Sissijuusto välttää esinahan taakse liukumisen

Anonyymi

Kyllä, nyt on ällöttävä aihe käsillä. 15v meikäläisellä on jostain syystä sissijuusto kiinnittynyt esinahkaan ja TODELLA napakasti.. Terskan saan noin puoliksi esille. Kertokaas helppo tapa jynssätä juustot irti, kun saippuan avustamana suihkussa tulosta ei ole kahden viikon aikana näkynyt. Nuorempana en ole esinahkani alta pessyt kun se oli silloin niin ahdas, että en saanut juuri ollenkaan terskaa esille. Ja kiirekin olisi, nimittäin tänä kesänä saattaisin saada sitä hyvää ensimmäisen kerran.

7

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokenut olen tuon nuorena, mutta nou hätä.
      Päästä saunassa tai kylvyssä letkulla lämmintä vettä esinahan aukosta sisään.
      Siinä alkaa varmaan seisomaan, mutta se on vain bonusta.
      Siinä kun päästelet vettä painetta sopivasti säädellen niin huomaat kuinka esari alkaa irtoamaan.
      Loppu onkin silkkaa nautiskelua.:)

• Anonyymi

Mistäs minä letkun?

• Oletko nyt varma, että se on nimenomaan se sissijuusto, joka sitä esinahkaa pidättelee? Ettei se vaan ole luonnostaan kireä?

Joku muu pesuaine kun perussaippua voisi olla parempi, koska saippua voi kuivattaa ihoa. Esinahkaa kannattaa myös rasvata ja venytellä, jos se kiristää.

Kyllä sen sissijuuston pitäisi ihan käsin pesemällä lähteä pois. Jos ei lähde, niin jotain voi olla vialla.

• Ilmeisesti aloittaja vastasit jotain minulle, mutta vastauksesi poistettiin jostain syystä.

• Anonyymi

Joo, olevinaan oli sääntöjen vastainen viesti joten koitetaanpa uusiksi. Elikkäs joku sitä esinahkaa ainakin pitää kiinni terskassa niin, että esinahkaa venyttäessä sivuille terska venyy mukana. Juusto/muu liima ei näy tuohon päällepäin

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, olevinaan oli sääntöjen vastainen viesti joten koitetaanpa uusiksi. Elikkäs joku sitä esinahkaa ainakin pitää kiinni terskassa niin, että esinahkaa venyttäessä sivuille terska venyy mukana. Juusto/muu liima ei näy tuohon päällepäin

Joo ei tuo nyt kyllä oikein miltään juusto-ongelmalta kuulosta.

Jos hellävarainen ja pitkäjänteinen venyttely ei auta, niin käy ihmeessä lääkärissä, vaikka asia vaikealta voi tuntuakin.

Jos et saa esinahkaa terskan taakse asti, niin yhdynnän yrittäminen saattaa olla erittäin kivuliasta ja se voi jopa repäistä esinahkasi.

• Anonyymi

No niin, kyseessä sius vain ahdas esinahka.

Venyttele sitä päivittäin taakse sen verran, että tuntuu, älä liikaa. Venytä jonkin aikaa, joku 15 sekuntia ja toista. Voit joka kerta vetää aina hiukan enemmän taakse. Toista sellainen määrä, että tuntuu järkevältä.
      Kannattaa tehdä joka päivä vain kerran koko sarja, että ei ala iho voimaan huonosti.
      Se iho oli itselläni jäänyt terskaan kiinni. Sitä venyttelemällä sitten irtosi, vähän yli viikon perästä.

Pidä maltti ja järki mukana, niin kaikki sujuu hyvin. Näitä hommia ei kiireellä hoideta.
      Jos sitä perkeleen juustoa et vain olisi onnistunut tunkemaan sinne alle...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe