-97 Mondeon sisävalon pitäisi sammua n. 12 sekunttia oven sulkemisen jälkeen. Ei sammu. Vika on pieni mutta ärsyttävä. Onko kokemuksia miten korjaantuu?
Sisävalo
13
1916
Vastaukset
- Monteo
Kait aikarele rikki?
- Mondeoinen
Missähän moinen rele luuraa, pystyyköhän tavan tallaaja itse vaihtamaan?
- Monteo
Mondeoinen kirjoitti:
Itsellä pelittänyt, joten ei tietoa! Jos kukaan viisaampi ei vastaa, niin kaivelen tiedon kunhan kerkiän! :-)
- Rasia
Mondeoinen kirjoitti:
Moi
Korjausoppaan mukaan ohjaamossa olevassa sulakerasiassa rele R12 (väri on valkoinen) - Mondeoinen
Rasia kirjoitti:
Moi
Korjausoppaan mukaan ohjaamossa olevassa sulakerasiassa rele R12 (väri on valkoinen)Kiitoksii paljon. Alan ettimään sitä relettä. Kerron kunhan löydän.
- jortsu52
Mondeoinen kirjoitti:
Kiitoksii paljon. Alan ettimään sitä relettä. Kerron kunhan löydän.
Joko löysit releen?
- -98 mondeo
jortsu52 kirjoitti:
Joko löysit releen?
Kohta 9v. ettinyt, heh. Mulla etuoven katkaisin ei aina sammuta sisävaloja tai jos sammuttaa, niin saattaa valot syttyä myöhemmin uudestaan. Katkaisin on oven lukon vastakappaleessa pystytolpassa. Löysäsin ruuveja, mutta ruuvien vastakappale heilui tolpan sisällä, eli jos poistan ruuvit, tippuuko kipale kynnyskoteloon asti. Neuvoa kaipaa. Ei viitsis joka ilta irroittaa akunkenkää.
- Ilmeisemmi
-98 mondeo kirjoitti:
Kohta 9v. ettinyt, heh. Mulla etuoven katkaisin ei aina sammuta sisävaloja tai jos sammuttaa, niin saattaa valot syttyä myöhemmin uudestaan. Katkaisin on oven lukon vastakappaleessa pystytolpassa. Löysäsin ruuveja, mutta ruuvien vastakappale heilui tolpan sisällä, eli jos poistan ruuvit, tippuuko kipale kynnyskoteloon asti. Neuvoa kaipaa. Ei viitsis joka ilta irroittaa akunkenkää.
tippuu ,mut ota matkustamon puolelt rele r12 pois jollet tarvii sisävaloi.
- Ilmeisemmi
Ilmeisemmi kirjoitti:
tippuu ,mut ota matkustamon puolelt rele r12 pois jollet tarvii sisävaloi.
unohtu toi sulake F34.
- -98 mondeo
Ilmeisemmi kirjoitti:
unohtu toi sulake F34.
Enpä heti tuota hoksannut itse. Näinhän se asia hoituu helpoiten. Korjaa vian sitten hyöhemmin jos korjaa. Kiitos vinkistä.
- köffffffff
-98 mondeo kirjoitti:
Enpä heti tuota hoksannut itse. Näinhän se asia hoituu helpoiten. Korjaa vian sitten hyöhemmin jos korjaa. Kiitos vinkistä.
kantsii korjata heti, ku niitä on pian tuhat ja sata lissää...hihihiiiiiiiii
- -98 mondeo
köffffffff kirjoitti:
kantsii korjata heti, ku niitä on pian tuhat ja sata lissää...hihihiiiiiiiii
Nou hätä. Tässä mallissa näyttää olevan releitä ja sulakkeita aika paljon, ja oudoissa paikoissa. Moni ihan turhake, joutaakin ottaan pois. Maanantaina leimalle.☻
- -98 mondeo
helpoiten hoitu, kun kaks notkeaa poikaa otti jalkatilan polttimot pois. Mitä niilläkin oli virkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822120
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia611328Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741155- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939