Kierto sekaisin vai mikä

Anonyymi

Olen tässä miettinyt edellisiä kuukautisia, jotka alkoivat kolme päivää selkeästi havaitun ovulaation jälkeen. Eivät olleet normaalit koostumukseltaan, jotenkin eri sävyn punaista ja kipuja ei ollut missään vaiheessa.

Ajattelin kuitenki, että kierto heittää häränpyllyä kunnes vanhan kierron mukaisena päivänä, ku menkat ois pitäny alkaa, tuli seksin jälkeen paperiin punaista tuhrua. Olin että mitä Vattua taas menkat! Yöllä oli todella pahat menkkakivut, piti käydä ottamassa särkylääke, vaikken ikinä yleensä tarvi. No muutaman päivän kuljin side housuissa, että menkat alkaa, mutta ei mitään. Ei alkanut.

Oisko viikko tuosta yhden päivän tuhrusta, alkoi molempia munasarjoja jomottaa vuoron perään ja muutenkin kipua alavatsalla. Hieman ehkä menkkatyylistä jomottelua. Tätä jatkui viikko.

Nyt ollut muutama päivä rauhallisempaa. Huomenna pitäisi alkaa menkat uuden kierron mukaan. Ihmettelen vain, kun kaikki pms- oireet puuttuu. Ei ole tissit kipeät, ei äreä mieli, ei mitään.

Mitä jos sittenki olisin raskaana? Kauhean pitkä sepustus, mutta oon ihan pihalla nyt. Laskin että alkuperäisen kierron mukaan olisin huomenna 6+0. Kauhea nälkä koko ajan ja tänään tuntui, että on hiekkaa silmissä, niin väsytti kesken työpäivän.

Menee pelottavan jännittäväksi.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
        Tunteet
        181
        2156
      2. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        64
        2024
      3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
        Ikävä
        48
        1057
      4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
        Tunteet
        58
        816
      5. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
        Ikävä
        36
        739
      6. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
        Luterilaisuus
        254
        711
      7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
        Ikävä
        61
        689
      8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
        Ikävä
        69
        675
      9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
        Sinkut
        238
        650
      Aihe