Viinaralli

Anonyymi

Vasta luokkaretkellä ollut tytär kertoi että oppilas osti ulkomailta viinaa ja antoi opettajalle kuljetettavaksi ja opettaja otti sen. Sitten se jäi kiinni tullissa laukun yli painon takia ja ajatelkaa se kyseinen opettaja antoi omat viinansa eri oppilaalle. Ei niitä opettajia ole älyllä pilattu.

25

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanhan tuo tuntuu näppärästi menetelleen...

    • Anonyymi

      Typerä teinin alotus, noinhan se pitää mennäkkin

    • Anonyymi

      Unkarissa vierailleen ala-asteen (ei hyryltä!) oppilaille lahjoittivat isäntäperheet pullon -pari viiniä vietäväksi kotiväelle. No eihän niitä voinut lapsilla suomeen tuottaa, joten valvoja-opettaja keräsi ne poies. Juotiin ne sitten koululla naamariin.

      evp-ope

      • Anonyymi

        Eihän se silti silleen mee että viinaa jaellaan ympäriinsä ja varsinkaa ala ikäisille.


    • Anonyymi

      Tullissa ei punnita laukkuja joten älä valehtele.

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin minulla on laukut ennen koneeseen menoa punnittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin minulla on laukut ennen koneeseen menoa punnittu.

        No ei se kuule ollut tulli joka laukkusi punnitsin vaan lentokentän henkilökunta,tullilla on vähän toisenlainen työnkuva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se kuule ollut tulli joka laukkusi punnitsin vaan lentokentän henkilökunta,tullilla on vähän toisenlainen työnkuva!

        Me City-Kajaanilaiset osaamme sentään toimi lentokentällä jouhevasti, päinavastoin kuin hyrynsalmiset, joille lentomatkailu on outoa toimintaa ja aiheuttaa ylenmääräistä sekoilua lentoasemlla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin minulla on laukut ennen koneeseen menoa punnittu.

        Se ei ole mikään tulli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me City-Kajaanilaiset osaamme sentään toimi lentokentällä jouhevasti, päinavastoin kuin hyrynsalmiset, joille lentomatkailu on outoa toimintaa ja aiheuttaa ylenmääräistä sekoilua lentoasemlla.

        Kajaanin citykanit ovat suurilta osin täältä ylä-kainuun perikoilta sinne valuneet joten se osaaminen ei nyt ainakaan ole totta. Ja siks'toiseks takapajulaahan se kajaani on ja tulee olemaankin.


      • Anonyymi

        Minulta punnitsivat kassit tullissa😤 pitivät kirjaa oliko paino sama lähtiessä kuin tullessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mikään tulli.

        Näin on. Ei lähtömaassa tulli mitään laukkuja porkkaa. Vasta tulomaassa, jos sielläkään. Lentovirkailijat voi punnita matkalaukut, onko tiettyyn summaan asti ylipainoa. Eli jos paino ylittää rajan josta on maksettu, tulee lisähintaa maksettavaksi


    • Anonyymi

      Tuossa ei ole ongelmaa missään muualla kuin täällä lakritsipiippu landiassa jossa kaikki mikä ei ole kiellettyä niin sitä ainakin rajoitetaan.

      • Anonyymi

        Mutta silti ovat rikkoneet lakia.


    • Anonyymi

      Mukavahan se on pikkuisen mukia ottaa matkalla ollessa...

    • Anonyymi

      on. Minun tietääkseni noista on tullut useita tuomioita ja useita oikeuden käyntejä.

      • Anonyymi

        hyvä


    • Anonyymi

      Ainakin silloin, kun minä olin luokkaretkien valvojana kannoin itse omat viinani tullin läpi. Yksi poikkeus tosin tuli, se kerta, kun oppilaat kantoivat minut autolautalta satamaan.
      Mutta mukavaa oli silläkin reissulla!

    • Anonyymi

      oliko lintilän tytär

    • Anonyymi

      Ope bailasi naisvalvojan kanssa laivan yökerhossa. Joku setä osti meille viinaa. Kupiteltiin ja juhlittiin kannella koko yö. Seuraava päivä makoiltiin Tukoholmassa Vikingin terminaalin vieressä lämpimässä auringossa ja muisteltiin viime yötä ja menneitä.
      Viking Terminalen jäi ainoaksi nähtävyydeksi Tukholmasta koko luokkaretkellä. Seuraava yö jorattiin taas laivalla. Aamulla kannettiin opettaja bussiin ja lähdettiin kotia kohti.
      Oli mukava luokkaretki, ikimuistoinen.

      • Anonyymi

        Kaveria ei jätetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveria ei jätetä.

        Luokanvalvojamme oli sen verran mukava, että kannatihan tuota vaikka kantaa! tytöt vielä kokeilivat sen jortikkaa, kun se makasi sammuneena dösän takaosastossa. Kikattelivat ja kokeilivat, eivät kuulemma ennen olleet moista patukkaa nähneetkään. Me pojat vetäistiin open tuliaisviinat helttaan jo ennen Kasurilan Shelliä, jossa oli taukopaikka.


    • Anonyymi

      Oppilaita voi olla yli 18 v. Mitä nämä? Jos alaikäsiä, ja viinaostoksia tehneet, eivät varmaan eka kertaa.

      • Anonyymi

        Kyseessä sä oli alle 18 vuotiaita lapsia ja nuoria


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe