Mikä on hänen horoskooppi?
Ikävöin sua.
70
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jousimies.
- Anonyymi
Juu niin on ja sen on Mun Mies
- Anonyymi
Emmätiiä. Mursu? Heppa? Kalkkuna? Joku ihana kumminkin... <3
- Anonyymi
Saatana varmaan. Onko sellaista.
- Anonyymi
Oli Oinas.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat että oli?? Menehtynyt vai mitä tapahtunut?
- Anonyymi
Oli. Ei ole enään.
- Anonyymi
En tiedä sitä kun ei tunneta niin hyvin.
- Anonyymi
Vaaka.
- Anonyymi
🤪😊
- Anonyymi
Ei ole tietoo hänen horoskoopistaan, mutta itse olen jousimies ja nouseva merkki on härkä.
- Anonyymi
Syntynyt tammikuussa.
- Anonyymi
tammikuun loppupuolella? etsitkö minua? olen veskari mies. :D
- Anonyymi
Se on härkä.
- Anonyymi
Hän on vaaka (ruudulta näin kerran). Olisko Mistä tiedät hänen syntymäajan ja oletteko pitkään tunteneet?
No jos osuus, ei taideta olla ainoat yhdistelmällä. Osumatarkkuus 1/24x5milj eli jotain Turun ja Tampereen asukasluvun väliltä vissiin. Vähän niin kuin yrittäisi löytää sut (hänet) sieltä muiden joukosta.
- Anonyymi
n Vesimies.
- Anonyymi
Putkimies = Vesimies
- Anonyymi
Kaks löytyis, toine on kalat ja luulen ett toine syntyny syyskuuss. Enemmän ehkä tuo kalat soppis mulle ku oon itte Rapu nainen.
- Anonyymi
Oinas ja on mies.
- Anonyymi
Oinas=Zeus pukki
- Anonyymi
Gävlen Olkipukki, sahapukki
- Anonyymi
Vesimies mutta söpis nainen...
- Anonyymi
Eli?
- Anonyymi
Ei oo tietoa. Mikähän se vois olla jos nainen on hoikka kuin bambun varsi ja sillä on pitkät solakat sääret? Ehkä barbie?
- Anonyymi
Bambi?
- Anonyymi
Kauris?
- Anonyymi
Leijona 😍
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮
moraalinen krapulasi se vain, kukapa voisi vastustaa leijonan vetovoimaa :)
- Anonyymi
Masentunut kilpikonna?
Horoskoopin luonnekuvaus:
”Korostunut riippuvuus, avuttomuus sekä niihin liittyvät häpeän tunteet ovat usein keskeisessä asemassa sekä masennusalttiudessa että masennustiloissa. Korostuneeseen riippuvuuteen liittyy yleensä vaikeus sekä ilmaista että sietää läheisiin ihmisiin kohdistuvia tai heidän taholtaan ilmeneviä vihantunteita. Torjutut, ilmaisemattomat ja myötäelävää vastakaikua saamattomat vihantunteet kääntyvät itsevihaksi värittäen negatiivisesti ja jäykistävästi ajatusmaailmaa. Tuloksena on usein krooninen sisäinen katkeruus, vaikeus antaa aidosti anteeksi niin toisille kuin itselleen arkielämän virheitä ja inhimillistä puutteellisuutta. Masentuneen ihmisen omatuntona toimiva yliminä on usein jäykän ankara ja omanarvontuntoa säätelevä minäihanne epärealistisen vaativa. Tämän seurauksena masennusalttiin ihmisen on usein vaikea rentoutua ja olla terveesti itsekäs.
Ankaran sisäisen omantunnon ja vaativan minäihanteen takia masentunut ja masennusaltis ihminen kokee herkästi voimakkaita ja tapahtumiin nähden irrationaalisen tuntuisia syyllisyyden ja häpeän tunteita. Häpeä on psyykkisenä kokemuksena tavattoman tuskallinen ja psyykkisiä toimintoja lamaava tunne, jonka eräs tavallinen ilmenemismuoto on masennus ja johon usein liittyy torjuttuja vihan tunteita (Ikonen ja Rechardt, tässä numerossa). Häpeää ja syyllisyyttä ylläpitävät omatunto ja minäihanne heijastavat aina ihmisen kokemuksia niistä tilanteista, joissa hän erityisesti lapsuutensa ja nuoruutensa aikana sai osakseen rakkautta ja vihaa, ihailua ja paheksuntaa.
Psyykkisesti terve ihminen tarvitsee läheisiä ihmisiä ylläpitääkseen psyykkistä tasapainoaan ja säilyttääkseen luovuutensa. Masennusalttiin ja masentuneen ihmisen omanarvontunto ja subjektiivinen hyvinvointi on kuitenkin korostuneen riippuvainen läheistensä konkreettisesta olemassaolosta ja erilaisista ulkoisista tekijöistä. Vakavan masennustilan tai vuosikautisen masentuneisuuden laukaisevana tekijänä onkin hyvin usein hallitsevan lähi-ihmisen, itsetunnolle tärkeän aseman tai ominaisuuden menettäminen (Arieti 1983). Masennusalttiille ihmiselle ei ole kehityksensä aikaisempien menetysten yhteydessä kehittynyt psykologisia keinoja hallita ja työstää rakentavasti menetyksiin liittyviä tunteita (V. Tähkän jaR. Tähkän artikkelit tässä numerossa).”
https://www.duodecimlehti.fi/lehti/1994/3/duo40057
Lempiväri: musta, harmaa
lempimusiikki: surullinen, synkkä
Lempielokuvat: kauhu- Anonyymi
hmm katsopa tuollainen vanhakin elokuva David Cronenbergin jännä juttu: Videodrome 1983, on hauska elokuva.
- Anonyymi
Leijona.
- Anonyymi
🤮 Hyi
- Anonyymi
Leijona, su-lapsi
- Anonyymi
Hän on neitsyt.
- Anonyymi
Onko kyseessä nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä nainen vai mies?
Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies.
Ihanaa, että minun puolestani vastataan, mutta nainen on kyseessä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, että minun puolestani vastataan, mutta nainen on kyseessä :D
Olen tuo sukupuolikysymyksen kysyjä ja siis nainen. Olisin kiinnostunut sinun horoskooppimerkistäsi. :-)
- Anonyymi
Vekkuli kaksonen on tuo mies raamikas seksikäs.
- Anonyymi
sarvipää eli härkä
- Anonyymi
Olen neitsyt nainen ja hän on kauris mies. Horoskoopit on vain hupia, ei totta.
- Anonyymi
Meillä sama :) *high five!*
- Anonyymi
Samaa täällä mutt toisinpäin, Neitsyt mies ja kauris nainen.
- Anonyymi
Käärme varmaan tai sit käärmerotta mutantti.
- Anonyymi
Käärmeskooppi, kuin Horoskooppi. KYYKOOPPI, LONKEROKOOPPI.
- Anonyymi
Käärme olet kiinalaisessa horoskoopeissa 🤭.
- Anonyymi
Seuraa punaista naista ja jne... piti seurata jotta pääsin erääseen kyynärpään leikkaukseen, tytöt sanoivat että: tuo nainen millä on punainen puku menee varmaankin sinne, seuraa häntä.
Seurasin ja nooh sitten ottivat huostaan ja no huhhuh juttuja, puuduttivat itselleni erittäin hyvin sopivalla jutulla, kokalla siis koko käden.... joku kirja oli ja... sitten halusin jo lähteä pois kotiin: sain käyttää hoitajien suihkuhuonetta :_D - Anonyymi
ötököistä, niin, joku rantahämähäkki on kesu, mutta laitapa sitten hevosmuurahahainen ja ristihämähäkki taistelemaan keskenään :D
Oikeasti itse pelkään noita ja toisaalta voin pitää lemmikkeinäkin ristihämähäkkejä :D
Jos ja kun ruikin niitä, niin eivät pure nuo ristihämähäkit myrkkyineen... hyttyset ovat näille lempiruokia, kun seittiin heittää niin heti låhtee ruoaksi. - Anonyymi
Entä jos horoskoopin merkki on muurahainen, joka aina tulee saturnukseen noustessaan aamulla sängystä.
Entä jos horoskooppisi on huora, eli valheellisessa neitsyen tähdistössä? - Anonyymi
Kierrän kaukaa naiset, jotka uskovat horoskooppeihin. Hyväuskoisia höppänöitä. Eläkää aidosti omaa elämäänne.
- Anonyymi
Kyllä nuo kuvaukset vaan monen tuntemani kohdalla tuntuvat pitävän paikkansa. Ja itsenikin voin noista tunnistaa. Outoa kyllä.
- Anonyymi
Mä oon kaksonen ja tuo luonnekuvaus ei sovi kyllä juurikaan muhun.
https://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/gemini
Ei täsmäävät asiat:
”Näin se tuntuu olevan Kaksosillakin, jotka eivät turhan pitkäksi aikaa malta pysähtyä samoihin maisemiin. ”
- minä kaipaan pysyvyyttä. Se luo mulle turvan ja juuret. Inhoan liikoja muutoksia tiheästi. Se saa minut stressaantuneeksi.
”Levottomana sieluna Kaksonen osaa kyllä suvereenisti olla aloittamassa yhtä jos toistakin projektia, mutta loppuun saattaminen ei onnistu ihan yhtä helposti.”
-minä taasen nautin keskittyä yhteen asiaan kunnolla kerrallaan ja teen hommaa keskittyneesti ilman taukoja niin kauan kunnes se on valmis. En osaa lopettaa kesken. Olen jääräpäinen ja ajan homman loppuun vaikka menisi yöhön asti. Mulle on ihan pakkomielteistä se että asiat pitää saattaa loppuun samalla kertaa kun ne on aloitettu. Mut täytyy ihan oikeasti köyttää muutoissakin sänkyyn kun en meinaa malttaa lopettaa uuteen asuntoon tavaroiden paikoilleen laittoa ennen kuin kaikki on heti samana iltana paikoillaan.
”Kaksosia moititaan usein kaksinaisuudesta heidän nopeasti vaihtelevien mielipiteidensä vuoksi, mutta kysymyksessä on puhdas ja vilpitön uteliaisuus,”
-mä olen enemmänkin järkähtämätön jääräpää joka pysyy mielipiteessään kuolemansakin uhalla ja seisoo mielipiteessään vaikka muumioituisi niille sijoilleen.
”Tuskin löytyy sellaista paikkaa tai tilannetta, jossa Kaksonen jäisi sanattomaks”
-puhun mutta olen myös paljon vaiti. Yllättävät tilanteet saa minut usein sanattomaksi. Töissäni se on jopa äärimmäisen kiusallista kun asiakaspalvelijan pitäisi olla sanavalmis eikä jäätyä hiljaiseksi kun asiakkaalta tulee jotain tosi yllättävää..
”Etenkin ihmissuhteissa Kaksoseen on syytä suhtautua pienellä varauksella ensimmäiset pari viikkoa, sillä uteliaana tyyppinä Kaksonen ei malta jättää tutkimustaan kesken, vaikka olisikin jo varma suhteen mahdottomuudesta.”
-en ole innostunut saalistaan enkä välitä ihailusta. Tulee ahdistunut olo. Olen ujo hiukan ja kääntynyt sisäänpäin joten huomio saa oloni epämukavaksi. Olen yhden kans koska muutenkin uudet ihmissuhteet aina vähän stressaa luottamisen ja tuntemisen opettelun takia. Suuttuneena suhteissa mua syytetään siitä että sanoja tulee suusta mutta en kuuntele ollenkaan mitä toinen sanoo taikka vastavuoroisesti hiljenen kokonaan ja sulkeudun täysin enkä avaa ollenkaan tunteitani ja ajatuksiani toiselle.
Muuten oon rauhallinen enkä mikään jatkuva puhetulvan omaava papupata miksi kaksoset aina sanotaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kaksonen ja tuo luonnekuvaus ei sovi kyllä juurikaan muhun.
https://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/gemini
Ei täsmäävät asiat:
”Näin se tuntuu olevan Kaksosillakin, jotka eivät turhan pitkäksi aikaa malta pysähtyä samoihin maisemiin. ”
- minä kaipaan pysyvyyttä. Se luo mulle turvan ja juuret. Inhoan liikoja muutoksia tiheästi. Se saa minut stressaantuneeksi.
”Levottomana sieluna Kaksonen osaa kyllä suvereenisti olla aloittamassa yhtä jos toistakin projektia, mutta loppuun saattaminen ei onnistu ihan yhtä helposti.”
-minä taasen nautin keskittyä yhteen asiaan kunnolla kerrallaan ja teen hommaa keskittyneesti ilman taukoja niin kauan kunnes se on valmis. En osaa lopettaa kesken. Olen jääräpäinen ja ajan homman loppuun vaikka menisi yöhön asti. Mulle on ihan pakkomielteistä se että asiat pitää saattaa loppuun samalla kertaa kun ne on aloitettu. Mut täytyy ihan oikeasti köyttää muutoissakin sänkyyn kun en meinaa malttaa lopettaa uuteen asuntoon tavaroiden paikoilleen laittoa ennen kuin kaikki on heti samana iltana paikoillaan.
”Kaksosia moititaan usein kaksinaisuudesta heidän nopeasti vaihtelevien mielipiteidensä vuoksi, mutta kysymyksessä on puhdas ja vilpitön uteliaisuus,”
-mä olen enemmänkin järkähtämätön jääräpää joka pysyy mielipiteessään kuolemansakin uhalla ja seisoo mielipiteessään vaikka muumioituisi niille sijoilleen.
”Tuskin löytyy sellaista paikkaa tai tilannetta, jossa Kaksonen jäisi sanattomaks”
-puhun mutta olen myös paljon vaiti. Yllättävät tilanteet saa minut usein sanattomaksi. Töissäni se on jopa äärimmäisen kiusallista kun asiakaspalvelijan pitäisi olla sanavalmis eikä jäätyä hiljaiseksi kun asiakkaalta tulee jotain tosi yllättävää..
”Etenkin ihmissuhteissa Kaksoseen on syytä suhtautua pienellä varauksella ensimmäiset pari viikkoa, sillä uteliaana tyyppinä Kaksonen ei malta jättää tutkimustaan kesken, vaikka olisikin jo varma suhteen mahdottomuudesta.”
-en ole innostunut saalistaan enkä välitä ihailusta. Tulee ahdistunut olo. Olen ujo hiukan ja kääntynyt sisäänpäin joten huomio saa oloni epämukavaksi. Olen yhden kans koska muutenkin uudet ihmissuhteet aina vähän stressaa luottamisen ja tuntemisen opettelun takia. Suuttuneena suhteissa mua syytetään siitä että sanoja tulee suusta mutta en kuuntele ollenkaan mitä toinen sanoo taikka vastavuoroisesti hiljenen kokonaan ja sulkeudun täysin enkä avaa ollenkaan tunteitani ja ajatuksiani toiselle.
Muuten oon rauhallinen enkä mikään jatkuva puhetulvan omaava papupata miksi kaksoset aina sanotaan.Kannattanee selvittää sun nouseva merkki. Se voi selittää poikkeamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattanee selvittää sun nouseva merkki. Se voi selittää poikkeamaa.
Oinas tuo nouseva jonkun laskurin mukaan oli, mutta ei sekään kuvaus oikein istunut mun luonteeseen
Tietenkin sekä kaksosissa että oinaissa oli joku ominaisuus joka täsmäs mutta löydän kaikista horoskooppimerkeistä jotain itseenikin täsmäävää..
Mut eipä noi kyllä oikein kerro musta mitään.
Mä olen kasvanut lapsuuden miten olen ja vanhempani olivat kaksi paukapäätä joista sitten syntyi tällainen tupla jääräpää ja siihen ei tähdet ole vaikuttaneet vaan ihan noi munasolut, siittiöt, dna-kartastot ja kasvuolosuhteet. Siitä coctailista tulin minä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oinas tuo nouseva jonkun laskurin mukaan oli, mutta ei sekään kuvaus oikein istunut mun luonteeseen
Tietenkin sekä kaksosissa että oinaissa oli joku ominaisuus joka täsmäs mutta löydän kaikista horoskooppimerkeistä jotain itseenikin täsmäävää..
Mut eipä noi kyllä oikein kerro musta mitään.
Mä olen kasvanut lapsuuden miten olen ja vanhempani olivat kaksi paukapäätä joista sitten syntyi tällainen tupla jääräpää ja siihen ei tähdet ole vaikuttaneet vaan ihan noi munasolut, siittiöt, dna-kartastot ja kasvuolosuhteet. Siitä coctailista tulin minähttps://anna.fi/horoskoopit/mika-horoskooppimerkki-oikeasti-olet
Tein tuollaisen testin huvikseen jossa mitataan vastauksieni perusteella minun luonteen ominaisuuksia ja niiden kautta annetaan se horoskooppi joka olen luonteeltani ja sen perusteella en ole kaksonen enkä oinas vaan
"Kalat
on todellinen horoskooppimerkkisi
Sait tulokseksi Kalat. Tuppaavatko mielialasi vaihtelemaan? Kalat on herkkä ja tunteellinen, ja taipuvainen haaveiluun käytännön toiminnan sijaan. Työelämässä sinun pitää oppia arvostamaan itseäsi ja hillitsemään tunteesi. Olet parantumaton romantikko ja siksi alttiina pettymyksille rakkauselämässäsi."
Tossa on jo enemmän osuvaa vaikka ei tuokaan ihan täsmää. esim. mä suuntaan toimintaan enkä kauaa jaksa pelkästään haaveilla ja kyllästyn jos kauan mun luontainen tarve toimintaan estetään enkä saa asioita käynnistyyn toteutus asteelle ajatuksien asteelta
- Anonyymi
Mikä on nouseva merkki? Itsellä se näyttää tätä:
"Sinun nouseva merkkisi on leijona
Leijonanousuisena olet eläinradan rakastetuin ja ehdottomasti turvallisin ihminen, jonka lähellä kaikkien muiden on hyvä olla. Sinulla on kyky nähdä toisen ihmisen parhaat puolet ja osaat myös kannustaa käyttämään niitä. Itsevarmana ja ulospäin suuntautuneena tyyppinä pystyt unohtamaan itsesi ja antamaan aina positiivista palautetta toisen osoittamasta yritteliäisyydestä. Kaikki tämä on mitä todellisinta sinua, eikä se vaadi muuta kuin nousumerkillesi tyypillisten ominaisuuksien tiedostettua käyttöön ottoa. Nousumerkkitulkinta kertoo millaisista ominaisuuksista on kysymys. "
Kyllä itseni tunnistan tuosta juu. Vesimies oon. Hän on kauris, syntynyt joulukuussa
- Anonyymi
aivan niin olen.mutta minä vuonna, tiedätkös sitä?
- Anonyymi
Scorpio
- Anonyymi
Eivätkös Leijona ja Hämähäkki ole sitten hyviä horoskooppimerkkejä yhteistyössä?
- Anonyymi
Varmaan sun kirjoittama kommentti tämä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sun kirjoittama kommentti tämä..
Ei ainakaan mun..
- Anonyymi
Kaksoset on hänen merkkinsä
- Anonyymi
Taidamme molemmat olla ksksosia🤔
- Anonyymi
Älä selitä lion kingi.
- Anonyymi
Hevonen
- Anonyymi
Hän on kauris ja joulukuun sellainen☺️
- Anonyymi
Niin olen, mutta minä en hänen merkkiään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934