KESTOTESTISSÄ TODETTUA:
- näkyvyys ulos rajallinen, taakse näkyy huonosti ja edessäkin on ahdas tuntuma, etunurkkien hahmottaminen varsinkin pienemmille kuljettajille hankalaa
-kokonaisuus on hiukan pienen oloinen suuremmile kuljettajille. etumatkustajan istuin on turhan korkealla ja pyyhkimättä jäävä osa tuulilasia jää ikävästi suoraan näkökenttään
-takapenkillä näkyvyys ulos on pahasti rajoittunut
-maantiellä auto on levoton, korkea kori on herkkä sivutuulelle ja auto löytää urat ja kallistukset etenkin talvirenkailla.Talverlla häiritsee myös keskialueen heikko ohjaustunto. ajo-ominaisuudet eivät ole auton vahvin puoli maantiellä.
-kaistavahti pitää auton hyvin viivojen välissä mutta korjaukset eivät ole kovin hienovaraisia
-matkustusmukavuutta häiritsee melu, erityisesti korostuvat rengasmelu ja tuulensuhinat kovemmissa nopeuksissa
-lähivaloteho on hyvä, mutta kaukovaloilla tielle kohdistuu varsin niukasti valoa
-kaukovalojen vaihtoautomatiikassa esiintyi vaihtelevasti viiveitä ja haparointia sekä turhaa herkkyyttä punaisille takavaloille
-matkustamossa lämpöä ei riitä kovin tasaisesti
- automaatti-ilmastointia joutuu säätämään käsin turhan usein, tuulilasikin huurtuu turhan helposti joten suuntausta joutuu välillä käyttämään käsin
-tiheästä huoltovälistä johtuen kustannukset ovat keskimääräistä korkeammat
-tankkaaminen on haastavaa, tankki jää helposti vajaaksi
- maalipinta on herkän oloinen vaurioille
- ovien karmit keräävät paljon likaa tiivistyksestä huolimatta, lahkeet likaantuvat helposti kyytiin noustessa
- takaluukun kaasujousien teho alkaa pakkasessa olla hilkuilla
- tuulilasissa poikkeuksellisen paljon pieniä kiveniskemiä ja pinta näyttää kevyesti hiekkapuhalletulta
- ajovalojen umpioissa on tulilasin tapaan koloja ja samentumia sekä pieniä lumiharjan jättämiä naarmuja
- sisätilojen pintoja ja materiaaleja ei ole helppo pitää puhtaana, sillä monet muoveista keräävät pölyä ja ne ovat muotonsa puolesta hankalasti puhdistettavia
Jos lukee värilasien kanssa, niin voihan tekstin tulkita kehuiksi. . .
TM ei kehu Toyota C-HR:ää 60.000 km:n kestotestissä
70
705
Vastaukset
- Anonyymi
Tm taitaa ollakin ainoa lehti joka Toyotasta tohtii kirjoittaa niinkuin asiat todellisuudessa on ei mitään ...kaunisteluja niinkuin eräät lehdet kirjoittelee..hyvä että vielä sentään yksi lehti johon voi vielä luottaa...ei rahalla siloiteltuja testejä..hyvä näin...siksipä TM onkin ainoa lehti jota on luettu jo kauan.
- Anonyymi
Keskinkertaisesta ruostemagneetista on markkinoinnin keinoin tehty haluttava täällä Euroopan takametsissä.
- Anonyymi
Onhan tuo C-HR muutenkin ihan käsittämätön auto. Ei mitään järkevää fukntiota mihinkään, ainoastaan erilainen Toyota joka poikkeaa entisestä pappalookista ja nyt vaarit luulevat näyttävänsä nuorekkailta uuden kauhistuksen ratissa, no ei näytä kuin naurettavalta.
- Anonyymi
Olet Pentti näköjään täyttänyt tämänkin keskustelun omilla oksennuksillasi aina aloitusta myöten. Eikö sellainen olekin aika noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Pentti näköjään täyttänyt tämänkin keskustelun omilla oksennuksillasi aina aloitusta myöten. Eikö sellainen olekin aika noloa.
Jep. Näitä kahta lukuunottamatta kaikki kommentit saman trollin koneelta kotoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Näitä kahta lukuunottamatta kaikki kommentit saman trollin koneelta kotoisin.
Itselleen kun vastailee, saa mieleisiään vastauksia, vaikka ne olisi kuinka älyttömiä tahansa. Vai mikä ZKODA? Olisit voinut odottaa hieman pitempään kuin 2 minuuttia ennen kuin vastaat itsellesi!
- Anonyymi
> Onhan tuo C-HR muutenkin ihan käsittämätön auto.
Ei suinkaan. VHS-kopioauto haluaisi kopioida datsun kasvaimen menestysreseptin!
Datsunkin teki taannoin tylsiä autoja, joita vain "toinen jalka haudassa" papat osti. Sitten pistivät paaliin sekä pappa-Almeran että pappa-Primeran ja tilalle nuorekas kasvain. Se kelpaa 6-kymppisten lisäksi myös 5-kymppisille, joten myynti kasvoi huimasti.
Tollolootalla on jo toinen yritys vetämässä. "Nuorisoauto" Upro Cruiseri teki ihan täyden mahalaskun. Nyt yritetään uudelleen eikä enää oteta riskiä - on lainattu ihan tosissaan sekä Datsunilta että Hondalta. Enää ei voi mennä vikaan?
Tavallaan tolloloota on palannut juurilleen, kopioimaan muita. Tosin nyt kopioivat länsiautojen sijaan muita itäautoja. Perässähiihtäjän maine on ansaittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Onhan tuo C-HR muutenkin ihan käsittämätön auto.
Ei suinkaan. VHS-kopioauto haluaisi kopioida datsun kasvaimen menestysreseptin!
Datsunkin teki taannoin tylsiä autoja, joita vain "toinen jalka haudassa" papat osti. Sitten pistivät paaliin sekä pappa-Almeran että pappa-Primeran ja tilalle nuorekas kasvain. Se kelpaa 6-kymppisten lisäksi myös 5-kymppisille, joten myynti kasvoi huimasti.
Tollolootalla on jo toinen yritys vetämässä. "Nuorisoauto" Upro Cruiseri teki ihan täyden mahalaskun. Nyt yritetään uudelleen eikä enää oteta riskiä - on lainattu ihan tosissaan sekä Datsunilta että Hondalta. Enää ei voi mennä vikaan?
Tavallaan tolloloota on palannut juurilleen, kopioimaan muita. Tosin nyt kopioivat länsiautojen sijaan muita itäautoja. Perässähiihtäjän maine on ansaittu.Mitä kopioitu Hondalta? Honda HR-V on luokkansa paras auto tiloiltaan ja muunneltavuudeltaan. Vastaavia ominaisuuksia ei muilla merkeillä ole. Lisäksi Toyotaa luotettavampi ja paremmat ajo-ominaisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Pentti näköjään täyttänyt tämänkin keskustelun omilla oksennuksillasi aina aloitusta myöten. Eikö sellainen olekin aika noloa.
Kyllä tuo pentittely on aika noloa – asiallisen Tojo-keskustelun keskellä.
- Anonyymi
Ei mitään ruostevaurioitq vaikka jo 60 000 takana? Toyota on parantanut tosissaan. Ennen on kestotestin loppuun menessä ollut maali puhki jostain paikastq ja galvanoimaton pelti paljaana.
- Anonyymi
Eikö raportoitu ruosteesta lainkaan? Sitten ei taidettu paljon ajella talvella.
- Anonyymi
TM kestotestin mukaan tukivarret paksussa ruosteessa ja alkavaa ruostumista muuallakin. Ruostesuojaus on olematon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TM kestotestin mukaan tukivarret paksussa ruosteessa ja alkavaa ruostumista muuallakin. Ruostesuojaus on olematon.
Toyotan kuuluu olla meluisa ja ruosteinen.
- Anonyymi
Autonakin pelkästään jo valmiiksi kolaroidun näköinen.
- Anonyymi
Kannattaisi olla rehellinen ja tehdä valmiiksi ruostuneen näköiseksi.
- Anonyymi
60 000 km ei ole Toyotalle mikään kestotesti. Ainoastaan koeajolenkki! Jotkut automallithan joutuvat käymään korjattavana jo tuonkin matkan aikana.
- Anonyymi
Juu, Yaris oli AuroBildin kestotestin jälkeen älyttömässä ruosteessa, jarrukilvet puhki ja sähköliittimistä oli ruoste syönyt metallikuoret pois kokonaan.
Toyotalla 500km ajo on jo kestotesti kuskille ja hänen selälleen ja kuulolleen. - Anonyymi
Joo ja silti jo nuin paljon puutteita ja vikoja tuolla alkulenkillä.
- Anonyymi
Toyotaa ollaan aina perusteltu järkihankintana, mutta tuota mallia ei voi perustella sitten millään järkisyyllä. No taitaa olla fakta niin, ettei Toyotaa pysty enää muutenkaan perustelemaan järkisyihin perustuen jos ottaa huomioon auton nykyhetkisen laadun, ja ominaisuudet.
- Anonyymi
Maalipinta ei myöskään ole riittävä estämään ruostetta pohjassa.
- Anonyymi
Onhan Toyota C-HR auto Skoda Karoqiin verrattuna. Toyota on kuuluisa viattomuudestaan, kestävyydestään ja pitkäikäinen. C-HR:n ajo-ominaisuudet on huippuluokkaa tuossa luokassa samoin ergonomia. Se on myös sangen hiljainen ja pienikulutuksellinen. Muotoilultaan nuorekas ja kaunis. Skoda Karoq on kuin kultaiselta 60-luvulta Kaikessa sen 50v jäljessä Toyotaa ja varmaan yksi ruminmista autoista kautta aikojen.
- Anonyymi
Toyotan maalipinta ei todellakaan ole hyvää kestoltaan. Hipaisuja ja hankauksia pitää varoa, sillä pienikin tahaton takinliepeen kosketus tuottaa heti jäljen. Tämä Avensiksesta koettua omakohtaisesti.
- Anonyymi
Maalipinnan heikkous tulkitaan aina käyttäjän syyksi Toyotalla.
- Anonyymi
TM tekstistä... Toyota C-HR on särmikäs katumaasturi ja erottuu muotoilullaan massasta. Ulkokuori on kaukana totutusta Toyotasta, mutta sisäisiltä ominaisuuksiltaan auto kohtaa odotukset tyylin ja luotettavuuden osalta. 60 000 kilometrin matka ei tuonut mukanaan teknisiä yllätyksiä.
- Anonyymi
Voimakas ruostuminen ja muut omituisuudet ei kuulu teknisiin yllätyksiin ne on vakiona...valitettavasti.
- Anonyymi
Joko Focuksen ovipellit on vaihdettu, entä takaluukku?
- Anonyymi
Teron viimeinen oljenkorsi käyttöön ja harhautusyritys, mutta ei onnistunut tälläkään kertaa,
Toyota on se ruostuvin auto, jopa 22tkm ajettu Yaris pahassa ruosteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko Focuksen ovipellit on vaihdettu, entä takaluukku?
Focuksen ovipeltien ruostuminen ei mitenkään vaikuta Toyotan ruostumiseenj.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Focuksen ovipeltien ruostuminen ei mitenkään vaikuta Toyotan ruostumiseenj.
Kenties ruoste Focuksen ovipelteihin on tarttunut vieressä mätänevästä Toyotasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teron viimeinen oljenkorsi käyttöön ja harhautusyritys, mutta ei onnistunut tälläkään kertaa,
Toyota on se ruostuvin auto, jopa 22tkm ajettu Yaris pahassa ruosteessa.Toyota on erittäin hyvin suunniteltu tuote - se kestää suunnitellun 5 vuotta ongelmitta ja sitten se ruostuu pois.
- Anonyymi
Käsittämättömän surkea auto tuo C-HR tojo. Ruostuvatkin vielä ennätys vauhtia ja pärjää meluisiman auton kilvassa hienosti.
- Anonyymi
Pelkästään Upea muotoilukin jo saa kommariskodailijan otsasuonet pullistumaan niinkuin mossemiehellä aikoinaan kun naapuri tyylikkään toyotan meni ostamaan. Kaikenlaiset vaarihöpinät vaan kertoo paniikin tasosta ja kommarihäpeästä.
- Anonyymi
Nythän se tero vitsin paiskasi.
- Anonyymi
Kyllä on skootan ulkonäkö kuin vanhassa mossessa vaikka vertaisi mihin tahansa nykytoyotaan. Skoota vaan on laatikko ja neljä pyörää. Kovaääninen kansanauto idästä niin kuin toimittajat ovat sanoneet. Uskottavahan tuo on kun ammatti-ihmiset ovat sen todenneet. Chr näyttää päivä päivältä vaan aina upeammalta ja kääntää katseita. Kyllä kateus pitää ansaita. Ei ole ensimmäinen kerta kun toyota on räväyttänyt. Skodalta en muista että olisi tullut muuta kuin tylsiä laatikoita. Ei kerrassaan mitään särmää. Farkkuoktaaviakin kuin länsiauto suoraan 80-luvulta.
- Anonyymi
Tuo Toyotan Pokemon on melkoinen hirvitys ja sekasikiö.
Octavia on sentään tyylikäs ja muotoilu kestää aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Toyotan Pokemon on melkoinen hirvitys ja sekasikiö.
Octavia on sentään tyylikäs ja muotoilu kestää aikaa.Octavia on tuskin erityisen tyylikäs, mutta ei sentään mikään japsipokemon.
- Anonyymi
Milloin viimeksi Tojo räväytti positiivisesti ?
- Anonyymi
Se Subarun tekemä GT oli ihan nätti, vaikka olikin tuhnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi Tojo räväytti positiivisesti ?
Toyota laittoi pari räväkkää mallia myyntiin pari vuotta sitten; toinen oli Subarun tekemä, toinen BMW:n.
- Anonyymi
"Skoda tyylikäs"??? Heh
- Anonyymi
Kyllä, jopa palkittu muotoilustaan.
- Anonyymi
Järkyttävää paskaa Toyota pukkaa ja vielä rumia kuin petolinnun ryppyreikä.
En uskalla itsekään mennä enää peilin eteen. Katsokaa Facebookista, millainen komistus meikäpoika on.
- Anonyymi
Olisi kyllä ihan asiallinen ajoneuvo jos siihen saisi nelivedon ja moottorin.
- Anonyymi
Ahdas möhkö Pokemon, ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdas möhkö Pokemon, ei jatkoon.
Ruma, turha, meluisa, ruostuu. Ei kiitos.
- Anonyymi
Nelivedon sai mutta vain pikkuturboon. Uusiin hybridimalleihin ei nelivetoa ole tarjolla.
https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37884359/Toyota/C-HR/2019/Vantaa?pos=5&page=1&searchType=usedCar
https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37840527/Toyota/C-HR/2017/Helsinki?pos=4&page=1&searchType=usedCar
Muuten asialliset varusteet. Ulkonäköön en ota kantaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nelivedon sai mutta vain pikkuturboon. Uusiin hybridimalleihin ei nelivetoa ole tarjolla.
https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37884359/Toyota/C-HR/2019/Vantaa?pos=5&page=1&searchType=usedCar
https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37840527/Toyota/C-HR/2017/Helsinki?pos=4&page=1&searchType=usedCar
Muuten asialliset varusteet. Ulkonäköön en ota kantaa.Yksi Toyotan epäonnistuneimmista malleista. Neliveto ei riitä pelastamaan muuten kammottavaa kokonaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi Toyotan epäonnistuneimmista malleista. Neliveto ei riitä pelastamaan muuten kammottavaa kokonaisuutta.
Makuasia. Jotkut ei kelpuuta Skodaa mistään hinnasta. Syy on sama. Ulkonäön lisäksi kammottava maine. Mitä hyvää siinä voi joku nähdä. Ei koskaan ainakaan Skodaa. Rahattoman valinta. Toyotan vois ottaa, jos muita ei olisi tarjolla. Mutta mieluiten jalkaisin kuin Skodalla.
Siksi on eri merkkejä ja malleja. Jokaiselle löytyy lopulta se oikea.
- Anonyymi
Mun ceehooärrä kulkee 4,4 litralla sata kilsaa, ja jos peräkärry mukana niin sitten 4,8.
- Anonyymi
Herää unestasi ja uskostasi hörhö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää unestasi ja uskostasi hörhö.
Vaikuttaa aika syvältä tojopsykoosilta.
- Anonyymi
Niin, mutta kun se ei ole niin antiikkisen ja jälkeen jääneen näköinen kuin skoda niin harmittaahan se.
- Anonyymi
No ei se paljon skeidaa kummempi ole.
- Anonyymi
"tiheästä huoltovälistä johtuen kustannukset ovat keskimääräistä korkeammat"
Järkiostosko?- Anonyymi
Karmeannäköinen rupisammakon jäljennös.
- Anonyymi
Kyllä se sinulle näyttää olevan normaalia.
- Anonyymi
Sinäkö taas täällä teroilemassa? Lähteekö kohta penttivaihde silmään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmeannäköinen rupisammakon jäljennös.
Tämä on klassikko; Pokemo Tojo näyttää aina vain hullunkurisemmalta maalli-iän karttuessa.
- Anonyymi
Oli siinä autossa klappia myös ratin ja selkänojan välissäkin...
- Anonyymi
Korvien välissä täytyy olla jotakin isoa vikaa, jos tuollaisen ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvien välissä täytyy olla jotakin isoa vikaa, jos tuollaisen ostaa.
Onko sulla kasetti vouvaamassa!
- Anonyymi
Toi ota kun et muuta saa.
- Anonyymi
Kovin on kehnoa Toyotan auton laatu ja ominaisuudet.
- Anonyymi
""Mun ceehooärrä kulkee 4,4 litralla sata kilsaa, ja jos peräkärry mukana niin sitten 4,8."
4.4 menee minullakin vaikka mummikin on kyydissä. Kärryn kanssa en ole vielä mitannut.
Kyllä saman kokoiset skodaset ja vilppivaagenit näyttävät jo historian jäänteiltä niinkuin aina yleensäkin ovat mummo-ankka-ja mikkihiiriauton näköisiä. Katseita kyllä kääntää kylillä ceehooärrällä sompaillessa. Helpommaksi ajaminen ei enää voi tulla. Adaptiivinen vakkari ja kaistavahti todellakin toimii mallikkaasti niinkuin yleensä kaikki muukin jonka Toyota on rkentanut. Ei sitä muuten koko mailman ykköseksi pääsisikään!
- Anonyymi
Tyypillinen kertakäyttöauto.
- Anonyymi
CHR on eläkepappojen ja pulskien tätien suosiossa, markettien pihoilla sen näkee. Omassa kerrostalossani asuu vaivainen mies joka laahustaa vaikeasti kävellen, eläkepappa, ja alla kiiltävästi pidetty tummanharmaa CHR. Papalla aivan kiillottomaksi kuluneet lintat nahkakengät jalassa ja ylikokoinen tuulipuku sekä lippis, tyypillinen tojokuski. CHR on Corollaa korkeampi ja siksi vaivaisten ja pulskien eläkeläisten ja läskien keski-ikäisten matalasti koulutettujen naisten suosiossa.
- Anonyymi
Onhan se hiukan wanna be SUV mutta kuitenkin siitä kaukana. Pelkkä etuveto, ponneton mylly ja helkkarin meluista. Oli kuitenkin Toyota petrannut paljon ajettavuuttaan mutta paska vieläkin.
No siitä hyvä jatkaa kehittelyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hiukan wanna be SUV mutta kuitenkin siitä kaukana. Pelkkä etuveto, ponneton mylly ja helkkarin meluista. Oli kuitenkin Toyota petrannut paljon ajettavuuttaan mutta paska vieläkin.
No siitä hyvä jatkaa kehittelyä.Kuitenkin luokkansa paras.
- Anonyymi
Täyttä paskaa koko testi......ei kestä koko lotja tuota kilometri määrää....ei millään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832