Suositelkaa hyvää webhotellia. Olen miettinyt futuron.org:ia tai verkkomestaria... Oisko parempia suunnilleen samassa hintaluokassa?
Suositelkaa
7
1071
Vastaukset
- w00t
http://www.puhtek.com
tämä on hyvä ja luotettava. olen käyttänyt kohta vuoden.
hinta/laatu suhde kohdallaan ja mukana tulee kaikenmaailman tuet ja lisäominaisuudet ILMAISEKSI!!
tuki on nopeeta ja kysymyksiin tulee todella nopeasti vastaus. lisäksi saat todella monien ominaisuuksien asennukset ilmaiseksi ja ilman ongelmia (esim foorumit, laskurit, chatit yms)
suosittelen ;)- Satu
eli Puhtekiä suosittelen minäkin. Ainut mistä voin moittia on se, että c-panelin käyttöohjeet ovat englanniksi. Mutta muuten todella hyvä "ostos".
- vaikka tätä
Itsellä on sivut only4fun.org :ssa.
Katkoksia nolla kappaletta viimesen 2kk aikana mitä oon siellä sivuja hostannnu.
Asiakaspalvelu toimii oikeastikin lähes yhtä nopeasti ku ajatus :) - Jarski
Futuronia, omat sivut siellä puolisen vuotta ilman ongelmia.
- Tytti
Tilasin täältä http://www.shnetworks.net webhotellipaketin muutama viikko sitten, hinnat on halpoja ja asiakaspalvelu on vastannut kysymyksiini kärsivällisesti ja nopeesti, ei o ainakaan vielä mitään ongelmia ollut.
- on hyvä
ja edullinen. Esim. Domaintili1 (32 e/vuosi): Sisältää oman verkkotunnuksen, Sähköpostilaatikot 20, Sivutila 100 Mt, Siirto 3000 Mt/kk, Ftp käyttäjät 20, MySQL tietokannat 4, Aliosoitteet 20
- jepulis
Minulla on ollut puhtek.com jokusen kuukauden. Erinomainen hinta-laatu suhde. 2€/kk, 200MB 3GB. Palvelimet euroopassa, tasaisesti ping n. 50ms. PHP Safe mode ei päällä, yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381444- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875