Auttakaa!!! Mun parhaalla ystävällä on masennus ja se kärsii perhe väki valtaa ja sen vanhemmat kiristää häntä lisäksi vanhemmat kieltävät hakea masenukseen apua koska heitä hävettää tämä asia koska heidän mielestä on noloa jos lapsella on masennus nii mitä mun pitäs tehä?! Joten pliis help
ystävälläni on masennus
Anonyymi
2
50
Vastaukset
Miten kuvittelet tällaisen anonyymin nettiyhteisön voivan auttaa?
Tee ystävästäsi lastensuojeluilmoitus. Muuta keinoa tuskin on.- Anonyymi
Riippuu mm. iästäsi. Jos olet koulussa (et varmaan kesällä kylläkään), niin voit puhua kahden kesken vaikka opettajalle, terveydenhoitajalle tai jolle muulle aikuiselle koulussa. Heillä on vaitiolovelvollisuus.
Voit myös kysyä vanhemmiltasi kaiken, jonka kirjoitit tänne.
Siinä parhaat ideani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373343- 1592397
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141481Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401289Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641153Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2191097Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on641054- 801043
- 108915