Kuinka nopeasti voin laihtua 6 kiloa?

Anonyymi

Oon 15v noin 168cm ja 43kg. Tavoite olis painaa 37kg mahdollisimman nopeasti. Voiko kuukaudessa laihtua niin paljon? Tiedän ettei kannata laihtua nopeaa ja ei ole turvallista mutta nyt on pakko. En kestä enää olla näin läski!

12

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitut sinä mikään läski ole.

    • Anonyymi

      Voi jumaliste, sähän oot ihan varmasti alipainoinenkin

    • Anonyymi

      Ite oon 14v. 162cm ja 53kg....
      Munkin pitää laihtua. mutta kuukaudessa ei kyllä pysty laihtumaan noin paljoa ja jos laihdutkin niin ne on pelkkiä nesteitä.

      • Anonyymi

        Kukahan tietäisi kertoa miten kysyjä saisi luitansa laihdutettua?


    • Anonyymi

      Onko tällä palstalla yhtäkään sellaista, joka olisi tyytyväinen painoonsa tavoitepainon saavutettuaan? Edes yhtä? Sellaista, joka näkisi itsensä hoikkana tavoitepainossaan eikä ajattelisi, että olen "läski" ja vielä pitää laihtua?

      • Anonyymi

        Ei varmaan ole. Kun aloitin laihduttamaan, ajattelin että sitten kun olen tuossa ja tuossa painossa, olen varmaan tosi laiha ja hyvä, mutta sitten kun olen saavuttanut tavoitteitani/haavepainojani, olen kuitenkin vielä löytänyt itsestäni ylimääräistä. Aina löytyy läskiä mistä pitää päästä eroon ja aina tulee uusi tavoitepaino, aina haaveilee vain pienemmistä lukemista. Toki olen ollut iloinen että olen päässyt tavoitteisiini, mutta silti olisi kiva olla vielä pienempi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ole. Kun aloitin laihduttamaan, ajattelin että sitten kun olen tuossa ja tuossa painossa, olen varmaan tosi laiha ja hyvä, mutta sitten kun olen saavuttanut tavoitteitani/haavepainojani, olen kuitenkin vielä löytänyt itsestäni ylimääräistä. Aina löytyy läskiä mistä pitää päästä eroon ja aina tulee uusi tavoitepaino, aina haaveilee vain pienemmistä lukemista. Toki olen ollut iloinen että olen päässyt tavoitteisiini, mutta silti olisi kiva olla vielä pienempi...

        Mitä kivaa liiallisessa laihuudessa on?

        Itse olen ikäni ollut alipainoinen, ja kyllä aina vitutti kun sukulaiset ja kaikki vieraatkin ihmiset katsoivat asiakseen huomautella painostani. Jossain vaiheessa ahmin aivan helvetisti jotta paino nousisi, mutta ei siitä tullut kuin huono olo ja pari hassua lisäkiloa. Kun lopetin pakkosyömisen, paino tippui takas entiseen. Kyllä otti päähän.


        Nyt viiskymppisenä olen lopultakin normaalipainoiseksi luokiteltava (BMI:n mukaan) ja vieläkin mun laihuudesta jaksetaan valittaa. Tässä iässä siitä ei vaan viitsi välittää kun on sinut itsensä kanssa, mutta nuorempana tuo valitus oli kamalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivaa liiallisessa laihuudessa on?

        Itse olen ikäni ollut alipainoinen, ja kyllä aina vitutti kun sukulaiset ja kaikki vieraatkin ihmiset katsoivat asiakseen huomautella painostani. Jossain vaiheessa ahmin aivan helvetisti jotta paino nousisi, mutta ei siitä tullut kuin huono olo ja pari hassua lisäkiloa. Kun lopetin pakkosyömisen, paino tippui takas entiseen. Kyllä otti päähän.


        Nyt viiskymppisenä olen lopultakin normaalipainoiseksi luokiteltava (BMI:n mukaan) ja vieläkin mun laihuudesta jaksetaan valittaa. Tässä iässä siitä ei vaan viitsi välittää kun on sinut itsensä kanssa, mutta nuorempana tuo valitus oli kamalaa.

        No varmaan olit niin kutsuttu "Läpi paska" Niinkuin mun äiti ruukaa sanoa.


    • Anonyymi

      Voi rakas lapsi! Kuuntele itseäsi. Et missään nimessä ole ”läski.” Nuorten BMI-laskurin mukaan BMI-arvosi on 15,24, joka voidaan tulkita alipainoksi.

    • Anonyymi

      Jos haluat kuolla, voit laihtua tuohon painoon. Olin itse 37 kg, 168 cm ja parikymppinen, mutta minulla oli tuuria - siis onnea olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, tavata ihmisiä jotka auttoivat. Siksi olen vielä hengissä. Olet selvästi alipainoinen. Syö maitotuotteita, ettei luustosi kärsi, rautapitoisia ruokia, ettet saa anemiaa.

    • Anonyymi

      Kilokin vielä pois, niin menee SAIRAALLOISEN alipainon puolelle.

    • Anonyymi

      Meeppä kuule kallonkutistajan juttusille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe