Outoa mutta totta

kokeile tätä!

Tämä testi on outo. Kun ajattelet sitä hetken tuntuu
se vielä
oudommalta. Testaa itsesi, mutta muista - TÄRKEINTÄ
on noudattaa alla olevia ohjeita erittäin tarkasti.
ÄLÄ SKROLLAA alas liian nopeasti - rullaa hitaasti
näpyttelemällä ja noudata ehdottomasti ohjeita. Laske helpot laskut
päässäsi niin nopeasti
kuin suinkin pystyt. Onnistumista saattaa helpottaa,
jos sanot vastaukset ääneen.
Seuraa ohjeita yksi kerrallaan ja mahdollisimman nopeasti.



Paljonko on:





2 2?













8 8?











16 16?









Äkkiä! Valitse numero väliltä 12 ja 5.







Tuliko mieleen? Älä muuta alkuperäistä!







Rullaa alaspäin!









Valitsemasi numero oli 7.



Outoa vai mitä?!?
Vapaata ajattelua tai mielten viestintää? Päätä itse.
Jatka toiseen osaan, hämmennyt varmasti.
Osa ei sisällä mitään jekkua tai yllätystä. Noudata vain ohjeita ja
vastaa
kysymyksiin yksi kerrallaan niin nopeasti kuin pystyt.Vielä uudestaan,
vastaa niin nopeasti kuin pystyt, mutta älä etene kunnes olet todella
vastannut jokaiseen.








Rullaa alaspäin (mutta älä liian nopeasti, ettet missaa mitään.)








Paljonko on:





1 5?










3 3?











4 2?









5 1?








Toista nyt lukua 6 itseksesi niin nopeasti kuin pystyt 15 sekunnin
ajan.

















ÄKKIÄ!!! AJATTELE VIHANNESTA!















Mieti, mieti...












Ajattelit PORKKANAA, vai mitä !?!
Jos et, kuulut 2 % vähemmistöön, jonka mieli on riittävän kieroutunut
kykenemään ajattelemaan jotain muuta. 98 % ihmisistä vastaa juuri
porkkanan.
Tosi outo juttu!!! ----------



Tässä toinen testi...
Tämä testi on outo. Kun ajattelet sitä hetken tuntuu se vielä
oudommalta.
Testaa itsesi, mutta muista - TÄRKEINTÄ on noudattaa alla olevia
ohjeita
erittäin tarkasti. ÄLÄ SKROLLAA alas liian nopeasti - rullaa hitaasti
näpyttelemällä ja noudata ehdottomasti ohjeita.








Aluksi luettele (mielellään ääneen) kaikki numero järjestyksessä.
Teethän testin nopeasti!
3
33
333
3333
33333
333333
3333333


















Äkkiä! Valitse joku väri ja työkalu!













Tuliko mieleen? Älä muuta alkuperäistä!

















Vastasit todennäköisesti: punainen ja vasara


Outoa..... niin outoa..........

34

6782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :=O

      Mitä helvettiä!!!!! Ei oo ikinä sattunut tuollailla. Miten sä voit tietää, että mitä mä ajattelin????

      Varsinkin toi viimeinen järkytti kaikista eniten. Ajattelin nimittäin juuri punaista ja vasaraa. Tuli vähän outo tunne...

      • vasara

        olipa tosi outo testi,muuten vastasin samoin,kuin "pitikin"mutta vasara oli sininen? mistä olet saanut moisen testin?


      • sivusta seurailija

        ihan paniikkiin jäisi niin voin kertoa että olen tuon testin aiemminkin jossain nähnyt ja mullakin suurinpiirtein vastasi paitsi vasara oli vihreä.

        testi perustunee luultavasti jotenkin siihen että esim. numero 6:tta ja porkkanaa keskimäärin käsitellään samoilla aivonystyröillä.


      • R.T

        Vanha juttuhan toi on.Ja aika lailla niihin samoihin juttuihin lankee uudestaan ja uudestaan.Vasaran kanssa tuli kyllä musta väri.Muuten meni kohdalleen.
        Joku on joskus muistaakseni selittänytkin ton,että kuinka isolla osasta ihmisiä,ja miksi,seiska tulee ekana mieleen kysyttäessä numeroa tietyltä väliltä.On niitä muitakin numeroita eri väleillä.


      • Nimetön
        sivusta seurailija kirjoitti:

        ihan paniikkiin jäisi niin voin kertoa että olen tuon testin aiemminkin jossain nähnyt ja mullakin suurinpiirtein vastasi paitsi vasara oli vihreä.

        testi perustunee luultavasti jotenkin siihen että esim. numero 6:tta ja porkkanaa keskimäärin käsitellään samoilla aivonystyröillä.

        Hmmm. Numero oli 8 eikä 7. ja lopuksi ajttelin vihreää sahaa.Ehkä oon vimpsahtanut:) tein kyllä testin tarkasti niinkuin sanottiin.


      • vnmjhm
        R.T kirjoitti:

        Vanha juttuhan toi on.Ja aika lailla niihin samoihin juttuihin lankee uudestaan ja uudestaan.Vasaran kanssa tuli kyllä musta väri.Muuten meni kohdalleen.
        Joku on joskus muistaakseni selittänytkin ton,että kuinka isolla osasta ihmisiä,ja miksi,seiska tulee ekana mieleen kysyttäessä numeroa tietyltä väliltä.On niitä muitakin numeroita eri väleillä.

        Mä kuulun niihin 2% jotka vastaa toisin, 7 tilalla 9 ja porkkana oli tomaatti.


      • HammerVasara
        vasara kirjoitti:

        olipa tosi outo testi,muuten vastasin samoin,kuin "pitikin"mutta vasara oli sininen? mistä olet saanut moisen testin?

        Mulla oli muuten samat, mutta vasara oli musta. ;)


    • Kokeillut

      Ensimäiseen vastasin väärin 11 seitsemän sijaan. Seuraava tuli oikein porkana, tää varmaan johtuu siittä, että aivot tylsytenää äkkiä helpouteen. Seuraavasa ajattelin metallinsinistä ja vasaraa kun en muuta niin äkiä keksinyt meinasin vasaran vaihtaa vielä päässäni ruuvi meisseliin mutten kehannu

      • Kokeillut

        Oikeasti ajattelin numero 13. mutta viimehetkellä hoksasin ettei se ole 5 ja 12 välillä.


    • Totuuss

      Olisit edes laittanut linkin sinne mistä tuo testi on alunperin, etkä esittänyt sitä omanasi.

    • kuulun siihen

      HURRAAA !!!! En vastannut yhteenkään oikein!!! Kuulun siihen 2 % ryhmään eli olen UNIIKKI IHMINEN, JOKA AJATTELEE...!!!! 8-D

      • vaan banaani

        Mulle tuli bansku mieleen - ei porkkana...!:)


      • Noitanainen_

        tyyppi ja lopetin heti kun säikähdin niin sitä että heti osui oikeaan se luku 7!Otin sen ihan hihasta vain ja naureskelin että hahaa ei aiakoon ole 7 ja järkytyin kun rullasin alemmas ja se oli juuri se!!


    • testannut

      YKS kolmesta meni nappiin...

      Eli ei nyt ihan kaikki kuitenkaan...

    • kyllä

      mutta ei minulla täysin toiminut. Numero jota ajattelin oli 10 ja porkkana meni ihan oikein, mutta työkalu oli lila ja lapio.

      • nappiin

        Mistä johtuu, että minulla ei mennyt nappiin? Onks mulla joku "sekundapää"?


    • squirrel

      Mieti,kuinka tuota kikkaa käytetään ennustamisessa.

      Sanotaan
      a:epäselvyyksiä,joille annetaan selitykset jälkikäteen ja
      b:warm-reading totuuksia,jotka pätevät 98% ihmisistä...

      • Kirikillä

        eri käyttöjärjestelmä.


      • kaisu
        Kirikillä kirjoitti:

        eri käyttöjärjestelmä.

        Näissä testeissä jujuna on, että etsitään esimerkiksi vihanneksen tai työkalun prototyyppiä. Useimmilla saman kulttuurin edustajilla prototyyppinen vihannes on sama. Eli tässä tapauksessa porkkana (tosin porkkana taitaa kyllä olla juures). Ja työkalut: lähes kaikki sanoisivat prototyyppiseksi työkaluksi vasaran myös pohdittuaan asiaa tarkemmin (vai mitä mieltä olette: mikä on mielestänne työkalun prototyyppi?).

        Eli siis näissä testeissä esiintyy sellaiset sanat (työkalut, värit, vihannekset), jotka ihmisillä keskimäärin tulee ensimmäisenä mieleen. Kun käsketään nopeasti nimeämään jokin hedelmä, suurin osa ihmisistä sanoo "omena" sen kummempia ajattelematta. Väreistä punainen on myös eräänlainen prototyyppi, "perusväri": käske kaveriasi nimeämään jokin väri HETI. Hän sanoo todennäköisesti "punainen".

        Eli numeroiden luettelemisella tai vastaavalla ei ole mitään muuta tekoa näissä testeissä kuin "nollata aivot".

        Sitä en osaa selittää, miksi numero 7 tulee ihmisille ensimmäisenä mieleen. Voi olla, että numero on kulttuurissamme niin yleinen ja "maaginen" (maailman seitsemän ihmettä, seitsemän kuolemansyntiä jne). Ehkä joku psykologiaan tai numerologiaan perehtynyt osaa vastata siihen.


    • lefrog

      ..ja todella hämärää.. eka meni oikein mut muut ei.. taidan olla liian sekoboltsi..

      • kaisu

        Voi olla, että sinun elämässäsi prototyyppinen työkalu on jokin muu kuin vasara jne. Eli kyllä ne prototyypitkin vaihtelevat jonkin verran ihmisestä toiseen.

        Esimerkiksi omenaa pidetään Suomessa yleensä prototyyppisenä hedelmänä, ehkä juuri raamatun yms pohjalta ja siksi, että se on yleisin hedelmä, mitä suomessa kasvatetaan ja toisaalta erittäin tuttu kaikille. Itse ajattelen kuitenkin, että prototyyppinen hedelmä on jokin paksukuorinen, ulkomailta rahdattu hedelmä, kuten appelsiini.

        Tällaiset testit perustuvat siihen, mitä SUURIN OSA ihmisistä ajattelee. Ajattelet siis jostakin syystä toisella tavalla kuin suurin osa ihmisistä. Tai sitten pohdit liian kauan vastauksia, etkä sanonut sitä, mikä ensin tuli mieleen. Ja kyllä sekin varmasti vaikuttaa jos monta päivää esimerkikisi kokoaa huonekaluja jakoavaimella: tuolloin vastaa tällaiseen kysymykseen ennemmin 'jakoavain' kuin 'vasara'.


    • ei menny

      Muuten toimi, mutta kun piti valita viimeisenä se joku väri ja työkalu nii valitsin mustan kirveen, eli siinä meni pieleen : )

    • Mie

      eka tehtävä
      lasketaan kaksi lukua yhteen =summa
      lopuksi annetaan summa 12 =x 5 eli x=7 eli aivot
      jatkaa samaa laskemista.

      Luulisin että porkkana tulee (puun )kuusen muodosta
      eli lasketaan 5 1=6 ja toistetaan kuusi sanaa.

      samantapainen "aivopesu" on seuraavassa.
      Leikkaat puukolla haavan sormeen. Mitä haavasta vuotaa sano se 3 kertaa.




      Kaadut pyörällä saat haavan polveen. sano nyt verta 5 kertaa.







      Kaadut ja isket pääsi maahan ja saat ison haavan
      takaraivoon sano nyt verta 8 kertaa.








      Olet ylittämässä valo-ohjattua suojatietä minkä värinen valo palaa.

      • kaisu

        Niin millä tavalla tuo on aivopesua? Mitä olisi pitänyt vastata?


      • Jenni
        kaisu kirjoitti:

        Niin millä tavalla tuo on aivopesua? Mitä olisi pitänyt vastata?

        Että punainen (niinkuin veri) vaikka se valo palaa vihreää jos saa suojatien ylittää....


    • nemesis9

      Minä luin tuon ajatuksen ennenkuin se miun.
      Ei vaines tämähän on ihan simppelisti selitettävissä ja liittyy ihmismielen salaisuuksiin..
      ehe ehe ehe... joo justiinsa..

    • AurinkoNoita

      Ilmeisesti olen sitten täysin kieroutunut, koska ainoa, mikä mun kohdalla piti paikkaansa oli vasara. :)

    • ?.?

      viiminen toimi muut ei

    • pylkkerö

      ensimäiseen testiin tuli vastaukseni :kaali, toiseen musta vasara. Vasara oli oikein, mutta väri väärä.

    • mikään ei natsannut

      :(

      • Tsöötsvaan

        räkä. Minä taidan olla putkiaivo - tiesit kaikki.


      • 6+7
        Tsöötsvaan kirjoitti:

        räkä. Minä taidan olla putkiaivo - tiesit kaikki.

        oli nuo teidän selostukset, miten tuo menee. Nimittäin minulla oli kaikki kolme täsmälleen oikein, väriä myöten. Säikähdin aivan.


      • zhonka
        6+7 kirjoitti:

        oli nuo teidän selostukset, miten tuo menee. Nimittäin minulla oli kaikki kolme täsmälleen oikein, väriä myöten. Säikähdin aivan.

        Eipä tuo testi ole mitenkään yliluonnollisuuteen liittyvä. Taikurit ovat tehneet noita jo vuosikymmeniä. Kikat ovat opeteltavissa.


    • Pthyi!

      punainen vasara osui oikeaan. =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe