Vuokrarästien maksaminen

Anonyymi

Heräsin ovikellon soittoon. Nousin sängystä, vetäisin lyhyen aamutakin ylleni ja menin unisena avaamaan ovea. Talon omistaja, vuokraisäntäni oli tullut korjaamaan vuotavaa vesihanaa.

Join kahvia ja kuuntelin toisella korvalla vuokraisännän juttelua. Hänen juttunsa eivät kiinnostaneet ja toivoin, että hän saisi hommansa valmiiksi ja häipyisi pois. Työkalujen kolina päättyikin ja hanan liitosten kiristäminen oli valmis. Hyvä, nyt se lähtee ja saan olla rauhassa, ajattelin.

Vuokraisäntä tekikin lähtöä, mutta hänellä oli selvästi vielä jotain asiaa. Noista vuokristahan minun piti sanoa, kun niitä on nyt rästissä jo kolmen kuukauden ajalta, että mitenkähän se onnistuisi tuo maksaminen, hän sai lopulta kysyttyä. Poikaystäväni oli häipynyt lähes puoli vuotta sitten ja minulla oli enemmän kuin hieman rahallisia vaikeuksia. Yritin kuumeisesti miettiä, mitä vastaisin vuokraisännälle. Nyt on vähän tiukkaa, mutta hoidan asian kyllä kuntoon mahdollisimman pian, vastasin hänelle. Jos vain saan vielä hieman maksuaikaa, jatkoin.

Vuokraisäntä katseli ohitseni ja hieman takellellen kuulin hänen sanovan, voihan sitä maksua ehkä miettiä jollain muullakin tavalla kuin rahalla, vai olisiko ihan mahdoton ajatus. Olin vetää kahvia henkeeni ja mietin olinko kuullut ja ymmärtänyt oikein. En sanonut mitään, joten vuokraisäntä jatkoi. Ajattelin vain, että voisin käydä tässä vaikka pari kertaa kuukaudessa silloin, kun sinulle sopii ja kuukauden vuokra olisi sitten aina hoidettu. Kuulin siis ihan oikein. Minulle ehdotettiin käytännössä huoraamista. Antaisin pilluani minua parikymmentä vuotta vanhemmalle vuokraisännälle muutaman satasen korvausta vastaan.

Olin joskus kiihkoissani leikkinyt ajatuksella, että myisin pillua rahasta ihan tuntemattomille miehille ja kieltämättä ajatus oli kiihottanut minua. Mutta se olisikin helpompaa jollekin tuntemattomalle kuin jollekin hieman rasittavalle, puolitutulle vuokraisännälle. Ja hän tuskin osaisi pitää suutaan siitä kiinni, vaan todennäköisesti asiasta tulisivat tietämään ainakin hänen yrityksensä muutamat työntekijät.

Paskat siitä, ajattelin ja tein nopean ratkaisun. Rahaa ei sen kummemmin ollut mistään tulossa ja menot oli pakko hoitaa. Annoin aamutakkini pudota lattialle ja kävelin paljas perse keinuen portaikkoon ja kohti yläkerran makuuhuonetta. Vuokraisäntä ymmärsi ja kuulin hänen seuraavan perässä. Ehkä tunsin myös hänen kiimaisen tuijotuksensa perseessäni, koska pilluni kostui lisää jokaisella askeleella. Oikeastaan teki aika tavalla munaa mieli, kun viime kerrasta oli kulunut jo hetken aikaa.

Makuuhuoneessa laskeuduin sängylle selälleni ja jäin silmät kiinni odottamaan mitä tulossa sitten olikin. Kuulin vuokraisännän kiihtyneen hengityksen, kun hän riisui vaatteita yltään. En halunnut katsella, joten pidin silmäni kiinni. Tunsin kuinka hän asettui sängylle vierelleni ja asetti kätensä rinnoilleni. Tämä on hyvä ratkaisu, hän huohotti, oikeastaan jo ihan alun perin ajattelin, että hoidetaan asia aina näin kuntoon. Se sun poikaystävän tänne muuttaminen vain hieman sotki asioita, mutta mennään nyt näin, näin on hyvä, hän jatkoi.

Käsi laskeutui rinnoilta alaspäin reidelleni ja saman tien tunsin sormet häpyhuulillani. Täällähän on ihan valmista, vuokraisäntä totesi riemuissaan, ja tunsin hänen sormensa työntyvän litimärkään pilluuni. Taitaa neidillekin sopia vuokranmaksu tällä tavalla paremmin kuin hyvin, hän jatkoi ja kaksi sormea kokeili pilluni tiukkuutta.

Ennen kuin kunnolla tajusinkaan vuokraisäntä pyörähti päälleni ja painoi minut tiukasti alleen. Tunsin kovan elimen alavatsaani vasten, kun hän omilla reisillään levitti minun jalkani levälleen. En näin paljon nuorempaa pillua ole koskaan nussinutkaan, hän kuiskaili korvaani. Tästä pitääkin nauttia ja kunnolla. Terska luiskahteli ja etsi sisään pääsyä kosteassa paikassani.

Yhtäkkiä tunsin sen osuvan kohdalleen ja tunsin avautuvani paineen edessä. Tunsin kivikovan, paksun kullin työntyvän sisääni. Vuokraisäntä piti minua tiukasti otteessaan ja painoi kalunsa juurta myöten sisään. Hän pysähtyi ja tunsin miehen elimen sykkivän syvällä pillussani. Voi jumalauta, miten hyvä pillu, vuokraisäntä huohotti ja alkoi nussia.

Vuokraisännän lantio paineli minua patjaa vasten ja paksu kyrpä pumppasi litimärkää pilluani. Asetelma oli todella kiimainen. En tuntenut mitään seksuaalista vetoa päälläni olevaan mieheen, mutta tilanne vei minutkin mukanaan. Kiedoin käteni vuokraisännän ympärille ja puristin kynsilläni kiinni hänen pakaroistaan. Se sai hänet innostumaan entistä enemmän.

Voihkin nautinnosta vuokraisännän rintaa vasten. Nuolin hänen nännejään ja samalla tajusin tulevani. En ollut kokenut sitä näin pelkästään nussimalla koskaan ennen ja nyt tulin huutaen tuon reilusti vanhemman miehen alla. Samalla tajusin saavani jotain muutakin. Kyrpä nytkähteli sisälläni ja tajusin vuokraisännän roiskivan paksua lastiaan syvälle kiimaiseen pilluuni. Yhden kuukauden vuokra oli lähes hoidettu.

0

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        141
        2092
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1928
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1878
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1690
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1488
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1276
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1180
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1168
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1163
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1147
      Aihe