Katselin tuossa noita karavaanaluita, ja nettisivulla mainitaan, että "avattu jälleen vuosien hiljaiselon jälkeen.
Alue on ollut vähällä käytöllä ja vaatii kunnostusta,
mutta päätimme tarjota vaatimatonta aluetta kiinnostuneille."
ja juurikin näinhän se on. Ainoa kummallinen asia joka minua ihmetyttää on tuo alueen hinta. Monissa paikoissa joissa on hienot palvelut ja upeat puitteet, ovat saman hintaisia, tai jopa edullisempia. Tuolla hinnoittelupolitiikalla ei taatusti pysy kauaa pystyssä, valitettavasti!
Nelospirtti - korpilahti
5
2490
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se yleensä eunukilla pysykään
- Anonyymi
Remppaa vaatii koko höskä
- Anonyymi
Suurimmassa osassa karavaanari alueista remppaa kaipaisi yleiset tilat kuten WC ja suihku sekä keittiö.
Toinen seikka joka tekee karavaanari alueet törkyisen näköiseksi on joidenkin kausipaikkalaiset omat rakennelmat ja viritykset, vaikuttaa välillä siltä että sinne karavaanari paikalle tuodaan kotoa ylimääräinen rompe mitä voisi joskus "tarvita"! Kausipaikkalaiset eivät olekaan karavaanareita!- Anonyymi
Karavaanari on kaikkien kaveri teiden tukko niistä ole muuta kuin harmia liikenteessä
- Anonyymi
No pitäähän ne kunnostusrahat jostain saada,,,,,,liekö siellä vielä ne homeiset mökit vai joko purettu pois
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743