Olen tässä miettinyt edellisiä kuukautisia, jotka alkoivat kolme päivää selkeästi havaitun ovulaation jälkeen. Eivät olleet normaalit koostumukseltaan, jotenkin eri sävyn punaista ja kipuja ei ollut missään vaiheessa.
Ajattelin kuitenki, että kierto heittää häränpyllyä kunnes vanhan kierron mukaisena päivänä, ku menkat ois pitäny alkaa, tuli seksin jälkeen paperiin punaista tuhrua. Olin että mitä Vattua taas menkat! Yöllä oli todella pahat menkkakivut, piti käydä ottamassa särkylääke, vaikken ikinä yleensä tarvi. No muutaman päivän kuljin side housuissa, että menkat alkaa, mutta ei mitään. Ei alkanut.
Oisko viikko tuosta yhden päivän tuhrusta, alkoi molempia munasarjoja jomottaa vuoron perään ja muutenkin kipua alavatsalla. Hieman ehkä menkkatyylistä jomottelua. Tätä jatkui viikko.
Nyt ollut muutama päivä rauhallisempaa. Huomenna pitäisi alkaa menkat uuden kierron mukaan. Ihmettelen vain, kun kaikki pms- oireet puuttuu. Ei ole tissit kipeät, ei äreä mieli, ei mitään.
Mitä jos sittenki olisin raskaana? Kauhean pitkä sepustus, mutta oon ihan pihalla nyt. Laskin että alkuperäisen kierron mukaan olisin huomenna 6 0. Kauhea nälkä koko ajan ja tänään tuntui, että on hiekkaa silmissä, niin väsytti kesken työpäivän.
Menee pelottavan jännittäväksi.
Kierto sekaisin vai mikä
Anonyymi
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006