Sisävalo

Mondeoinen

-97 Mondeon sisävalon pitäisi sammua n. 12 sekunttia oven sulkemisen jälkeen. Ei sammu. Vika on pieni mutta ärsyttävä. Onko kokemuksia miten korjaantuu?

13

1925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monteo

Kait aikarele rikki?

• Mondeoinen

Missähän moinen rele luuraa, pystyyköhän tavan tallaaja itse vaihtamaan?

• Monteo
        Mondeoinen kirjoitti:

Itsellä pelittänyt, joten ei tietoa! Jos kukaan viisaampi ei vastaa, niin kaivelen tiedon kunhan kerkiän! :-)

• Rasia
        Mondeoinen kirjoitti:

Moi

Korjausoppaan mukaan ohjaamossa olevassa sulakerasiassa rele R12 (väri on valkoinen)

• Mondeoinen
        Rasia kirjoitti:

Moi

Korjausoppaan mukaan ohjaamossa olevassa sulakerasiassa rele R12 (väri on valkoinen)

Kiitoksii paljon. Alan ettimään sitä relettä. Kerron kunhan löydän.

• jortsu52
        Mondeoinen kirjoitti:

Kiitoksii paljon. Alan ettimään sitä relettä. Kerron kunhan löydän.

Joko löysit releen?

• -98 mondeo
        jortsu52 kirjoitti:

Joko löysit releen?

Kohta 9v. ettinyt, heh. Mulla etuoven katkaisin ei aina sammuta sisävaloja tai jos sammuttaa, niin saattaa valot syttyä myöhemmin uudestaan. Katkaisin on oven lukon vastakappaleessa pystytolpassa. Löysäsin ruuveja, mutta ruuvien vastakappale heilui tolpan sisällä, eli jos poistan ruuvit, tippuuko kipale kynnyskoteloon asti. Neuvoa kaipaa. Ei viitsis joka ilta irroittaa akunkenkää.

• Ilmeisemmi
        -98 mondeo kirjoitti:

Kohta 9v. ettinyt, heh. Mulla etuoven katkaisin ei aina sammuta sisävaloja tai jos sammuttaa, niin saattaa valot syttyä myöhemmin uudestaan. Katkaisin on oven lukon vastakappaleessa pystytolpassa. Löysäsin ruuveja, mutta ruuvien vastakappale heilui tolpan sisällä, eli jos poistan ruuvit, tippuuko kipale kynnyskoteloon asti. Neuvoa kaipaa. Ei viitsis joka ilta irroittaa akunkenkää.

tippuu ,mut ota matkustamon puolelt rele r12 pois jollet tarvii sisävaloi.

• Ilmeisemmi
        Ilmeisemmi kirjoitti:

tippuu ,mut ota matkustamon puolelt rele r12 pois jollet tarvii sisävaloi.

unohtu toi sulake F34.

• -98 mondeo
        Ilmeisemmi kirjoitti:

unohtu toi sulake F34.

Enpä heti tuota hoksannut itse. Näinhän se asia hoituu helpoiten. Korjaa vian sitten hyöhemmin jos korjaa. Kiitos vinkistä.

• köffffffff
        -98 mondeo kirjoitti:

Enpä heti tuota hoksannut itse. Näinhän se asia hoituu helpoiten. Korjaa vian sitten hyöhemmin jos korjaa. Kiitos vinkistä.

kantsii korjata heti, ku niitä on pian tuhat ja sata lissää...hihihiiiiiiiii

• -98 mondeo
        köffffffff kirjoitti:

kantsii korjata heti, ku niitä on pian tuhat ja sata lissää...hihihiiiiiiiii

Nou hätä. Tässä mallissa näyttää olevan releitä ja sulakkeita aika paljon, ja oudoissa paikoissa. Moni ihan turhake, joutaakin ottaan pois. Maanantaina leimalle.☻

• -98 mondeo

helpoiten hoitu, kun kaks notkeaa poikaa otti jalkatilan polttimot pois. Mitä niilläkin oli virkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe