Olen lähdössä kesä-heinäkuussa opiskelemaan Penangiin, Malesiaan (Universiti Sains Malaysia) Olisi kiva kuulla muista lähtijöistä ja saada mahdollisesti matkaseuraa. Myös Penangissa olleilta olisi mukava kuulla vinkkejä, esim. paikanpäälle matkustamisesta.
Malesiaan kesällä
5
935
Vastaukset
- nur
ihan mielenkiinnostaa vaan kyselisin että mitä lähdet sinne opiskelemaan?
- Kävijä
Olen käynyt Penangilla ja jopa USM:ssa. Penangille pääsee kätevästi lentäen Kuala Lumpurin kautta. Välillä KL-Penang menee päivittäin useita lentoja, joskus melkein tunnin välein.
Yliopisto on ihan kivan näköinen ja moderni, mutta muuten Malesia ja Penang edustavat todella erilaista elämää kuin Suomi (mikä ei varmaan ole mikään yllätys).
Asuntoja kannattaa hakea ihan vapailta markkinoilta. Ne ovat halpoja suomalaiselle opiskelijalle, ja hienojakin. Ilmastointi on ihan pakko olla, sillä muuten kärventyy. Liikenteessä tarvitsee hiukan uhkarohkeutta, sillä paikallinen liikennesuunnittelu ei tunne jalankulkijaa.
Toivottavasti viihdyt Penangilla! - sepa
Maa oon kanssa lahossa kesalla malesiaan..
millo meinasit lahtee sinne pai?
Itella ois suunnitelma lahtee 28.6? - jennyart
Mäki oon lähdössä nyt syksyllä Kuala Lumpuriin University of Malaysia opiskelemaan.LÄhen sinne Asia Exchangen kautta.
http://www.asiaexchange.org/fi/ - tyttö turusta
Kenelläkään suunnitteilla lähteä kuala lumpuriin vaihtoon syksyllä 2013?? kimppakämppä asuminen olisi halvempaa ja helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817