Terkkarin käsittelyssä. (tosi)

koulupoika

Mä olen nyt lukion viimeisellä luokalla, ja kävin kaksi viikkoa sitten lääkärintarkastuksessa. Meillä on nykyään n.30-vuotias naislääkäri tarkastamassa meitä.
No, menin tutkimushuoneeseen ja nainen käski minun riisuuntua vain alusvaatteilleni. Ensimmäisenä otettiin pituus ja paino, ja sitten olisi kuulunut tulla ryhdin tarkistus, mutta se terkkari käski minun riisua paidan pois. Se hieroi ja puristeli minun nännejäni, ja sanoi että tämä toimenpide paljastaa, ovatko nännini hyvässä kunnossa ja terveet.
Tutkimuksen jälkeen sain laittaa paidan takaisin, mutta alushousut täytyi ottaa pois. Minun piti mennä tutkimuspöydän kulmalle istumaan haarat levällään. Se naisterkkari ei laittanut edes hanskoja, vaan tunnusteli kaluani paljain käsin. Huomautin asiasta, ja hän sanoi etteivät ne hanskat nyt ole niin välttämättömät. Hän hieroskeli kaluani, ja kosketteli terskaa, jolloi tietenkin kiihotuin paljon. En usko, että se kuului tutkimukseen. Hän työnsi vielä sormen peräaukkooni, ja sitten useamman. Vemputti esnaria edestakaisin, jolloin kaluni sykki kivikovana. En vaatinut häntä lopettamaan, vaikka toimenpide oli täysin sopimaton. Olisi pitänyt sanoa siitä.
Sitten hän sanoi, että penikseni on myös hyvässä kunnossa, ja nyt olisi aika tarkastaa ryhti. En saanut laittaa vaatteita päälle.
Naissterkkari kääntyi selin, kumartua hitaasti alas ja laski hameen.
Jouduin riisumaan hänen pikkypöksynsäkin, ja kun sormeni olivat hänen pillun huulillaan terkkari painautui minua vasten. Hänen pillunsa oli todella märkä, ja hän käski minun nussia häntä. Yllätyin, ja säikähdin, mutta nainen sanoi ettei ole hätää. Hän vain oli niin kiihkoissaan. Minä vain annoin hänelle kunnolla kyytiä, ja kirnusin litisevää römpsää. Pian hän kuitenkin avasi takkinsa ja rintsikkansa, ja kumartui puristaen kaluni hänen isojen rintojensa väliin. Hän liikutteli penistäni rintojensa välissä, ja otti sen lopulta suuhunsa. Kun sanoin että tulisin kohta, hän lopetti ja jatkoi kaluni runkakamsita kädellään. Hän vemputteli, ja otti kaluni takaisin suuhunsa, hyväillen samalla kylkiäni. Olin itsekin todella kiihottunut, ja se tuntui hyvältä, kun terkkari muljutteli terskaani lämpimässä suussaan. Jonkin ajan päästä olimme jo taas kunnon panohommissa ja laukesin hänen pilluunsa takaa päin. Hän vetäytyi irti minusta, ja kysyi haluaisinko nuolla hänen pillunsa puhtaaksi spermasta. En halunnut, ja menin pukemaan. Sain kondomipaketin terkkarilta, ja kun olin lähdössä, hän kysyi että voisinko tulla toistekin.
Minä kerroin miettiväni asiaa, sillä nautin hänen kanssaan suunnattomasti. Toistaiseksi olen vielä pysynyt poissa terkkarilta, mutta houkutus on suuri. Pitäisikö mennä vielä

5

21548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuh

      hullu oot jos et mee

    • ...

      tuo ei varmana oo tositarina..

      • Miggo

        Tommostahan sattuu joka päivä terkkarilla, joten ei tossa sun jutussa oo mitää ihmeellistä. Meidän luokan pojat, minä mukaan lukien, käyvät jatkuvasti terkkarilla panettamassa itteensä. Joten on todella ihme ettei sua oo terkkarit ennen nussineet.


    • Ykä

      ,,paskapuhetta.

    • yks vaa

      oot jo ollu toisenkin kerran vai kuinka ??? joten jatka vaa samaan malliin.. mä jatkan uniani...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe