Kyselisin, että onkohan täällä yhtään ns. sijaismummolaa ? Lapset sijoitettu meille periaatteena, että pysymme mummolana sijoituksen päätyttyäkin.
Nyt lapset käy kerran kuussa viikonlopun vanhemmillaan ja lomilla ovat n, kaksi viikkoa kesäkuulla ja heinäkuulla myös kaksi viikkoa. Hyvin on mennyt, äidin ja isän kanssa vaan ihmetellään, kun heillä ei oikein ollut tietoa tällaisesta "mummola" muodosta. Niin josko meitä onkin enemmän, vaan siitä ei yleisesti puhuta.
mummojapappa
Anonyymi
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kuullut monestakin isovanhemmasta jonka luokse lapsenlapset on sijoitettu. Mummolalle maksetaan hoitopalkkio ja kulukorvaus ja lasten mahdollisesti kotiutuessa mummola jää tukiperhe-statuksella hoitamaan lapsia vielä 1-2 viikonloppua kuukaudessa.
- Anonyymi
Myös mummolat tulee "tutkia", jottei tehtävään päädy epäsopivia henkilöitä.
- Anonyymi
Omat isovanhemmat voivat hoitaa lapsenlapsiaan ilman korvauksia, mielestäni. Tietenkin ottaen huomioon, että he ovat ylipäätään sopivia huolehtimaan lapsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059