Olen kiinnostunut ostamaan Megane Cabriole, kovakattoinen versio , vm 2004. Onko tietoa asioista, jotka tulisi tarkistuttaa? Löytyykö pääkaupunkiseudulta relluihin erikoistunutta mekaanikkoa, joka voisi käydä auton tekniikan läpi?
Megane cabriole
7
172
Vastaukset
- Anonyymi
Juu osoite löytyy sehän on kaatopaikan paalauskone. Se kone käy mielellään koslasi läpi ja toteaa sen kelvottomaksi. Mee nyt herraisä ja hae kunnon auto ja unohda nuo persereijät. Osta avo golffi corolla tai bmw tai joku vastaava.
- Anonyymi
Yrjö-poikako se taas täällä kotkottaa?
- Anonyymi
Laitat 1000 euroa lisää rahaa pöytään niin saat pösö 307 avon, se on jo auto, verrattuna meganeen.
- Anonyymi
Ihan asiallisia kirjoituksia taas poistettu, on tää ja touhua
- Anonyymi
Ei löydy juurikaan sellaisia mekaanikko ja kun ei rellussa ole juuri mitään vikoja
- Anonyymi
Aivan, tuon kun kirjoittaa niin sitä ei poisteta.
Jos vihjaa että olisi luotettavempiakin merkkejä niin viestit häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tuon kun kirjoittaa niin sitä ei poisteta.
Jos vihjaa että olisi luotettavempiakin merkkejä niin viestit häviää.Vihjaa, eli puhuu tarkoituksen hakuista paskaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085