Mä oikeestaan haluisin olla lesbo... Oon nyt ajatellut asiaa ja tajusin etten oo elämäni aikana suudellut (tai edes halannut sillä mielellä) ketään jätkää.. Tyttöjä kylläkin, jo ala-asteella (kyllä yläasteellakin). En oo koskaan kuitenkaan ajatellut olevani lesbo, oon koko ajan pitäny itteeni heterona.. Mutta mitä mieltä olette, saattaisinko sittenkin olla lesbo? Oon kuitenkin monesti rakastunu poikaan... En kuitenkaan pidä poikien ulkonäöstä juuri minkään vertaa, vaikka oon moneen rakastunutkin... Ne rakastumiset on kuitenkin ollu hetken huumia.... Monia tyttöjä pidän tosi kivannäkösinä, tyylikkäinä, viehättävinä, söpöinä, tai ehkä jopa seksikkäinä (harvemmin)...
Silti musta vaan ei tunnu että oisin lesbo, vaikka haluisin olla. Mutta enää mä en tunne olevani heterokaan. Kaiken huipuks mä VIHAAN vastakkaista sukupuolta!
En oo koskaan seurustellut tytön kanssa...
Miten te huomasitte olevanne lesboja?
Miten muut suhtautu kun/jos kerroitte/ne muuten sai tietää?
Olitteko eka luullut itteenne heteroksi ja tykännytkin jostain pojista ennenku tajusitte että ootte lesboja?
Mikä on olo nyt? :)
Lesbot!
4
571
Vastaukset
Jos sä oot jollain ala-asteella niin ehkä se vastakkaisen sukupuolen ihastuminen ei vielä tunnu.
Luulin minäki olevan lesbo kun mun bestiksellä on ollu monia juttuja poikien kans ja mä vain et: ei kiinnosta.
Kunnes 8 luokalla ihanstuin ekan kerran ja sitte toisen kerran.Kunnes tämä toinen ihastus ois käyttäny mua hyväksi vain kunnes rakastuin nykyiseen poikaystävääni (olemme olleet yle vuoden yhdessä)- olenko?
Mä oon jo yläasteella ja oon monesti ihastunu poikaan... Mietin kuitenkin..
- Yksivanhempivain
Rauhotus nyt.Olen ollut miesten ja naisten kanssa,sitä sen kummemmin ajattelematta.Mikä tarve ihmisellä taas on lokeroida...Ole hetero mielestäsi vaikka täältä ikuisuuteen,joskus sitten tiedät loppulisen vastauksen,mutta silloinkaan sitä ei tarvitse kenellekkään kailottaa,etkä ole sen eheämpi ihmisenä,vaikka tiedät mihin sijoitut seksuaali-identiteetti kategorioissa.
Kuinka elämäsi helpottuisi,jos nyt joku neuvoisi,että oletkin lesbo?
Sittenkö alkaisit katselemaan vain naisia?Monet taas pitävät heteroudestaan vaan niin kovasti kiinni,että unohtavat,että kaikki on tavallaan sallittua.Itse en ole koskaan juurikaan edes miettinyt näitä.Olen mikä olen,onneksi harvemmin missään kysytään suuntautumista.
Pärjäile tyttö ja koita rauhottua.- neiti 19v
aivan totta. miksi pitäisi luokitella tarkalleen onko lesbo vai ei. koska sähän rakastut siihen ihmiseen jos siinä on sitä jotain mikä kolahtaa, ei siinä merkitse onko tyttö vai poika. itseäni en pidä sen enempää lesbona tai heterona ja kaikista vähiten bi seksuaalina, vaikka olen totaalisen rakastunut tyttöön, mutta myös poikaan. ja tietystihän saa ihan eri asioita samalta sukupuolelta kuin vastakkaiselta. kyllä itsekin mietiskelin että olenko nyt sitten lesbo ku ihastuin tyttöön. mutta se vaan tuntuu niin luonnolliselta.en pidä sitä mitenkään lesboutena. tod typerää luokittelua. ja vaikka olen ihastunut tyttöön, niin en ole yleisesti kiinnostunut tytöistä... jotn onko lesbo vai ei en tiiä. mutta ei sillä kannata päätänsä vaivata, kuhan olet niin ku parhaalta tuntuu! ole avoin kaikille kokemuksille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740