Kaupunkiuutisissa oli Miemalan koulun vanhempainyhdistyksen ja opettajien puolesta kirjoitettu mielipidekirjoitus, jossa oltiin tyytymättömiä uuden rehtorin valintaan. Uusi rehtori ei ollut opettajien ja vanhempien suosikki, miten opetustoimen johtaja voi valita näin. Tätä ei unohdeta tuoda ilmi pitkin koulun piiriä, miten pestiin ei osunut koulun henkilökunnan suosikki. Onko puurot ja vellit sekaisin, jos opettajat luulevat valitsevansa itselleen esimiehen ja vanhemmat koululle rehtorin?
Miemalan koulun rehtori
11
1474
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hyvät hyssykät noita Miemalan mukuloitten vanhempia. Sieltä on ennenkin oltu niin muka tietäväisiä ja joka käänteessä vaikuttamassa koulun asioihin. Kirjelmää on lähetetty milloin mistäkin asiasta. Pitäisivät suunsa soukemmalla ja pysyisivät omassa roolissaan päsmäröimättä koulun asioita.
- Anonyymi
Aihe kokdem-hallinnolle *kiusallinen*!!
- Anonyymi
Gary valittaa ja voittaa taasen. Hehehee.
- Anonyymi
Miemalasta on valituksia lennellyt sinne ja tänne monesti ennenkin. Tunnetaan ja tiedetään kaikki valittajamamit, joitten mielestä kukaan muu ei osa päättää mitään vaan kaikki on aina väärin. Hävettää järkevien miemalalaisten puolesta.
- Anonyymi
Hattaratyttö hävettää eniten.
- Anonyymi
Tietysti koska Miemalan suurin sählääjä.
- Anonyymi
Sartsa-tytteli muuttanut Miamalaan??
- Anonyymi
Mistä voin minä sen tietää? Onko sinulla kaikki ns. kotona päänupissasi?
- Anonyymi
Olen ihan koditon.
- Anonyymi
Siellä pistänyt nykyiset koulun opettajat oppilaiden vanhemmat kirjoittamaan palstalle. Sääliksi käy uutta rehtoria.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä vanhemmilta tai opettajilta edes kysytään, kuka kelpaa esimieheksi? ESIMIES VALITSEE ALAISENSA EIKÄ TOISINPÄIN. Valittajat olisivat varmaan ottaneet sen ainoan missityyppisen, joka osasi makeilla ja nuolla parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321