Olen kiinnostunut ostamaan Megane Cabriole, kovakattoinen versio , vm 2004. Onko tietoa asioista, jotka tulisi tarkistuttaa? Löytyykö pääkaupunkiseudulta relluihin erikoistunutta mekaanikkoa, joka voisi käydä auton tekniikan läpi?
Megane cabriole
7
171
Vastaukset
- Anonyymi
Juu osoite löytyy sehän on kaatopaikan paalauskone. Se kone käy mielellään koslasi läpi ja toteaa sen kelvottomaksi. Mee nyt herraisä ja hae kunnon auto ja unohda nuo persereijät. Osta avo golffi corolla tai bmw tai joku vastaava.
- Anonyymi
Yrjö-poikako se taas täällä kotkottaa?
- Anonyymi
Laitat 1000 euroa lisää rahaa pöytään niin saat pösö 307 avon, se on jo auto, verrattuna meganeen.
- Anonyymi
Ihan asiallisia kirjoituksia taas poistettu, on tää ja touhua
- Anonyymi
Ei löydy juurikaan sellaisia mekaanikko ja kun ei rellussa ole juuri mitään vikoja
- Anonyymi
Aivan, tuon kun kirjoittaa niin sitä ei poisteta.
Jos vihjaa että olisi luotettavempiakin merkkejä niin viestit häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tuon kun kirjoittaa niin sitä ei poisteta.
Jos vihjaa että olisi luotettavempiakin merkkejä niin viestit häviää.Vihjaa, eli puhuu tarkoituksen hakuista paskaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845