Minun Focusta tuntuu vaivaavan se, että moottori ei enää jaksa alle 1800 kierroksilla kivuta ylämäkiä.
Aiemmin ei ole ollut moista tarvetta vaihtaa pienemmille vaihteille. Autolla ajettu 99 000. Voisiko syynä olla lähestyvä 100 000 huollon tarve ?
Onko teillä muilla ollut vastaavia havaintoja ?
Tuleeko määräaikaishuollon yhteydessä pyytää jotain ylimääräisiä tarkistuksia ?
Focus 1.0 2013 - tehot vähenee ylämäissä
12
77
Vastaukset
- Anonyymi
voisko turbo olla pois pelistä
- Anonyymi
Syynä on tuo korkeintaan 100000km kestävän pienikuutioisen turbomoottorin rakenteellinen kestävyys.
Vaihto uuteen on nyt sinulla enemmän, kuin ajankohtainen.- Anonyymi
Voi kun jouduit itse vastaamaan omaan aloituksesi kun kukaan ei lähtenyt vedätykseesi.
Noloja nuo typerät juttusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun jouduit itse vastaamaan omaan aloituksesi kun kukaan ei lähtenyt vedätykseesi.
Noloja nuo typerät juttusi.Olen pahoillani, kun arvauksesi meni pahasti pieleen. En vastannut todellakaan omaan kysymykseeni, Sen sijaan sinua Fordin omistajaa rupesi ottamaan tietenkin aivoon, kun kerroin totuuden kikottimestasi, ja sen arvo tippui tästä lähtien sen siliän tien....
- Anonyymi
Turbo jäätynyt talven aikana tietysti, kun kuuleri jäähdyttää ajoviimassa?
- Anonyymi
siis mitä
jos ajat satasta kutosella ni kierrokset n 2000
ja kaheksas kympis noin 1800
jos jaksaa pitää satasen kutos vaihteella ni ei mitään vikaa
ite pruukkaan ajaa vitosella 83 km h vakkarilla jos mäkistä tietä. tasasella menee kutosellakin.
ei sitä ajotietokoneen vaihda isommalle tarvi katella - Anonyymi
Tämä on selvä provo, mutta joo Eco-Pulkka on tullut tiensäpäähän 100tkm ja RIP on nämä pikkuUrpot
- Anonyymi
Nyt tuli näkyviin ekan kerran virhekoodi, joka saattaa selittää juurisyytä : P0234 turbocharger/supercharger a overboost condition.
Eli ahtopainetta liikaa, minkä takia turbo taitaa kytkeytyä pois päältä. Onko tästä kokemuksia ? - Anonyymi
Hienoja on nämä 1 L moottorit, ei niinkään omistajan kannalta, mutta merkkihuolto on tyytyväinen. Rahukkaa sataa ovista ja ikkunoista!
- Anonyymi
Kaikissa nykyisissä suoraruiskukoneissa tehot laskee kun EGR paskoo imupuolen.
- Anonyymi
eko puusti on suoraruiskutus vekotin, pentsiini ei putsaa imukanavia ja kun imukanava on sekunnin murto-osan auki poistotahdilla ( tuuletuksen takia)
niin se patskaa imujärjestelmää. Liian eko vehje.
patska teleke.... :)
- Anonyymi
Meillä oli 1,6 TDCi jonka turbo lakkasi toimimasta kun hiukkassuodattimen nestetaso laski liian alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984