Enrak Oy:ta Lappeenrannasta ei voi suositella. Yrityksestä on huonoja kokemuksia, mm. urakat kusee ja viivästyy sovitusta. Yrittäjä ei pysy sopimuksissa, vaan tekee oman päänsä mukaan. Yrityksen laskutus on mielivaltaista, eikä tuntikirjauksiin voi luottaa. Niissä on selvästi hyvin paljon ilmaa. Suosittelen varomaan kyseistä yritystä.
Enrak Oy kokemuksia
4
1873
Vastaukset
- Anonyymi
Itselle ainakin Enrak laittoi laskujen mukaan tuntikirjaukset ja työtehtävän nimikkeet mitä sinä päivänä oli tehty. Johdolta myös saanut vastaukset tai työmaalle käynti jos on ollut kysyttävää. Yleensä näissä talo projekteissa tulee muuttujia. Esim. Pohja töissä voi tulla yllätyksiä ja ne on vaikea esim. urakassa laskea.
- Anonyymi
Itselläkin pelkästään hyvää sanottavaa. Yhteistyö sujunut hyvin, sovituista asioista pidetään kiinni. Lisäksi yhteydenottoihin on aina reagoitu nopeasti, aina soitettu perään jos ei heti tavoita.
Laskutus on ollut täsmällistä ja kaikki tuntikirjaukset kuten kuuluukin. - Anonyymi
Erittäin osaava henkilökunta, mielestäni kaikki meni sopimuksen mukaan. Suosittelen!
- Anonyymi
Oma kokemuksemme on erittäin positiivinen, aikataulussa pysyivät vaikka muutoksia päätimme tehdä kesken omakotitalo projektin.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984