Olen lähdössä kesä-heinäkuussa opiskelemaan Penangiin, Malesiaan (Universiti Sains Malaysia) Olisi kiva kuulla muista lähtijöistä ja saada mahdollisesti matkaseuraa. Myös Penangissa olleilta olisi mukava kuulla vinkkejä, esim. paikanpäälle matkustamisesta.
Malesiaan kesällä
5
1035
Vastaukset
- nur
ihan mielenkiinnostaa vaan kyselisin että mitä lähdet sinne opiskelemaan?
- Kävijä
Olen käynyt Penangilla ja jopa USM:ssa. Penangille pääsee kätevästi lentäen Kuala Lumpurin kautta. Välillä KL-Penang menee päivittäin useita lentoja, joskus melkein tunnin välein.
Yliopisto on ihan kivan näköinen ja moderni, mutta muuten Malesia ja Penang edustavat todella erilaista elämää kuin Suomi (mikä ei varmaan ole mikään yllätys).
Asuntoja kannattaa hakea ihan vapailta markkinoilta. Ne ovat halpoja suomalaiselle opiskelijalle, ja hienojakin. Ilmastointi on ihan pakko olla, sillä muuten kärventyy. Liikenteessä tarvitsee hiukan uhkarohkeutta, sillä paikallinen liikennesuunnittelu ei tunne jalankulkijaa.
Toivottavasti viihdyt Penangilla! - sepa
Maa oon kanssa lahossa kesalla malesiaan..
millo meinasit lahtee sinne pai?
Itella ois suunnitelma lahtee 28.6? - jennyart
Mäki oon lähdössä nyt syksyllä Kuala Lumpuriin University of Malaysia opiskelemaan.LÄhen sinne Asia Exchangen kautta.
http://www.asiaexchange.org/fi/ - tyttö turusta
Kenelläkään suunnitteilla lähteä kuala lumpuriin vaihtoon syksyllä 2013?? kimppakämppä asuminen olisi halvempaa ja helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110381K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125109Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142642
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257