Alkoi itsellä alkoi tuntua, että heidän onkohan tuote jota suunnittelemme käyttöömme liian tehokas tai ainakin liian arvokas.
Kuulisin mielelläni vielä kokemuksianne kokonaisuudesta ja alihankkijoiden (asennuksen ja muurauksen ) laadusta. Toimitusajan luotettavuus.
Kokemuksia ja mielippiteitänne Tulikivi Oy uuneista.
8
580
Vastaukset
- Anonyymi
Suomirakentaa.fi on tutkinut eri takkavalmistajia. 2017 tulisijan taloonsa hankkineet omakotirakentajat kertovat valintojaan, mielipiteitään ja kokemuksiaan. Tutkimustiedon pohjalta on haluttu kertoa, missä eri merkit ovat vahvoja suhteessa muihin merkkeihin. Asiakkaat arvostavat Tulikiven erinomaiseksi tyytyväisyydessä myyjään, toimitukseen ja valmistajaan, joissa kaikissa kolmessa Tulikivi saa korkeimman arvosanan.
- Anonyymi
Tässä on näemmä palstan aktivoinnin lisäksi kyseessä Tulikiven mainostaminen
Säälittävää!- Anonyymi
näyttää tosiaan mainostaja tuleen palstalle, mutta se ei ainakaan minun tarkoitus ollut. Olen aloittaja.
Toivon puolueettomia arvioita tuotteista.
- Anonyymi
Miellellään kuulisin kokemuksia suoraan yksityisiltä henkilöiltä jotka ovat valinneet tai jättäneet valitsematta Tulikiven tuotteen. En toimittajan edustajalta tai mistään tutkimuksesta joka ei välttämättä palvelu minun tarpeita
Kokemukset:
1. Kokemuksia tuotteista tai kilpailevista tuotteista?
1.1 miksi valita
1.2 Miksi ei
2. Toimitusajan pitävyys
3. Alihankkijan laatu ja toiminta! (asennus, muuraus tms.)
Lisäksi kiinnostaa minkälaisia muurareita käyttävät Keski-Suomessa, Pirkanmaan tai Päijät-Hämeessä tai yleensä sillä suuntaa tuliko muurari rakennusliikkeestä vai mediatalosta? - Anonyymi
Kertokaa te muut faktaa, maksettu puheenvuorohan jo kuultiinkin!
- Anonyymi
Tulikivi OY eräs alihankkija Lightbox Media Oy , mitä ajatuksia tuo herättää?
Olemme aikeissa hankkia puulämmitteinen uuni. Minua kummastuttaa kun alihankkija "uunimestarina" on joku media-alan yritys, vaikka tehtävänä on lähinnä uunin muuraus. Tulikivestä ei asiaa kerrottu mutta kun "asentaja uunimestari" soitti selvitin numeron ja jäljet mikä johti yritykseen Lightbox Media Oy . Mitä mieltä olette, miksi näin! Harkitsen tarkkaan hankintaa ko. " media" muurauksen vuoksi - Anonyymi
Minua kummastuttaa monien kommenttien hoono soomi mallia "Olemme aikeissa hankkia puulämmitteinen uuni"
Mitä mieltä olette, miksi näin ? - Anonyymi
Mitä mieltä olette koska tulee seuraava Tulikivi aloitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841