Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka nopeasti voin laihtua 6 kiloa?

Anonyymi

Oon 15v noin 168cm ja 43kg. Tavoite olis painaa 37kg mahdollisimman nopeasti. Voiko kuukaudessa laihtua niin paljon? Tiedän ettei kannata laihtua nopeaa ja ei ole turvallista mutta nyt on pakko. En kestä enää olla näin läski!

12

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitut sinä mikään läski ole.

    • Anonyymi

      Voi jumaliste, sähän oot ihan varmasti alipainoinenkin

    • Anonyymi

      Ite oon 14v. 162cm ja 53kg....
      Munkin pitää laihtua. mutta kuukaudessa ei kyllä pysty laihtumaan noin paljoa ja jos laihdutkin niin ne on pelkkiä nesteitä.

      • Anonyymi

        Kukahan tietäisi kertoa miten kysyjä saisi luitansa laihdutettua?


    • Anonyymi

      Onko tällä palstalla yhtäkään sellaista, joka olisi tyytyväinen painoonsa tavoitepainon saavutettuaan? Edes yhtä? Sellaista, joka näkisi itsensä hoikkana tavoitepainossaan eikä ajattelisi, että olen "läski" ja vielä pitää laihtua?

      • Anonyymi

        Ei varmaan ole. Kun aloitin laihduttamaan, ajattelin että sitten kun olen tuossa ja tuossa painossa, olen varmaan tosi laiha ja hyvä, mutta sitten kun olen saavuttanut tavoitteitani/haavepainojani, olen kuitenkin vielä löytänyt itsestäni ylimääräistä. Aina löytyy läskiä mistä pitää päästä eroon ja aina tulee uusi tavoitepaino, aina haaveilee vain pienemmistä lukemista. Toki olen ollut iloinen että olen päässyt tavoitteisiini, mutta silti olisi kiva olla vielä pienempi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ole. Kun aloitin laihduttamaan, ajattelin että sitten kun olen tuossa ja tuossa painossa, olen varmaan tosi laiha ja hyvä, mutta sitten kun olen saavuttanut tavoitteitani/haavepainojani, olen kuitenkin vielä löytänyt itsestäni ylimääräistä. Aina löytyy läskiä mistä pitää päästä eroon ja aina tulee uusi tavoitepaino, aina haaveilee vain pienemmistä lukemista. Toki olen ollut iloinen että olen päässyt tavoitteisiini, mutta silti olisi kiva olla vielä pienempi...

        Mitä kivaa liiallisessa laihuudessa on?

        Itse olen ikäni ollut alipainoinen, ja kyllä aina vitutti kun sukulaiset ja kaikki vieraatkin ihmiset katsoivat asiakseen huomautella painostani. Jossain vaiheessa ahmin aivan helvetisti jotta paino nousisi, mutta ei siitä tullut kuin huono olo ja pari hassua lisäkiloa. Kun lopetin pakkosyömisen, paino tippui takas entiseen. Kyllä otti päähän.


        Nyt viiskymppisenä olen lopultakin normaalipainoiseksi luokiteltava (BMI:n mukaan) ja vieläkin mun laihuudesta jaksetaan valittaa. Tässä iässä siitä ei vaan viitsi välittää kun on sinut itsensä kanssa, mutta nuorempana tuo valitus oli kamalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivaa liiallisessa laihuudessa on?

        Itse olen ikäni ollut alipainoinen, ja kyllä aina vitutti kun sukulaiset ja kaikki vieraatkin ihmiset katsoivat asiakseen huomautella painostani. Jossain vaiheessa ahmin aivan helvetisti jotta paino nousisi, mutta ei siitä tullut kuin huono olo ja pari hassua lisäkiloa. Kun lopetin pakkosyömisen, paino tippui takas entiseen. Kyllä otti päähän.


        Nyt viiskymppisenä olen lopultakin normaalipainoiseksi luokiteltava (BMI:n mukaan) ja vieläkin mun laihuudesta jaksetaan valittaa. Tässä iässä siitä ei vaan viitsi välittää kun on sinut itsensä kanssa, mutta nuorempana tuo valitus oli kamalaa.

        No varmaan olit niin kutsuttu "Läpi paska" Niinkuin mun äiti ruukaa sanoa.


    • Anonyymi

      Voi rakas lapsi! Kuuntele itseäsi. Et missään nimessä ole ”läski.” Nuorten BMI-laskurin mukaan BMI-arvosi on 15,24, joka voidaan tulkita alipainoksi.

    • Anonyymi

      Jos haluat kuolla, voit laihtua tuohon painoon. Olin itse 37 kg, 168 cm ja parikymppinen, mutta minulla oli tuuria - siis onnea olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, tavata ihmisiä jotka auttoivat. Siksi olen vielä hengissä. Olet selvästi alipainoinen. Syö maitotuotteita, ettei luustosi kärsi, rautapitoisia ruokia, ettet saa anemiaa.

    • Anonyymi

      Kilokin vielä pois, niin menee SAIRAALLOISEN alipainon puolelle.

    • Anonyymi

      Meeppä kuule kallonkutistajan juttusille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe