Elokuussa ollaan lähdössä Albanian Durresiin. Apollomatkojen pakettimatka ja hotelli on Prestige Resort. Hotellia on kovasti kehuttu, mutta onko siinä lähialueella hyviä ravintoloita? Retkisuosituksia? Ja miten rahanvaihto Durresissa? Käykö kortti?
Durres ravintolat?
5
2713
Vastaukset
- Anonyymi
Viime kesänä olimme Durresissa ja saatujen kokemusten perusteella kortit käyvät siellä vallan mainiosti.
Mielestäni rahan vaihtamista parempi vaihtoehto on nostaa käteistä automaateista, joita alueella on suunnilleen yhtä tiheästi kuin Suomessakin.
Durresin sataman lähellä on Restorant Piazza, http://www.restorantpiazza.com/index.php/en/ josta saimme reissun parhaat ruoat ja mukavaa palvelua. Suosittelen kalaa ja meren eläviä, liharuoat eivät taida olla paikan erikoisuus. - Anonyymi
Mitens liikkuminen Durresissa? Onko paikallisbussit hyviä? Aikataulussa? Ja voiko takseihin luottaa? Vinkkejä kävijät, itse ollaan nyt elo-syyskuun vaihteessa menossa Durresiin, Apollomatkojen suora lento.
- Anonyymi
Julkisesta liikenteestä ei tullut kokemuksia, koska liikuimme vuokra-autolla tai kävellen.
Jossain määrin "joustavaa" näytti bussimatkustaminen kuitenkin olevan, sillä esim. Durresin ja Tiranan välisen moottoritien varrelta bussit poimivat kansaa kyytiin suunnilleen mistä kohdasta tahansa. Tyypillinen paikka odottaa bussia vaikutti olevan varjossa ylikulkusiltojen alla.
Varsinaisia bussipysäkkejä meikäläiseen tapaan emme muista nähneemme, ei ainakaan kovin monia.
- Anonyymi
Kerro sitten palstalle, että joko kaupungissa virtaava joki on pihdistettu roskista.
- Anonyymi
Likaista siellä on ! Rannoilla varsinkin . Merenpohja aivan järkyttävää musaa täynnä sekä levää !! Kauhea meteli . Yöllä varsinkin . Tiet ihan hirveitä vaarallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537