Miksi jumala antoi minulle tämän sairauden ja minkätakia päätti antaa meidän erota toisistamme.Olen niin katkera tästä kaikesta mitä on tapahtunut. Nyt elän yksinäni vain muistot seuranain. Kaikki tuntuu niin vaikealta että tekisi mieli joskus lopettaa itsensä.
Jumalantahtoko?
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo eronne liene ihan omaa tahtoanne. En usko että Jumala ketään erottaa vaan päinvastoin yhdistää.
- Anonyymi
Samaa voidaan kysyä miksi Jumala sallii sodat, onnettomuudet ja kaikki sairaudet kun niitä on niin paljon? Ei siihen löydy yhtä vastausta vaan se kuuluu Jumalan suunnitelmaan. Tosiaan ihmiset ajautuvat eroon kun kummankin näkemykset asioista ovat erilaiset eikä osata tehdä yhdessä kompromisseja vaan kylmästi lusikat jaloon. Aina kannattaisi käyttäytyä niin ettei se toinen ihminen ole itsestäänselvyys ja huolehtia suhteesta kaikella tavalla ei ajaa vaan omaa etuaan. Tehdä työtä suhteen eteen ettei niitä eroja sitten tulisi. Katkeruus ei auta tässäkään asiassa mitään vaan päinvastoin.
- Anonyymi
Eihän Kalat merestä lopu etsi uusi puoliso jollet ole jo niin tehnytkin ei tarvitse olla yksin jollei tahdo itsestä se on kiinni. Tietysti jos oma luonne on sellainen että täytyy puolisoa vaihtaa ihan huvin vuoksi niin se ei ole oikein. Aina kannattaisi hoitaa suhteensa niin että se kestäisi kunnes kuolema teidät erottaa kuten vihkikaavassa sanotaan. Meitä on moneksi. Jos uuden otat niin pidä nyt hänestä kiinni olet jo varmaan huomannut ettei se vaihtamalla parane varsinkaan jos on uskossa. Tarkoitan tällä elävää uskoa en mitään uskonnollisuutta.
- Anonyymi
Paavalilla oli pistin lihassa, olisiko sinulla sairaus sellainen pistin. Ihmisillä on monenlaisia ongelmia elämässä mutta ne joutuu kantamaan ja se on risti ihmisen elämässä. Siihen saa Jumalan voiman, rukoile sitä ja rukoile elämääsi iloa.
- Anonyymi
Tuota samaa minäkin ajattelin tuon sairauden suhteen että se on pistin lihassasi joten mietipä elämääsi taaksepäin löytyykö sieltä mitään korjattavaa? Sellaista missä olet tehnyt vastoin Jumalan tahtoa. Kuinka olet kohdellut kanssa ihmisiäsi, oletko ollut pyyteetön vai tavoitellut ja maksimoinut omaa etuasi. Nämä ovat asioita jotka itse tiedät Jumalan lisäksi. Näitä on vaikeata ja miltei mahdotonta enää korjata mutta elä jatkossa herkällä omalla tunnolla ja pidä lyhyet tilivälit Jumalan kanssa.
- Anonyymi
Tulipa tuossa mieleeni että voisitteko mahdollisesti vielä korjata välinne jos sinusta tuntuu että teillä olisi vielä mahdollisuus aloittaa uudestaan. Puhtaalta pöydältä. Tietenkin siihen tarvitaan kummankin tahtoa ja halu muuttaa asioita. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Sen paremmin kuin että mitä se vie mennessään. Kuten sanonta kuuluu kysyvä ei tieltä eksy. Siunattua kesän jatkoa.
Me ollaan vaan käymässä täällä, ja tarkoitus on rakastaa, ei kahlita. En usko että Jeesus tykkäisi avioliiton ideasta, siinä kun estetään ihmistä levittämästä rakkautta toisille. Eihän romanttinen rakkaus ole ainoaa rakkautta. Ja kristinusko on rakkauden usko. Siitä vaan koitetaan aina tehdä sääntöjen uskontoa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852