tälläytyä moiseen viritykseen. Ihmiset tärkeilee liikaa.

      • Anonyymi

        Kerroin tuossa ylempänä miesten helposta shortsien valinnasta. Herättäisikö naispuoleisissa ihmisissä mielenkiintoa, jos vaihtaisin shortsien vyön henkseleihin (sepalus edelleen kiinni)?


      • Anonyymi

        Arkihuumoria ei ole koskaan likaa. Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin tuossa ylempänä miesten helposta shortsien valinnasta. Herättäisikö naispuoleisissa ihmisissä mielenkiintoa, jos vaihtaisin shortsien vyön henkseleihin (sepalus edelleen kiinni)?

        Niin ja ritsa takataskuun ja päähän sellainen hattu, missä on härveli joka pyörii tuulessa.
        Eipä todella näy henkselien paukuttelijoita.
        Enkä suosittele kuin takin alle, jos tarvis.

        Beng


      • Anonyymi

        Henkselit on asialliset. Jos olisin mies käyttäisin kyllä. Kun ei miehillä ole vyötäröä niin ihme ettei housut valahtele nilkkoihin enemmänkin.


    • Minulla on ollut koko päivän shortsit, entä aloittajalla ?

      • Ei minulla. 10 plussaa ja sadekuuroja ei houkuttele. Jospa huomenna jo olisi shortsisäät.


    • Olen delegoinut päätöksenteon vaimolleni.
      Melko pitkälle osaan tehdä oikeat valinnat ja aina voin luottaa siihen, että tarvittaessa saan asiantuntevaa opstusta.

      • Aika hienosti. Olette kuin appivanhempani Kolumbiassa. Isäntä oli perheen pää ja päätti kaikki asiat ja piti kukkaron nyörit tiukalla. Ei saanut tosin valita edes omia kalsareitaan vaan emäntä asetti hänelle vaatekerran sängyn päälle sillä aikaa kun hän oli aamusuihkussa.
        Rakkautta arkiaamuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe