Jumalantahtoko?

Anonyymi

Miksi jumala antoi minulle tämän sairauden ja minkätakia päätti antaa meidän erota toisistamme.Olen niin katkera tästä kaikesta mitä on tapahtunut. Nyt elän yksinäni vain muistot seuranain. Kaikki tuntuu niin vaikealta että tekisi mieli joskus lopettaa itsensä.

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän tuo eronne liene ihan omaa tahtoanne. En usko että Jumala ketään erottaa vaan päinvastoin yhdistää.

    • Anonyymi

      Samaa voidaan kysyä miksi Jumala sallii sodat, onnettomuudet ja kaikki sairaudet kun niitä on niin paljon? Ei siihen löydy yhtä vastausta vaan se kuuluu Jumalan suunnitelmaan. Tosiaan ihmiset ajautuvat eroon kun kummankin näkemykset asioista ovat erilaiset eikä osata tehdä yhdessä kompromisseja vaan kylmästi lusikat jaloon. Aina kannattaisi käyttäytyä niin ettei se toinen ihminen ole itsestäänselvyys ja huolehtia suhteesta kaikella tavalla ei ajaa vaan omaa etuaan. Tehdä työtä suhteen eteen ettei niitä eroja sitten tulisi. Katkeruus ei auta tässäkään asiassa mitään vaan päinvastoin.

      • Anonyymi

        Eihän Kalat merestä lopu etsi uusi puoliso jollet ole jo niin tehnytkin ei tarvitse olla yksin jollei tahdo itsestä se on kiinni. Tietysti jos oma luonne on sellainen että täytyy puolisoa vaihtaa ihan huvin vuoksi niin se ei ole oikein. Aina kannattaisi hoitaa suhteensa niin että se kestäisi kunnes kuolema teidät erottaa kuten vihkikaavassa sanotaan. Meitä on moneksi. Jos uuden otat niin pidä nyt hänestä kiinni olet jo varmaan huomannut ettei se vaihtamalla parane varsinkaan jos on uskossa. Tarkoitan tällä elävää uskoa en mitään uskonnollisuutta.


    • Anonyymi

      Paavalilla oli pistin lihassa, olisiko sinulla sairaus sellainen pistin. Ihmisillä on monenlaisia ongelmia elämässä mutta ne joutuu kantamaan ja se on risti ihmisen elämässä. Siihen saa Jumalan voiman, rukoile sitä ja rukoile elämääsi iloa.

      • Anonyymi

        Tuota samaa minäkin ajattelin tuon sairauden suhteen että se on pistin lihassasi joten mietipä elämääsi taaksepäin löytyykö sieltä mitään korjattavaa? Sellaista missä olet tehnyt vastoin Jumalan tahtoa. Kuinka olet kohdellut kanssa ihmisiäsi, oletko ollut pyyteetön vai tavoitellut ja maksimoinut omaa etuasi. Nämä ovat asioita jotka itse tiedät Jumalan lisäksi. Näitä on vaikeata ja miltei mahdotonta enää korjata mutta elä jatkossa herkällä omalla tunnolla ja pidä lyhyet tilivälit Jumalan kanssa.


    • Anonyymi

      Tulipa tuossa mieleeni että voisitteko mahdollisesti vielä korjata välinne jos sinusta tuntuu että teillä olisi vielä mahdollisuus aloittaa uudestaan. Puhtaalta pöydältä. Tietenkin siihen tarvitaan kummankin tahtoa ja halu muuttaa asioita. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Sen paremmin kuin että mitä se vie mennessään. Kuten sanonta kuuluu kysyvä ei tieltä eksy. Siunattua kesän jatkoa.

    • Me ollaan vaan käymässä täällä, ja tarkoitus on rakastaa, ei kahlita. En usko että Jeesus tykkäisi avioliiton ideasta, siinä kun estetään ihmistä levittämästä rakkautta toisille. Eihän romanttinen rakkaus ole ainoaa rakkautta. Ja kristinusko on rakkauden usko. Siitä vaan koitetaan aina tehdä sääntöjen uskontoa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe