Ducatimotoristi Pattayalla.

Hyvä ystäväni ( ? ) tuolla Pattayalla asuessaan on päätynyt ostamaan itselleen laadukkaan moottoripyörän.
Ducati Multistrada 1260 Enduro. The wild Side of Ducati. Mihin oletkaan matkalla, nyt voit tehdä sen uudella Multistrada Endurolla, perille asti. Suunniteltu kaikille pinnoille kaikkiin olosuhteisiin tyylillä ja uusimmalla tekniikalla. 158 hv Ducati Testastrella DTV -moottori, 30 litran tankki, 19 tuuman etupyörä, pinnavanteet ja 200 mm joustovarat aktiivisella Skyhook-alustalla. UUTUUSMALLI 2019!
Hinta 29 240 €.
Pyörä on yksi parhaita, kun siihen vielä raaskii ostaa 3 laukkua ja selkänojan vaimolle.
Hieman ihmettelen hänen aikaisempia vuokrapyörävaintoja, mutta motoristiksihan kasvaa vain kokemuksen kautta.
30 donaahan on iso raha, mutta hänellä on jo aikaisemmalta ajalta motovaatteet, kunhan vain laihduttaa itsensä niihin mahtuviksi.
Pyörässä on paljon nappeja ja tekniikkaa, eli voi sanoa pyörän ajattelevan itse, se helpottaa hitaasti hoksaavan kuskin matkantekoa.
Mukava kun nyt saadaan moottoripyöräaiheisia matkakertomuksia häneltä runsain valokuvin.
Onnea uudelle pyörälle.

13

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kerroppa senssu mitä isanissa tapahtui muutama vuosi sitten.? miksi jouduit palaamaan suomeen.?

    • Tämä mainitsemani ystävä harrastaa myös autourheilua aktiivisesti ollen läsnä kameransa kanssa varikolla, ollen Mercedes-mies kuten minäkin.
      Onhan minulla muutaman satasen vanha 280 S Chiang Maissa ja muutaman sadantonnin 12 pyttyinen Suomessa.
      Ohessa hänen ystävänsä auton takapuskuri koodin takana.
      G7e3k9

      Hän on mielenkiintoinen henkilö myös sen suhteen että rakastaa paikkakuntia mitkä kulloinkin lähellä hänen sydäntään, eli elää aina vain parhaissa paikoissa.

      Lahti on suomen paras kaupunki luonnollisesti.

      Pattaya on ehdoton paratiisi.

      Nyt repertuaariin on hän lisännyt Buriramin seuraavasti:

      Buriram on monessa mielessä aika siisti mesta. Thaimaan suurin futisareena, paras futisjengi ja paras moottorirata. Elävää junioritouhua ja urheilullista väkeä, elävää maaseutua ja yhteisöllistä, tervehenkistä toimintaa. 

      Mukava että ihmiset voi elää ja asua missä tahtovat kuten meidänkin perhe.

      • Anonyymi

        onko "teidän perhe" sun keltainen kumiankka jonka vieressä on jahti...
        kuulin kyllä että sun perhe on ollut isanissa mutta rahojen loputtua palasit maitojunalla suomeen muutama vuosi sitten..? osui ja upposi.


    • Anonyymi

      Paljonko on mahtanu kertyä kilometrejä mittariin "uuteen" pyörään, jossa paljon nappuloita?
      Uskoisin että kymmeniä tuhansia, ehkä sata, kun kanttailtu maaseudulla iloisten suurisilmäisten lasten thaimaalaisten pienisilmäisten aikuisten seurassa vilkutelleet tien poskessa.
      Olisi niin miellyttävää saada laatuvalmisteesta joka hupsista, ei olekaan japanilaista huipputekniikkaa, vaan aivan ehta eurooppalainen Volkswagen.

      • Anonyymi

        ..........valokuva mittarista Burinamin sanomin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..........valokuva mittarista Burinamin sanomin.

        .......valokuva (alle 10v vanha) eteerisen kauniista.

        ........ai niin, eihän senssukalla sellaista ole.

        ..........valokuva kuksasta.


    • Anonyymi

      miksi et senssu vastaa miksi palasit suomeen muutama vuosi sitten ilman rahoja.?

      • Anonyymi

        Perinteinen tarina köyhästä ja pihistä miehestä joka luuli olevansa rahamies viime vuosikymmenellä muutaman tonnin kanssa kun Thaimaahan lomalle lähti. Akka oli potkinut pellolle. Kaik män ja sieltä kotiin soppajonoon ja terveyskeskukseen. Kunnalta kämppää kyselemään ja Hiekkaharjusta antoivat yksiön. Siitä sitten hoivakotiin kun terveys hajosi korvikkeita ryypätessä.


    • Anonyymi

      Taidat senssukka olla kateellinen?

    • Anonyymi

      Tyttö osti vuonna 2019 uuden kolmevuotta vanhan vuokrapyörän.

      • Anonyymi

        Mutta Senssu ei ostanut sitäkään.


    • Anonyymi

      Varsin oli erikoinen motohaavekauppa.

      Hehkutti uuden pyörän teknisiä hienouksia.

      Aijasi tiliotteen maksustaan uuden pyörän hinta.

      Vei 3 vuotta vanhan vuokrapyörän ensihuoltoon aijaten räpsyn passin kanssa pyörästä jonka plexissä ei ollut tarrakokoelmaa.

      Näin tämä haaveilluusio.

    • Anonyymi

      Heko, heko! Laitoin rollaattoriini ison Dukatimerin. Kyllä kelpaa ajella Dukatillani Pattayalla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe