Olisi kiva kuulla kokemuksia ko. autosta - vastaantulleita ongelmia, tyyppivikoja jne... Erityisesti olisi kiva kuulla kommentteja 5-vaihteinen kova laatikko vs. automatti. Olen vakavasti miettimässä auton hankkimista mutta iso kysymys on tällä hetkellä jotta tomaatti ja perinteinen kova aski? Entä jakohihnan vaihto, mitäköhän kustantaa - on vaihtoväli suhteellisen tiheä eli 60tkm välein :(
Asiattomia kommentteja en kauheasti kaipaa esim. että Opelit ruostuu, koska tiedän jo että ne ruostuu...
Omega V6 2.6
7
2044
Vastaukset
- lepo
Samalla rahalla saat jo kunnon peugeot 3.0 SV V6,jossa ei vikoja juuri löydy ja ajoominaisuudet paljon paremmat.Varustelutasokin on ihan eri luokkaa.
- opel-ko
mutta en ole oikein tykästynyt ranskalaisiin autoihin ;)
- oemga27
Jaa,no olen toista mieltä ,,jo elämäni 5 omppu,eikä ole ruosteita näkyny,,riippuu aika paljon auton pitäjästä:=) PS! Ns Linnunluut vois olla parempaa tekoa:=(
- opel-ko
joo, siis tarkoitin että kaikki ne autot ruostuu joskus - ei tarvitse kertoa. Siitä olen samaa mieltä myöskin omakohtaisesti koettuna että auton kestävyys on aika paljon pitäjästä kiinni, toiset tuntuvat saavan auton kuin auton rikki jostakin syystä ;)
Mutta kun kerran olet omistanut jo viisi niin voisitko kertoa kokemuksiasi, mieluummin niitä vastaantulleita ongelmia koska hyvät puolet olen jo huomannut :) - omega27
opel-ko kirjoitti:
joo, siis tarkoitin että kaikki ne autot ruostuu joskus - ei tarvitse kertoa. Siitä olen samaa mieltä myöskin omakohtaisesti koettuna että auton kestävyys on aika paljon pitäjästä kiinni, toiset tuntuvat saavan auton kuin auton rikki jostakin syystä ;)
Mutta kun kerran olet omistanut jo viisi niin voisitko kertoa kokemuksiasi, mieluummin niitä vastaantulleita ongelmia koska hyvät puolet olen jo huomannut :)Jep:=) Autoni on tällä hetkellä 99vm tavan 8venanen omppu.Heh, huomasin tänään et peräkontin laitaan oli ottanu ruostetta,liekkö tehtaalla jäänny suojaamatta:(Sekä olen vaihtanu 3kertaa vänkärin puolen valoumpion,ei näköjään kestä käyttää pesussa ,(päästää vettä sisään)(paine sellaisessa):(Harjakoneessa en kehtaa käyttää:=) Muuten ihan mukava ajaa matkaa!:=) Kertoilen sit lisää kun huomaan et jokin kaipaa remppaa!!:=)
- V6
Nyt alla 2,5 V6 vm. 2000 farkku automaatti. Ajettu 77 tkm ja huollot tehty. Ei ylimääräisiä huoltokäyntejä. Tähän mennessä vikoja: takapyyhkijän rele vaihtoon heti uutena, lähivalon H1 polttimo kärähtänyt kerran samoin kuin takajarruvalojen polttimot... eikä muuta. Suojasin uutena ruosteelta (ehkä tarpeettomasti), mutta tulipahan tehtyä. Kysymäsi jakohihna menee vaihtoon huollon mukaan 120 tkm:n kohdalla, ja maksaa about 5000 vanhaa markkaa sisältäen myös tuon 120 huollon. Tuo hihnahärdelli koskee nelisylinterisiä malleja. Niin, Omegan automaatti (tässä nelilovinen) on todella mukavan pehmeä ja istuu tähän autoon paremmin kuin osaat odottaakaan. Toisaalta laatikon sport-ohjelma laulattaa konetta..... Laatikon ero on melkoinen verrattuna Vectran V6 malliin, jolla ajelin aiemmin. Että tälleen!
- opel-ko
taitaa koskea kaikkia moottoreita, myöskin 6-pyttyisiä 60 tkm välein tuo hihnanvaihto, tarkistin uuden Omegan huoltokirjasta asian. Ei kovin hieno juttu sinänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306