Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pitkät alushousut talvella

Anonyymi

Naisten mielestä ei ole kovin eroottista tai hyvännäköistä jos miehellä on talvella pitkät alushousut kun pitää ruveta sänkyhommiin,Kuulemma naisten halut menee kun näkevät miehellä pitkät alushousut.Minun puolestani heidän halunsa menkööt jorpakkoon.Minulle yksi elämäni tärkein asia on oma terveys.Talvella on viisasta pitää pitkiä alushousuja niin ei jalokivet palellu eikä tule tulehduksia,puhumattakaan muista eturauhaisvaivoista,

7

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistähän sä tuollaisen käsityksen olet saanut? Eikös ne housut riisuta jalasta, oli ne pitkät, tai sopivat, kun sänkyhommiin ryhdytään.

      • Anonyymi

        Tietenkin alushousut otetaan pois ennen sänkyhommia.Keskustelkaa naisten kanssa tuosta housuasiasta niin monet ovat tuota mieltä ettei pitkiä alushousuja edes talvella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin alushousut otetaan pois ennen sänkyhommia.Keskustelkaa naisten kanssa tuosta housuasiasta niin monet ovat tuota mieltä ettei pitkiä alushousuja edes talvella.

        Minua naisena ei kyllä vähääkään kiinnosta minkälaisia alushousuja miehet käyttää.


      • Anonyymi

        Haittaako vaikka ei käyttäisi lainkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua naisena ei kyllä vähääkään kiinnosta minkälaisia alushousuja miehet käyttää.

        Eikä minua kiinnosta naisten alushousut sitten pätkääkään!!!


    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa kalsarit pois ennen sänkyyn menoa.
      Ja jos ei kehtaa, kannattaa ainakin sammuttaa valot

    • Anonyymi

      No on sulla murheet!
      Voisin melkein taata että suurinta osaa naisista ei kiinnosta eikä haittaa! Pääasia että ovat ehjät ja ennen kaikkea puhtaat! On ne sitten pitkät kalsarit tai alushousut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe