Oon 15v noin 168cm ja 43kg. Tavoite olis painaa 37kg mahdollisimman nopeasti. Voiko kuukaudessa laihtua niin paljon? Tiedän ettei kannata laihtua nopeaa ja ei ole turvallista mutta nyt on pakko. En kestä enää olla näin läski!
Kuinka nopeasti voin laihtua 6 kiloa?
12
503
Vastaukset
Vitut sinä mikään läski ole.
- Anonyymi
Voi jumaliste, sähän oot ihan varmasti alipainoinenkin
- Anonyymi
Ite oon 14v. 162cm ja 53kg....
Munkin pitää laihtua. mutta kuukaudessa ei kyllä pysty laihtumaan noin paljoa ja jos laihdutkin niin ne on pelkkiä nesteitä.- Anonyymi
Kukahan tietäisi kertoa miten kysyjä saisi luitansa laihdutettua?
- Anonyymi
Onko tällä palstalla yhtäkään sellaista, joka olisi tyytyväinen painoonsa tavoitepainon saavutettuaan? Edes yhtä? Sellaista, joka näkisi itsensä hoikkana tavoitepainossaan eikä ajattelisi, että olen "läski" ja vielä pitää laihtua?
- Anonyymi
Ei varmaan ole. Kun aloitin laihduttamaan, ajattelin että sitten kun olen tuossa ja tuossa painossa, olen varmaan tosi laiha ja hyvä, mutta sitten kun olen saavuttanut tavoitteitani/haavepainojani, olen kuitenkin vielä löytänyt itsestäni ylimääräistä. Aina löytyy läskiä mistä pitää päästä eroon ja aina tulee uusi tavoitepaino, aina haaveilee vain pienemmistä lukemista. Toki olen ollut iloinen että olen päässyt tavoitteisiini, mutta silti olisi kiva olla vielä pienempi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ole. Kun aloitin laihduttamaan, ajattelin että sitten kun olen tuossa ja tuossa painossa, olen varmaan tosi laiha ja hyvä, mutta sitten kun olen saavuttanut tavoitteitani/haavepainojani, olen kuitenkin vielä löytänyt itsestäni ylimääräistä. Aina löytyy läskiä mistä pitää päästä eroon ja aina tulee uusi tavoitepaino, aina haaveilee vain pienemmistä lukemista. Toki olen ollut iloinen että olen päässyt tavoitteisiini, mutta silti olisi kiva olla vielä pienempi...
Mitä kivaa liiallisessa laihuudessa on?
Itse olen ikäni ollut alipainoinen, ja kyllä aina vitutti kun sukulaiset ja kaikki vieraatkin ihmiset katsoivat asiakseen huomautella painostani. Jossain vaiheessa ahmin aivan helvetisti jotta paino nousisi, mutta ei siitä tullut kuin huono olo ja pari hassua lisäkiloa. Kun lopetin pakkosyömisen, paino tippui takas entiseen. Kyllä otti päähän.
Nyt viiskymppisenä olen lopultakin normaalipainoiseksi luokiteltava (BMI:n mukaan) ja vieläkin mun laihuudesta jaksetaan valittaa. Tässä iässä siitä ei vaan viitsi välittää kun on sinut itsensä kanssa, mutta nuorempana tuo valitus oli kamalaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kivaa liiallisessa laihuudessa on?
Itse olen ikäni ollut alipainoinen, ja kyllä aina vitutti kun sukulaiset ja kaikki vieraatkin ihmiset katsoivat asiakseen huomautella painostani. Jossain vaiheessa ahmin aivan helvetisti jotta paino nousisi, mutta ei siitä tullut kuin huono olo ja pari hassua lisäkiloa. Kun lopetin pakkosyömisen, paino tippui takas entiseen. Kyllä otti päähän.
Nyt viiskymppisenä olen lopultakin normaalipainoiseksi luokiteltava (BMI:n mukaan) ja vieläkin mun laihuudesta jaksetaan valittaa. Tässä iässä siitä ei vaan viitsi välittää kun on sinut itsensä kanssa, mutta nuorempana tuo valitus oli kamalaa.No varmaan olit niin kutsuttu "Läpi paska" Niinkuin mun äiti ruukaa sanoa.
- Anonyymi
Voi rakas lapsi! Kuuntele itseäsi. Et missään nimessä ole ”läski.” Nuorten BMI-laskurin mukaan BMI-arvosi on 15,24, joka voidaan tulkita alipainoksi.
- Anonyymi
Jos haluat kuolla, voit laihtua tuohon painoon. Olin itse 37 kg, 168 cm ja parikymppinen, mutta minulla oli tuuria - siis onnea olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, tavata ihmisiä jotka auttoivat. Siksi olen vielä hengissä. Olet selvästi alipainoinen. Syö maitotuotteita, ettei luustosi kärsi, rautapitoisia ruokia, ettet saa anemiaa.
- Anonyymi
Kilokin vielä pois, niin menee SAIRAALLOISEN alipainon puolelle.
- Anonyymi
Meeppä kuule kallonkutistajan juttusille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592