tulinen vs urpo

se kuuluisa bella donna

mies, joka on täydellinen, komea, tulinen, upea persoona ja mies joka on perus kauris, pullukka ja ruma. mies joka kohtelee kuin kultaa oikea herrasmies ja urpo joka vähätvälittää ja hyväksikäyttää.
mies johon ihastuin ja toinenkin johon ihastuin. niin selvästi komean miehen mun kuuluis olla ja löydän itseni unelmoimasta urposta! kauhistus, miten se on mahdollista?? miten on mahdollista että unohdan täydellisen miehen ja vaihdan sen urpoon?
mikä siinä vetoakin huumorintaju? turvallisuus?
mä toivoisin että soittaisit, sulla kun on siihen aihettakin.

~bella donna~

4

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Ehkä vähän yleistystä, mutta niin se vaan on että sekä miehissä ja naisissa ne komeimmat/kauneimmat on ylensä niitä pintaliitäjiä, toisten hyväksikäyttäjiä ja ppettäjiä. Tavallisen näköset, ja ehkä "rumat" taas on niitä mukavimpia yleensä. Kai siinä on se, että komea/kaunis sais kenet vaan ja sill'ä toisella ei sitten olekaan oikeesti niin väliä vaan tioisen voi vaiuhtaa kun alkaa kyllästyttää, aina löytyy uusi. Lopulta kukaan ei riitä.

Niille tavallisille/"rumille" taas ei ole tyrvetta esittää jotain muuta kuin on, ja yleensä se jonka kanssa on se tärkein ihminen, muita ei ole edes tarvis etsiä.

• se kuuluisa bella donna

hm, mutta tämä herra täydellinen onkin täydellinen hän ei ulkonäöllään ratsasta. voih! sillä on lempeä katse, isot lämpimät kädet ja rakkaudella täytetty sielu.

toisella ei ole muuta kuin huumorintaju ja vaikka hän ei ole kummoisen näköinen on hän iso kiho ja siten luulee olevansa haluttu. juuri hän kohtelee ihmisiä kaltoin, mutta uskon että syvällä sisimmissään on hänelläkin myötätunnon tuli, joka kyllä sitten aikanaan herää eloon.

~bella donna~

• suomineito, ota lämminverinen arabiratsu! Ei elintasosi päätä huimaa eikä naapurit humyile! Saat ihan itse lapsesi kasvattaa, kun arabiorisi jo uutta metsästää".
      "Tai sitten ota se tylsä suomalainen urpo, joka rivitalonpätkän eteen uurastaa ja lapset kanssasi kasvattaa..."

hmmm... minussahan on runoilija-ainesta, vaikka en hevosmiehiä olekkaan... :-)

• se kuuluisa bella donna

ei hän ole arabi, eivät he minuun mukuuni ole. hänessä kyllä on jotain eksootista vähän italialaista charmia ja ehkä jopa jotain ruotsalaista, mutta suomalainen on.

hieno runo tosiaan :D

~bella donna~

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1280
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      961
    3. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      276
      702
    4. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      690
    5. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      16
      666
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      607
    7. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      61
      533
    8. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      515
    9. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      37
      507
    10. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      199
      497
    Aihe