tulinen vs urpo

se kuuluisa bella donna

mies, joka on täydellinen, komea, tulinen, upea persoona ja mies joka on perus kauris, pullukka ja ruma. mies joka kohtelee kuin kultaa oikea herrasmies ja urpo joka vähätvälittää ja hyväksikäyttää.
mies johon ihastuin ja toinenkin johon ihastuin. niin selvästi komean miehen mun kuuluis olla ja löydän itseni unelmoimasta urposta! kauhistus, miten se on mahdollista?? miten on mahdollista että unohdan täydellisen miehen ja vaihdan sen urpoon?
mikä siinä vetoakin huumorintaju? turvallisuus?
mä toivoisin että soittaisit, sulla kun on siihen aihettakin.

~bella donna~

4

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Ehkä vähän yleistystä, mutta niin se vaan on että sekä miehissä ja naisissa ne komeimmat/kauneimmat on ylensä niitä pintaliitäjiä, toisten hyväksikäyttäjiä ja ppettäjiä. Tavallisen näköset, ja ehkä "rumat" taas on niitä mukavimpia yleensä. Kai siinä on se, että komea/kaunis sais kenet vaan ja sill'ä toisella ei sitten olekaan oikeesti niin väliä vaan tioisen voi vaiuhtaa kun alkaa kyllästyttää, aina löytyy uusi. Lopulta kukaan ei riitä.

Niille tavallisille/"rumille" taas ei ole tyrvetta esittää jotain muuta kuin on, ja yleensä se jonka kanssa on se tärkein ihminen, muita ei ole edes tarvis etsiä.

• se kuuluisa bella donna

hm, mutta tämä herra täydellinen onkin täydellinen hän ei ulkonäöllään ratsasta. voih! sillä on lempeä katse, isot lämpimät kädet ja rakkaudella täytetty sielu.

toisella ei ole muuta kuin huumorintaju ja vaikka hän ei ole kummoisen näköinen on hän iso kiho ja siten luulee olevansa haluttu. juuri hän kohtelee ihmisiä kaltoin, mutta uskon että syvällä sisimmissään on hänelläkin myötätunnon tuli, joka kyllä sitten aikanaan herää eloon.

~bella donna~

• suomineito, ota lämminverinen arabiratsu! Ei elintasosi päätä huimaa eikä naapurit humyile! Saat ihan itse lapsesi kasvattaa, kun arabiorisi jo uutta metsästää".
      "Tai sitten ota se tylsä suomalainen urpo, joka rivitalonpätkän eteen uurastaa ja lapset kanssasi kasvattaa..."

hmmm... minussahan on runoilija-ainesta, vaikka en hevosmiehiä olekkaan... :-)

• se kuuluisa bella donna

ei hän ole arabi, eivät he minuun mukuuni ole. hänessä kyllä on jotain eksootista vähän italialaista charmia ja ehkä jopa jotain ruotsalaista, mutta suomalainen on.

hieno runo tosiaan :D

~bella donna~

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe