Täällä myös jännitän , kuinka mahtoi pääsykoe mennä. Matikassa ainakin muutama meni metsään, viestinnästä vaikea sanoa mitään. Onko muita ko.koulutukseen hakeneita? 😊
Hamk ympäristösuunnittelija
27
3912
Vastaukset
- Anonyymi
Mä hain kanssq ja odottelen tuloksia jännityksellä.
- Anonyymi
*kanssa
- Anonyymi
Kivahan olis että tulokset tulis jo ennen juhannusta, mutta saa katsoo joutuuko viimeseen päivään jännittään 🙄
- Anonyymi
Toivoisin että jo juhannuksena tietäisi mutta voipi olla että pitävät jännityksessä meitä viimeseen asti 🙄
- Anonyymi
En asu itse hämeenlinnan suunnilla joten helpoittaisi ajoissa tietää tulokset 🙂
- Anonyymi
Hakijamäärätkin olisi kiva tietää, kumpaankohan oli enempi hakijoita, päivään vai monimuotoon. Oliko noi kokeet mimmoset sun mielestä? Yllättynyt olin matikasta, kun suuri muutos aikaisempien vuosien kokeisiin.
- Anonyymi
Olisi joo mukava tietää hakija määriä 🤔 paljonkohan meitä oli siellä valintakokeessa🙂
- Anonyymi
Jaa-as....kyllähän sitä porukkaa oli mut kauheen vaikea on arvioida.
- Anonyymi
En ole aikaisemmin ollut pääsykokeissa mutta edellisiä tehtäviä katsoin ja yllätyin kyllä nyt olleesta matikan kokeesta.
Enkä ollut varautunut piirtämään muuta kun matikan tehtävässä. Mainittiin mielestäni matikan koe ja luetun ymmmärtämisen koe jossakin🤔🤔 - Anonyymi
Ai ai kun pitävät viimeseen saakka jännityksessä 😂
- Anonyymi
Viikon vielä voivat piinata😅😂
- Anonyymi
Vaasan Hankenin tulokset tulleet! Sisällä ollaan mutta odotus jatkuu, kun oli vikana vaihtoehtona...
- Anonyymi
Onnea sisäänpääsystä vaasaan! Toivottavasti tulevat loputkin tulokset piakoin 🙂
- Anonyymi
Odotus jatkuu, mut eihän tässä enää tarvi ku muutama päivä odottaa 😂
- Anonyymi
Vielä voivat pari päivää odotuttaa meitä 😂
- Anonyymi
Jep! Kyl tässä hermot ainakin pitenee 😂
- Anonyymi
Eikä tänäänkään päätöstä 😂
- Anonyymi
Hei mulla näky siellä oma opintopolussa, että varasijalla 14. oon. Ei kyl varmaa sillä opiskelupaikkaa enää heru, mutta ei ne pääsykokeet ny iha huonosti kuitenkaa sit menny jos jotai positiivista tästä pitää hakea.
- Anonyymi
Varasijalla 1. Ihan liian jännää!!
- Anonyymi
Päivään vai monimuotoon? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivään vai monimuotoon? 😊
Monimuotoon
- Anonyymi
Paljonko teidän pisteet?
- Anonyymi
Näkeekö noita pisteitä jo jostain?
- Anonyymi
lähdekoodista näkee.
Eli kirjaudu ensin opintopolkuun ja mee sitten
https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Siinä tulee paljon koodihässäkkää mut sieltä lukemalla löytää sen varasijan ja pisteet.- Anonyymi
Mitähän tarkoittaa tuo jonosija? jonosija":4,"varasijanumero":1
Pisteitä 35,64 - Anonyymi
Niistä jonosijoista ei kuulemma kannata välittää. Kukaan ei tiiä mitä ne tarkottaa.
- Anonyymi
Täällä ketään, jotka tänä vuonna hakeneet ja päässeet? 🙂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768