Olen kamala ihminen..

Felicitá

Olen muutaman kerran jo tehnyt näin. Pyydän anteeksi miehiltä, jotka ovat tällaisen kohtelun kohteeksi joutuneet..

Kun olen ollut joskus baarissa ja tavannut miehen, päässyt hieman intiimimpäänkin juttuun, yhtäkkiä tulee hirveä ahdistus, sanon että menen käymään vessassa mutta todellisuudessa lähdenkin pois baarista.. En ymmärrä itseäni!! Voi johtua siitä, että olen toivottoman rakastunut erääseen mieheen, jonka kanssa tuskin meillä on tulevaisuutta vaikka tunne on molemminpuolinen. Kaipaan niin kovasti häntä.. Ja yritän kai hakea samanlaista tunnetta muista miehistä, mutta se ei onnistu.

Kaikki ystäväni sanovat, että "Kyllä sä pääset yli siitä miehestä". Kai pääsisinkin.. Mutta tarkemmin ajateltuani en edes halua päästä yli. Mitä ihmettä oikein voin tehdä? En haluaisi olla enkä todellisuudessa olekaan mikään bitch, joka jättää miehet noin vain yksin istumaan baariin. Mutta ahdistuksen tullessa en näe mitään muutakaan vaihtoehtoa.

14

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksvaan

Muistatko tehneesi tuon joskus Lahdessa? Mulle tehtiin noin erään hotellin yökerhossa ja kyllä jäi paska maku. Ei voi mitään. Tästä on jo vuosia aikaa. Mikset sano suoraan että haluat olla itseksesi? Se olis paljon reilumpaa kaveria kohtaan, kuin häipyminen.

• Felicitá

Lahden suunnalla käynyt baareissa.. Mutta tiedän että se olisi reilumpaa sanoa että haluan olla yksikseni. Mutta se paniikki saattaa iskeä ihan yllättäen, vaikka miehen kanssa olisikin ollut ihan hauskaa. Aamulla kun tajuaa mitä on mennyt tekemään, kaduttaa ihan hirveästi ja tahtoisi selittää, mutta eipä tietenkään ole sitten hankkinut miehen numeroa.. Oijoi..

• Paha Suvi
        Felicitá kirjoitti:

Lahden suunnalla käynyt baareissa.. Mutta tiedän että se olisi reilumpaa sanoa että haluan olla yksikseni. Mutta se paniikki saattaa iskeä ihan yllättäen, vaikka miehen kanssa olisikin ollut ihan hauskaa. Aamulla kun tajuaa mitä on mennyt tekemään, kaduttaa ihan hirveästi ja tahtoisi selittää, mutta eipä tietenkään ole sitten hankkinut miehen numeroa.. Oijoi..

Ehkä.. siis tämä nyt on vaan oletus... tuo paniikki (ja morkkis) ei niinkään tule siitä että olet ihastunut johonkuhun ja tunnet tehneei tyhmyyksiä tämän "vieraan miehen" kanssa ja käyttäytynyt suht ikävällä tavalla.

VAAN: ehkä... tuo paniikki saattaa tulla siitä että illan seuralaisesi kanssa sulla on ollut niin mukavaa ja kivaa, että olet jollain tasolla tajunnut sen että kaikki se mitä olet siltä "ihastukseltasi" räytyen ja kaivaten hinkunut, voisit saada oikeasti tältä mieheltä, niinku ihan livenä. Voisit tämän illan seuralaisen kanssa jopa OIKEASTI päätyä ihan oikeaan suhteeseen (jopa vakavaan?) ja olla hänenkin kanssaan onnellinen. Ehkä vähän onnellisempikin kuin sen "ihastuksen" kanssa.

Meneekö ihan vituralleen?

Monet tuntemistani naisista roikkuu jossain ihan ihme fantasiossaan, ja kieltäytyvät (juu KIELTÄYTYVÄT) ryhtymästä mihinkään miesten kanssa joita tapaavat ja joiden kanssa on ollut illalla "ihan mukavaa". Oikeasti niillä on ollut hauskempaa kuin koskaan, ja suhteen saisi jos vaan pikku kätöstään vähän viitsisi ojentaa.

MUTTA, se toivo ja kaipuu siihen fantasiaan ja epärealistisiin "prinssi valkoisissaan" päiväuniin... se aina sabotoi kaikki ja sitten palataan niihin jorinoihin ja voivotuksiin ja valituksiin siitä yhdestä "ihanasta" jota ei saa kun ei mitään edes uskalleta yrittää...

Joten toivon että mietit tätä juttua oikein kovasti ja yrität selvittää mistä tuo paniikki oikein tulee.

pari juttua, pään selvittämiseksi:
        -se että sulla on hauskaa jonkun toisen kanssa ei tarkoita että olisit tehnyt jotain väärin
        -se että sulla on hauskaa, ei tarkoita sitä että olisit jotenkin loukannut "ihastuksesi" kohdetta tai olisit mitenkään sille tilivelvollinen tekemisistäsi. Sä et ole sille mitään velkaa.
        -jos haluat olla yksin ja haikailla ihastuksesi perään, ole sitten yksin ja haikaile. Mutta älä kiusaa sivullisia äläkä rääkkää kissaa...;-)
        -se että olet ihastunut ei tarkoita sitä että sun pitäisi elää jossain kuplassa tai säästää itseäsi sille ihastuksellesi. Sulla on kuitenkin elämä elettävänä ja aattele se niin että jos on kerran odotettava niin paree odottaa niin että on hauskaa ;-)

Eli jos tosiaan nyt kaduttaa käytöksesi, niin ensikerralla kun näät tuon tyypin jossain viihteellä niin otat itseäsi niskasta kiinni ja meet kertomaan sille suoraan että valitettavasti mokasit viimekerralla ja toivot ettei muisteltaisi asiaa pahalla. (Anteeksi pyytäminen on tahtolaji) Ja että jos mitenkään vaan herralle passaa, niin voisitte yrittää uusin eväin ja vähä fiksummin tälläkertaa.

Ja jos ei niin ei, otat opiksesi ja oot fiksumpi sitten seuraavalla kertaa. Okei? :-)

• Felicitá
        Paha Suvi kirjoitti:

Ehkä.. siis tämä nyt on vaan oletus... tuo paniikki (ja morkkis) ei niinkään tule siitä että olet ihastunut johonkuhun ja tunnet tehneei tyhmyyksiä tämän "vieraan miehen" kanssa ja käyttäytynyt suht ikävällä tavalla.

VAAN: ehkä... tuo paniikki saattaa tulla siitä että illan seuralaisesi kanssa sulla on ollut niin mukavaa ja kivaa, että olet jollain tasolla tajunnut sen että kaikki se mitä olet siltä "ihastukseltasi" räytyen ja kaivaten hinkunut, voisit saada oikeasti tältä mieheltä, niinku ihan livenä. Voisit tämän illan seuralaisen kanssa jopa OIKEASTI päätyä ihan oikeaan suhteeseen (jopa vakavaan?) ja olla hänenkin kanssaan onnellinen. Ehkä vähän onnellisempikin kuin sen "ihastuksen" kanssa.

Meneekö ihan vituralleen?

Monet tuntemistani naisista roikkuu jossain ihan ihme fantasiossaan, ja kieltäytyvät (juu KIELTÄYTYVÄT) ryhtymästä mihinkään miesten kanssa joita tapaavat ja joiden kanssa on ollut illalla "ihan mukavaa". Oikeasti niillä on ollut hauskempaa kuin koskaan, ja suhteen saisi jos vaan pikku kätöstään vähän viitsisi ojentaa.

MUTTA, se toivo ja kaipuu siihen fantasiaan ja epärealistisiin "prinssi valkoisissaan" päiväuniin... se aina sabotoi kaikki ja sitten palataan niihin jorinoihin ja voivotuksiin ja valituksiin siitä yhdestä "ihanasta" jota ei saa kun ei mitään edes uskalleta yrittää...

Joten toivon että mietit tätä juttua oikein kovasti ja yrität selvittää mistä tuo paniikki oikein tulee.

pari juttua, pään selvittämiseksi:
        -se että sulla on hauskaa jonkun toisen kanssa ei tarkoita että olisit tehnyt jotain väärin
        -se että sulla on hauskaa, ei tarkoita sitä että olisit jotenkin loukannut "ihastuksesi" kohdetta tai olisit mitenkään sille tilivelvollinen tekemisistäsi. Sä et ole sille mitään velkaa.
        -jos haluat olla yksin ja haikailla ihastuksesi perään, ole sitten yksin ja haikaile. Mutta älä kiusaa sivullisia äläkä rääkkää kissaa...;-)
        -se että olet ihastunut ei tarkoita sitä että sun pitäisi elää jossain kuplassa tai säästää itseäsi sille ihastuksellesi. Sulla on kuitenkin elämä elettävänä ja aattele se niin että jos on kerran odotettava niin paree odottaa niin että on hauskaa ;-)

Eli jos tosiaan nyt kaduttaa käytöksesi, niin ensikerralla kun näät tuon tyypin jossain viihteellä niin otat itseäsi niskasta kiinni ja meet kertomaan sille suoraan että valitettavasti mokasit viimekerralla ja toivot ettei muisteltaisi asiaa pahalla. (Anteeksi pyytäminen on tahtolaji) Ja että jos mitenkään vaan herralle passaa, niin voisitte yrittää uusin eväin ja vähä fiksummin tälläkertaa.

Ja jos ei niin ei, otat opiksesi ja oot fiksumpi sitten seuraavalla kertaa. Okei? :-)

Tuntuu vaan että mun täytyy ensin päästä yli siitä yhdestä vaikka en haluaisi. Miten kummassa voi olla niin vaikeeta!? Siis tahdon päästä hänestä yli, mutta en sitten tahdokaan.

Ja se ei tee yhtään helpommaksi tätä asiaa, että hän on läheiseni hyvä ystävä, joten näen häntä aika usein. Kerran luulin jo unohtaneeni hänet, mutta sitten hän ilmestyi eteeni komeana, hymyilevänä herrasmiehenä ja olin taas kuin puulla päähän lyöty.

Se on hankala asia, enkä ala luettelemaan tässä syitä miksi olisi vaikeaa seurustella hänen kanssaan. Hän on kuitenkin tunnustanut tunteensa mua kohtaan, mutta jouduin torjumaan hänet vaikka en todellakaan olisi halunnut. Hän ymmärsi minua..

Nykyään kun näemme, katseemme ovat samalla surullisia mutta myös toiveikkaita.. Nyt mieleeni nousikin kysymys; miksi ihmeessä en seurustele tämän miehen kanssa!!!??

• markku
        Felicitá kirjoitti:

Tuntuu vaan että mun täytyy ensin päästä yli siitä yhdestä vaikka en haluaisi. Miten kummassa voi olla niin vaikeeta!? Siis tahdon päästä hänestä yli, mutta en sitten tahdokaan.

Ja se ei tee yhtään helpommaksi tätä asiaa, että hän on läheiseni hyvä ystävä, joten näen häntä aika usein. Kerran luulin jo unohtaneeni hänet, mutta sitten hän ilmestyi eteeni komeana, hymyilevänä herrasmiehenä ja olin taas kuin puulla päähän lyöty.

Se on hankala asia, enkä ala luettelemaan tässä syitä miksi olisi vaikeaa seurustella hänen kanssaan. Hän on kuitenkin tunnustanut tunteensa mua kohtaan, mutta jouduin torjumaan hänet vaikka en todellakaan olisi halunnut. Hän ymmärsi minua..

Nykyään kun näemme, katseemme ovat samalla surullisia mutta myös toiveikkaita.. Nyt mieleeni nousikin kysymys; miksi ihmeessä en seurustele tämän miehen kanssa!!!??

Kumpikin rakastaa toisiaan ja silti ovat erossa? Menee yli miehen logiikan. Vaikea keksiä mitään syytä miksi haluisin olla erossa rakkaastani.

• markku

"olen toivottoman rakastunut erääseen mieheen, jonka kanssa tuskin meillä on tulevaisuutta vaikka tunne on molemminpuolinen"

...ei olisi tulevaisuutta, saanen kysyä? Annas mä arvaan varattu, lapsia?

• Felicitá

ei hän ole varattu eikä hänellä ole lapsia. Poikamies.. mutta on vain sellaisia syitä joiden takia olisi hyvin vaikeaa seurustella hänen kanssaan.

• miesten kielellä olet tyyppiä joka "antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa?" Älä suotta asiaa murehdi, et todellakaan tyyppisi ainoa edustaja tässä maassa... sitä paitsi naiselle tuollainen käytös tässä yhteiskunnassa on ihan hyväksyttävää ... mutta mies, joka jättää daaminsa yksin baariin esim. mainitsemallasi verukkeella onkin sitten jo täysi SIKA...

• minä (n)

En nyt ymmärrä miks mies olis vastaavassa tilanteessa yhtään sen enempi sika, kun nainenkaan. ihan samoin se voi miehillekin käydä, ainakin niille jotka ei esitä olevansa kovempi kuin onkaan. Molemmin puoin tommosta tapahtuu sillon kun on sydänsuruja. Yhtälailla se ahdistus voi iskeä miespuolisiinkin.

• Mika

Et sä mikään kamala ole, älä edes ajattelöe noin. Mä ymmärrän sua oikein hyvin. Mulla on itsellä kokemust hiukan samanlaisesta.

Musta on tuntunu yhden tytön kohdalla ihan samalta ja tuntuui vieläkin.

Nykyään jo pystyy useimmiten pitään hauskaa rafloissa, mutta sillon pahimpina aikoina kävi monesti niin, että kun menin diskoon niin jossain vaiheessa se ahdistus iski. Tuntu, että ei tarvinnu kun katella toisten olevan tanssailattialla yhdessä ja tuli aivan kamala ikävä ja paha olla. Varsinkin sitten kun diskossa tuli hitaiden aika ja katseli muita siellä lattialla...

Viimestään sillon masennus iski. Tuntu että mäkin haluisin, ja vaan sen yhden ainoon tytön kanssa.. Viimestään sillon tuli niin ahdistunu olo, että oli pakko lähtee pois ja äkkiä. Moni diskoilta katkes tollalailla, jos olin kaverien kanssa liikkeellä en pystyny edes niille sanoon mistä kyse. Oli vaan päästävä pois äkkiä.

Kyllä mullekin kävi monesti niin, että joku tyttö tuli vierelle ja yrittään jutteleen, mut mä en vaan pystyny ja oli häivyttävä paikalta. Mun kohdalla se ahdistus tosin iski jo ennenkun edes oikeastaan kenenkään kanssa mitään juttua ehti edes tulla.

Mä olenkin sitä mieltä, että jos sydänsuruja on niin sillon ei pitäs mennä raflaan ollenkaan, ei ainakaan jos jo alkuillasta on vähänkin alakulonen olo, eikä varsinkaan yksin. Alkoholi kaikenlisäksi voimistaa tunteita ja siitä ei välttämätä seuraa kuin tosi onneton olo.

Koeta pärjätä, äläkä ajattele tommosia että olisit jotenkin kamala. Mä ainakin ymmärrän sua ja varmasti moni muukin.

• Felicitá

Kun näen baareissa pareja, jotka tanssivat hitaita ja näyttävät niin rakastuneilta, se vaan lisää ahdistustani vaikka näin ei todellakaan saisi olla. Täytyisi olla onnellinen hiedän puolestaan, jotka ovat löytäneet toisensa ja elävät onnellista elämää. Mutta minkä sille voi kun ei pysty..

• Mika

Et sä mikään kamala ole, älä edes ajattelöe noin. Mä ymmärrän sua oikein hyvin. Mulla on itsellä kokemust hiukan samanlaisesta.

Musta on tuntunu yhden tytön kohdalla ihan samalta ja tuntuui vieläkin.

Nykyään jo pystyy useimmiten pitään hauskaa rafloissa, mutta sillon pahimpina aikoina kävi monesti niin, että kun menin diskoon niin jossain vaiheessa se ahdistus iski. Tuntu, että ei tarvinnu kun katella toisten olevan tanssailattialla yhdessä ja tuli aivan kamala ikävä ja paha olla. Varsinkin sitten kun diskossa tuli hitaiden aika ja katseli muita siellä lattialla...

Viimestään sillon masennus iski. Tuntu että mäkin haluisin, ja vaan sen yhden ainoon tytön kanssa.. Viimestään sillon tuli niin ahdistunu olo, että oli pakko lähtee pois ja äkkiä. Moni diskoilta katkes tollalailla, jos olin kaverien kanssa liikkeellä en pystyny edes niille sanoon mistä kyse. Oli vaan päästävä pois äkkiä.

Kyllä mullekin kävi monesti niin, että joku tyttö tuli vierelle ja yrittään jutteleen, mut mä en vaan pystyny ja oli häivyttävä paikalta. Mun kohdalla se ahdistus tosin iski jo ennenkun edes oikeastaan kenenkään kanssa mitään juttua ehti edes tulla.

Mä olenkin sitä mieltä, että jos sydänsuruja on niin sillon ei pitäs mennä raflaan ollenkaan, ei ainakaan jos jo alkuillasta on vähänkin alakulonen olo, eikä varsinkaan yksin. Alkoholi kaikenlisäksi voimistaa tunteita ja siitä ei välttämätä seuraa kuin tosi onneton olo.

Koeta pärjätä, äläkä ajattele tommosia että olisit jotenkin kamala. Mä ainakin ymmärrän sua ja varmasti moni muukin.

• tahmaa

Mikä näoissä sivuissa taas mättää, että noi viestit ei tule läpi...

• maroon

Jos kerran olet toivottoman rakastunut tähän erääseen mieheen ja vaikka tunne on molemminpuolinen niin miksei voisi olla myös yhteistä tulevaisuutta tämän miehen kanssa?? Asiat saa toimimaan jos molemmilla on halua siihen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe