Viinaralli

Anonyymi

Vasta luokkaretkellä ollut tytär kertoi että oppilas osti ulkomailta viinaa ja antoi opettajalle kuljetettavaksi ja opettaja otti sen. Sitten se jäi kiinni tullissa laukun yli painon takia ja ajatelkaa se kyseinen opettaja antoi omat viinansa eri oppilaalle. Ei niitä opettajia ole älyllä pilattu.

25

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanhan tuo tuntuu näppärästi menetelleen...

    • Anonyymi

      Typerä teinin alotus, noinhan se pitää mennäkkin

    • Anonyymi

      Unkarissa vierailleen ala-asteen (ei hyryltä!) oppilaille lahjoittivat isäntäperheet pullon -pari viiniä vietäväksi kotiväelle. No eihän niitä voinut lapsilla suomeen tuottaa, joten valvoja-opettaja keräsi ne poies. Juotiin ne sitten koululla naamariin.

      evp-ope

      • Anonyymi

        Eihän se silti silleen mee että viinaa jaellaan ympäriinsä ja varsinkaa ala ikäisille.


    • Anonyymi

      Tullissa ei punnita laukkuja joten älä valehtele.

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin minulla on laukut ennen koneeseen menoa punnittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin minulla on laukut ennen koneeseen menoa punnittu.

        No ei se kuule ollut tulli joka laukkusi punnitsin vaan lentokentän henkilökunta,tullilla on vähän toisenlainen työnkuva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se kuule ollut tulli joka laukkusi punnitsin vaan lentokentän henkilökunta,tullilla on vähän toisenlainen työnkuva!

        Me City-Kajaanilaiset osaamme sentään toimi lentokentällä jouhevasti, päinavastoin kuin hyrynsalmiset, joille lentomatkailu on outoa toimintaa ja aiheuttaa ylenmääräistä sekoilua lentoasemlla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin minulla on laukut ennen koneeseen menoa punnittu.

        Se ei ole mikään tulli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me City-Kajaanilaiset osaamme sentään toimi lentokentällä jouhevasti, päinavastoin kuin hyrynsalmiset, joille lentomatkailu on outoa toimintaa ja aiheuttaa ylenmääräistä sekoilua lentoasemlla.

        Kajaanin citykanit ovat suurilta osin täältä ylä-kainuun perikoilta sinne valuneet joten se osaaminen ei nyt ainakaan ole totta. Ja siks'toiseks takapajulaahan se kajaani on ja tulee olemaankin.


      • Anonyymi

        Minulta punnitsivat kassit tullissa😤 pitivät kirjaa oliko paino sama lähtiessä kuin tullessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mikään tulli.

        Näin on. Ei lähtömaassa tulli mitään laukkuja porkkaa. Vasta tulomaassa, jos sielläkään. Lentovirkailijat voi punnita matkalaukut, onko tiettyyn summaan asti ylipainoa. Eli jos paino ylittää rajan josta on maksettu, tulee lisähintaa maksettavaksi


    • Anonyymi

      Tuossa ei ole ongelmaa missään muualla kuin täällä lakritsipiippu landiassa jossa kaikki mikä ei ole kiellettyä niin sitä ainakin rajoitetaan.

      • Anonyymi

        Mutta silti ovat rikkoneet lakia.


    • Anonyymi

      Mukavahan se on pikkuisen mukia ottaa matkalla ollessa...

    • Anonyymi

      on. Minun tietääkseni noista on tullut useita tuomioita ja useita oikeuden käyntejä.

      • Anonyymi

        hyvä


    • Anonyymi

      Ainakin silloin, kun minä olin luokkaretkien valvojana kannoin itse omat viinani tullin läpi. Yksi poikkeus tosin tuli, se kerta, kun oppilaat kantoivat minut autolautalta satamaan.
      Mutta mukavaa oli silläkin reissulla!

    • Anonyymi

      oliko lintilän tytär

    • Anonyymi

      Ope bailasi naisvalvojan kanssa laivan yökerhossa. Joku setä osti meille viinaa. Kupiteltiin ja juhlittiin kannella koko yö. Seuraava päivä makoiltiin Tukoholmassa Vikingin terminaalin vieressä lämpimässä auringossa ja muisteltiin viime yötä ja menneitä.
      Viking Terminalen jäi ainoaksi nähtävyydeksi Tukholmasta koko luokkaretkellä. Seuraava yö jorattiin taas laivalla. Aamulla kannettiin opettaja bussiin ja lähdettiin kotia kohti.
      Oli mukava luokkaretki, ikimuistoinen.

      • Anonyymi

        Kaveria ei jätetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveria ei jätetä.

        Luokanvalvojamme oli sen verran mukava, että kannatihan tuota vaikka kantaa! tytöt vielä kokeilivat sen jortikkaa, kun se makasi sammuneena dösän takaosastossa. Kikattelivat ja kokeilivat, eivät kuulemma ennen olleet moista patukkaa nähneetkään. Me pojat vetäistiin open tuliaisviinat helttaan jo ennen Kasurilan Shelliä, jossa oli taukopaikka.


    • Anonyymi

      Oppilaita voi olla yli 18 v. Mitä nämä? Jos alaikäsiä, ja viinaostoksia tehneet, eivät varmaan eka kertaa.

      • Anonyymi

        Kyseessä sä oli alle 18 vuotiaita lapsia ja nuoria


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe