Sain piilolinssit joskus viime viikon keskiviikkona ja oon monta kertaa yrittäny laittaa silmää niitä mutta ei onnistu. Silmää ylhäältä ja alhaalta kiinni ettei menisi kiinni mutta se vaa menee. Joko se menee iteksee kii tai sit päästän irti sormella siitä silmästä koska se on niin ärsyttävän tuntusta ku linssi osuu silmää ja siitä tippuu sitä nestettä sinne mutta se ei vaa tartu.
Ja harvoin oon saanu sen edes kunnolla koskemaa silmää ennenku käy jotain esim. se tippuu koska räpsäytän, menee väärää paikkaa vaikka tähtään oikeeseen. Tai jotain muuta.
Meni hermot ja kohta heitän noi roskii jos ei onnistu. Nyt on jo menny hukkaa muutamat linssit ku ne on menny ihan likaseks ku on tippunu tai niistä on ne nesteet kuivunu.
Useita tunteja oon jo yrittäny laittaa eri tavoilla mutta ei onnistu mikää.
Piilolinssien laitto ei onnistu
Anonyymi
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ja on siis kertakäyttölinssit jos sillä on merkitystä
- Anonyymi
Harjoitus tekee mestarin . Pian ihmettelet mitä vaikeaa siinä olikaan. Silmä vierastaa linssiä alkuun tottakai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904