Sisävalo

Mondeoinen

-97 Mondeon sisävalon pitäisi sammua n. 12 sekunttia oven sulkemisen jälkeen. Ei sammu. Vika on pieni mutta ärsyttävä. Onko kokemuksia miten korjaantuu?

13

1916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monteo

Kait aikarele rikki?

• Mondeoinen

Missähän moinen rele luuraa, pystyyköhän tavan tallaaja itse vaihtamaan?

• Monteo
        Mondeoinen kirjoitti:

Itsellä pelittänyt, joten ei tietoa! Jos kukaan viisaampi ei vastaa, niin kaivelen tiedon kunhan kerkiän! :-)

• Rasia
        Mondeoinen kirjoitti:

Moi

Korjausoppaan mukaan ohjaamossa olevassa sulakerasiassa rele R12 (väri on valkoinen)

• Mondeoinen
        Rasia kirjoitti:

Moi

Korjausoppaan mukaan ohjaamossa olevassa sulakerasiassa rele R12 (väri on valkoinen)

Kiitoksii paljon. Alan ettimään sitä relettä. Kerron kunhan löydän.

• jortsu52
        Mondeoinen kirjoitti:

Kiitoksii paljon. Alan ettimään sitä relettä. Kerron kunhan löydän.

Joko löysit releen?

• -98 mondeo
        jortsu52 kirjoitti:

Joko löysit releen?

Kohta 9v. ettinyt, heh. Mulla etuoven katkaisin ei aina sammuta sisävaloja tai jos sammuttaa, niin saattaa valot syttyä myöhemmin uudestaan. Katkaisin on oven lukon vastakappaleessa pystytolpassa. Löysäsin ruuveja, mutta ruuvien vastakappale heilui tolpan sisällä, eli jos poistan ruuvit, tippuuko kipale kynnyskoteloon asti. Neuvoa kaipaa. Ei viitsis joka ilta irroittaa akunkenkää.

• Ilmeisemmi
        -98 mondeo kirjoitti:

Kohta 9v. ettinyt, heh. Mulla etuoven katkaisin ei aina sammuta sisävaloja tai jos sammuttaa, niin saattaa valot syttyä myöhemmin uudestaan. Katkaisin on oven lukon vastakappaleessa pystytolpassa. Löysäsin ruuveja, mutta ruuvien vastakappale heilui tolpan sisällä, eli jos poistan ruuvit, tippuuko kipale kynnyskoteloon asti. Neuvoa kaipaa. Ei viitsis joka ilta irroittaa akunkenkää.

tippuu ,mut ota matkustamon puolelt rele r12 pois jollet tarvii sisävaloi.

• Ilmeisemmi
        Ilmeisemmi kirjoitti:

tippuu ,mut ota matkustamon puolelt rele r12 pois jollet tarvii sisävaloi.

unohtu toi sulake F34.

• -98 mondeo
        Ilmeisemmi kirjoitti:

unohtu toi sulake F34.

Enpä heti tuota hoksannut itse. Näinhän se asia hoituu helpoiten. Korjaa vian sitten hyöhemmin jos korjaa. Kiitos vinkistä.

• köffffffff
        -98 mondeo kirjoitti:

Enpä heti tuota hoksannut itse. Näinhän se asia hoituu helpoiten. Korjaa vian sitten hyöhemmin jos korjaa. Kiitos vinkistä.

kantsii korjata heti, ku niitä on pian tuhat ja sata lissää...hihihiiiiiiiii

• -98 mondeo
        köffffffff kirjoitti:

kantsii korjata heti, ku niitä on pian tuhat ja sata lissää...hihihiiiiiiiii

Nou hätä. Tässä mallissa näyttää olevan releitä ja sulakkeita aika paljon, ja oudoissa paikoissa. Moni ihan turhake, joutaakin ottaan pois. Maanantaina leimalle.☻

• -98 mondeo

helpoiten hoitu, kun kaks notkeaa poikaa otti jalkatilan polttimot pois. Mitä niilläkin oli virkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2120
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1846
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1806
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1523
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      171
      1341
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      61
      1328
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      74
      1155
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      29
      987
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe