Simssittäjät!
Tiedän mistä eläinklinikka ostetaan kissat ja koirat lisäosassa, mutta rakensin perheeni kotiin eläinklinikan. Ilmoitustaulua painattaessa ei tapahdu mitään? Missä vika?
The sims 4 eläinklinikka
9
5840
Vastaukset
"Tiedän mistä eläinklinikka ostetaan kissat ja koirat lisäosassa, mutta rakensin perheeni kotiin eläinklinikan. Ilmoitustaulua painattaessa ei tapahdu mitään? Missä vika?"
En vaan tiedä, mutta arvelen että kotiklinikalta puuttuisi kenties vielä jotain toiminnan kannalta tarpeellista.
[Jos kerrot yksityiskohtaisesti mitä siellä on (tai laitat tarkat kuvat), voi joku asiaa tunteva sen perusteella päätellä esimerkiksi mitä puuttuu JOS puuttuu. Maininta ettei ilmoitustaulua painettaessa tapahdu mitään on melko epämääräistä sille joka ei ole systeemiäsi nähnyt, eikä siksi tiedä mitä sieltä jo löytyy ja mitä ei.]
Itse kävisin vilkaisemassa vaikkapa tuolta https://www.carls-sims-4-guide.com/expansionpacks/pets/veterinarian-clinic/ mitä tarvitaan toimivalla klinikalla, mutta voi jostakin muualta löytyä parempaakin ohjeistusta.- Anonyymi
Pystyykö eläinkliniikkaa myymään ja mistä sen ne tavarat loytyy
- Anonyymi
Ne tavarat löytyy ku on rakennustilassa ja siellö vasemmassa yläkulmassa on se talo nii painaa siitä ja sit siinä on vaatimukset nii sieltä löytää mut miten voi palkata työntekijöitä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tavarat löytyy ku on rakennustilassa ja siellö vasemmassa yläkulmassa on se talo nii painaa siitä ja sit siinä on vaatimukset nii sieltä löytää mut miten voi palkata työntekijöitä?!
Mene oikeaan alanurkkaan (omistetut yritykset) ja paina sieltä. Sieltä voi palkata Vain randomeja sinne töihin mutta joudut maksamaan niille palkan
- Anonyymi
Miten pystyn ostan lisätyöntekiänpaikan yritysseuduista
- Anonyymi
Mä en ees tiiä mistä pystyy sen eläinklinikan ostamaa? Voiko joku auttaa?
- Anonyymi
Pystyin ostamaan sen klinikan mut miten ne työntekijät palkattiin?
- Anonyymi
Voiko joku kiltti kertoa mistä eläinklinikan voi ostaa sims 4
- Anonyymi
En tiiä mietin ihan samaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092718
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521916Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4191548Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531493Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661412Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251276Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141216- 601058
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948