Naisten mielestä ei ole kovin eroottista tai hyvännäköistä jos miehellä on talvella pitkät alushousut kun pitää ruveta sänkyhommiin,Kuulemma naisten halut menee kun näkevät miehellä pitkät alushousut.Minun puolestani heidän halunsa menkööt jorpakkoon.Minulle yksi elämäni tärkein asia on oma terveys.Talvella on viisasta pitää pitkiä alushousuja niin ei jalokivet palellu eikä tule tulehduksia,puhumattakaan muista eturauhaisvaivoista,
Pitkät alushousut talvella
7
155
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän sä tuollaisen käsityksen olet saanut? Eikös ne housut riisuta jalasta, oli ne pitkät, tai sopivat, kun sänkyhommiin ryhdytään.
- Anonyymi
Tietenkin alushousut otetaan pois ennen sänkyhommia.Keskustelkaa naisten kanssa tuosta housuasiasta niin monet ovat tuota mieltä ettei pitkiä alushousuja edes talvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin alushousut otetaan pois ennen sänkyhommia.Keskustelkaa naisten kanssa tuosta housuasiasta niin monet ovat tuota mieltä ettei pitkiä alushousuja edes talvella.
Minua naisena ei kyllä vähääkään kiinnosta minkälaisia alushousuja miehet käyttää.
- Anonyymi
Haittaako vaikka ei käyttäisi lainkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua naisena ei kyllä vähääkään kiinnosta minkälaisia alushousuja miehet käyttää.
Eikä minua kiinnosta naisten alushousut sitten pätkääkään!!!
- Anonyymi
Kannattaa ottaa kalsarit pois ennen sänkyyn menoa.
Ja jos ei kehtaa, kannattaa ainakin sammuttaa valot - Anonyymi
No on sulla murheet!
Voisin melkein taata että suurinta osaa naisista ei kiinnosta eikä haittaa! Pääasia että ovat ehjät ja ennen kaikkea puhtaat! On ne sitten pitkät kalsarit tai alushousut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727