Suositelkaa

..........

Suositelkaa hyvää webhotellia. Olen miettinyt futuron.org:ia tai verkkomestaria... Oisko parempia suunnilleen samassa hintaluokassa?

7

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w00t

http://www.puhtek.com
      tämä on hyvä ja luotettava. olen käyttänyt kohta vuoden.
      hinta/laatu suhde kohdallaan ja mukana tulee kaikenmaailman tuet ja lisäominaisuudet ILMAISEKSI!!
      tuki on nopeeta ja kysymyksiin tulee todella nopeasti vastaus. lisäksi saat todella monien ominaisuuksien asennukset ilmaiseksi ja ilman ongelmia (esim foorumit, laskurit, chatit yms)

suosittelen ;)

• Satu

eli Puhtekiä suosittelen minäkin. Ainut mistä voin moittia on se, että c-panelin käyttöohjeet ovat englanniksi. Mutta muuten todella hyvä "ostos".

• vaikka tätä

Itsellä on sivut only4fun.org :ssa.
      Katkoksia nolla kappaletta viimesen 2kk aikana mitä oon siellä sivuja hostannnu.
      Asiakaspalvelu toimii oikeastikin lähes yhtä nopeasti ku ajatus :)

• Jarski

Futuronia, omat sivut siellä puolisen vuotta ilman ongelmia.

• Tytti

Tilasin täältä http://www.shnetworks.net webhotellipaketin muutama viikko sitten, hinnat on halpoja ja asiakaspalvelu on vastannut kysymyksiini kärsivällisesti ja nopeesti, ei o ainakaan vielä mitään ongelmia ollut.

• on hyvä

ja edullinen. Esim. Domaintili1 (32 e/vuosi): Sisältää oman verkkotunnuksen, Sähköpostilaatikot 20, Sivutila 100 Mt, Siirto 3000 Mt/kk, Ftp käyttäjät 20, MySQL tietokannat 4, Aliosoitteet 20

• jepulis

Minulla on ollut puhtek.com jokusen kuukauden. Erinomainen hinta-laatu suhde. 2€/kk, 200MB 3GB. Palvelimet euroopassa, tasaisesti ping n. 50ms. PHP Safe mode ei päällä, yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6324
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5388
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4255
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4122
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      66
      3880
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      70
      1177
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      311
      1023
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      57
      1014
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      860
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      811
    Aihe