Kokemuksia ja mielippiteitänne Tulikivi Oy uuneista.

Anonyymi

Alkoi itsellä alkoi tuntua, että heidän onkohan tuote jota suunnittelemme käyttöömme liian tehokas tai ainakin liian arvokas.

Kuulisin mielelläni vielä kokemuksianne kokonaisuudesta ja alihankkijoiden (asennuksen ja muurauksen ) laadusta. Toimitusajan luotettavuus.

8

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomirakentaa.fi on tutkinut eri takkavalmistajia. 2017 tulisijan taloonsa hankkineet omakotirakentajat kertovat valintojaan, mielipiteitään ja kokemuksiaan. Tutkimustiedon pohjalta on haluttu kertoa, missä eri merkit ovat vahvoja suhteessa muihin merkkeihin. Asiakkaat arvostavat Tulikiven erinomaiseksi tyytyväisyydessä myyjään, toimitukseen ja valmistajaan, joissa kaikissa kolmessa Tulikivi saa korkeimman arvosanan.

    • Anonyymi

      Tässä on näemmä palstan aktivoinnin lisäksi kyseessä Tulikiven mainostaminen
      Säälittävää!

      • Anonyymi

        näyttää tosiaan mainostaja tuleen palstalle, mutta se ei ainakaan minun tarkoitus ollut. Olen aloittaja.

        Toivon puolueettomia arvioita tuotteista.


    • Anonyymi

      Miellellään kuulisin kokemuksia suoraan yksityisiltä henkilöiltä jotka ovat valinneet tai jättäneet valitsematta Tulikiven tuotteen. En toimittajan edustajalta tai mistään tutkimuksesta joka ei välttämättä palvelu minun tarpeita


      Kokemukset:
      1. Kokemuksia tuotteista tai kilpailevista tuotteista?
      1.1 miksi valita
      1.2 Miksi ei
      2. Toimitusajan pitävyys
      3. Alihankkijan laatu ja toiminta! (asennus, muuraus tms.)

      Lisäksi kiinnostaa minkälaisia muurareita käyttävät Keski-Suomessa, Pirkanmaan tai Päijät-Hämeessä tai yleensä sillä suuntaa tuliko muurari rakennusliikkeestä vai mediatalosta?

    • Anonyymi

      Kertokaa te muut faktaa, maksettu puheenvuorohan jo kuultiinkin!

    • Anonyymi

      Tulikivi OY eräs alihankkija Lightbox Media Oy , mitä ajatuksia tuo herättää?
      Olemme aikeissa hankkia puulämmitteinen uuni. Minua kummastuttaa kun alihankkija "uunimestarina" on joku media-alan yritys, vaikka tehtävänä on lähinnä uunin muuraus. Tulikivestä ei asiaa kerrottu mutta kun "asentaja uunimestari" soitti selvitin numeron ja jäljet mikä johti yritykseen Lightbox Media Oy . Mitä mieltä olette, miksi näin! Harkitsen tarkkaan hankintaa ko. " media" muurauksen vuoksi

    • Anonyymi

      Minua kummastuttaa monien kommenttien hoono soomi mallia "Olemme aikeissa hankkia puulämmitteinen uuni"
      Mitä mieltä olette, miksi näin ?

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette koska tulee seuraava Tulikivi aloitus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe