Ratti kääntyy vinoon suuntauksen jälkeen

Anonyymi

Ratti oli vinossa oikealle ja auto hieman epävakaa ajaa. Teetin pyörien suuntauksen jonka jälkeen auto oli hyvä ajaa ja ratti suorassa. Nyt muutamaa päivää myöhemmin on taas sama tilalle, ratti vinossa oikealle ja epävakaa ajaa. Mikähän mahtaa antaa periksi, että sama vika toistuu? Auto farkku corolla 2005

12

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hutero alusta mahtaa olla aivan mätäkin jo?

    • Anonyymi

      Jostain pettää ja joustaa liikaa. No siihen on tyytyminen Toyotan kohdalla.

      • Anonyymi

        Onko sinun Pentti aivan pakko vastata omaan kysymykseesi oikein kahdella oksennuksellasi?


    • Anonyymi

      Se on sitte niinkö muaan entisen hihtäjän pää.

    • Anonyymi

      Latvalan jariksessaki on ilmeisest ratti vinossa, ku ei näytä WRC tojota pysyvän tiellä sitten millään.

    • minulla oli skoda octaviassa sama vika mutta pahempi, eturunko aisat olivat ruostuneet haperoksi ja kori pääsi notkahtamaan hidastetöyssyn yli ajaessa kävelyvauhtia, yllättävä vika vaikkei ollut kuin 2 vuoden ikäinen skoda. toyotassa tuskin sitä ongelmaa on, iskarin yläpään laakerointi voi olla huonossa kunnossa.

      • Anonyymi

        Hyvä Pena, älykkyytesi suoraa sanoen loistaa ja hyvä kun peukutat omat juttusi.


    • Anonyymi

      Renkaat kuluneet vinoon

    • Anonyymi

      Onkohan aloittajan yhä uudestaan, ja uudestaan hänen uniinsa liittyvät ongelmat jo selvitetty? Vai vieläkö ongelmia on?
      Onhan aloittajan avautumisesta kulunut sentään jo viikko.

    • Anonyymi

      Alkasko iskarit olla finaalissa tai löysällä jollakin tapaa? Täällä onnistuttiin iskarin vaihdon yhteydessä saamaan rattia vinoon, siinä on kuulema asennusvaraa tuota varten, mutta suoraan saaminen vähän hidasta, kun pitää aina välissä kasata ja testata..

    • Anonyymi

      Riisikilkuttimia ei saa kulkemaan mitenkään suoraan. tai jos saa niin sitten ratti menee vinoon. Alustat mätiä jo tehtaalta tullessaan , ja parin vuoden päästä täysin lahoja !

    • Anonyymi

      Selvä tapaus. Puolan johto on vaihdettava. Hallitus, ministerit, kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe