Näin Kela on nyt KHO päätöksen mukaan ajamassa asiaa, että rahoitusvastikkeeseen/korjausvastikkeeseen tai ilmeisestikkin normi vastikkeeseen ei enää myönnetä toimeentulotukea. Hyvä kirjoitus oli jo lehdessä, että mitäpäs sitten kun olet hyvässä uskossa ostanut asunnon omasta mielestä sopivaan hintaan ja vielä ei ole silloin ollut putkiremppa päällä, mutta PTS suunnitelmassa. No putkisto olikin siinä kunnossa katselmuksen jälkeen, että remppa pitää aloittaakkin pikaiseti. Kyseessä ei ollutkaan iso yhtiö, mutta arvio koko saneerauksesta noin 850-1100 € m2 . No mitäpäs siihen sanoopi asunnon ostaja ja perhe joka oli jäänyt työttömäksi tai eläkeläis mummeli kolmiossaan josta ei halua muuttaa poies...Helppoa ojalan matikkaa. Näin Rinteen hallitus hoitaa asioita. Kiitos.
Vastaukset 1
Valtion tai kunnan oikeus ei koskaan ole ollut maksaa pääoman korotusta, vaikka se tapahtuisikin yhtiövelan maksuvastikkeina, eli aivan oikea päätös. Asumiskulut ovat kokonaan omistetussa asunnossa hoitovastike rahoitusvastikken korot. Jos on omistusasunto, jossa on vielä pankista otettua velkaa, niin siitäkin voi saada tukea korkojen määrän verran!
Eli mistä tämä yhtiöveloista alkanut nillitys on oikein alkanut!
Me rehelliset työssäkäyvät emme ole missään/koskaan/milloinkaan, vastuussa luusereiden asunnoista.
Yli 12 kk toimeentulotukea saaneet pitäisi ampua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560