Vasta luokkaretkellä ollut tytär kertoi että oppilas osti ulkomailta viinaa ja antoi opettajalle kuljetettavaksi ja opettaja otti sen. Sitten se jäi kiinni tullissa laukun yli painon takia ja ajatelkaa se kyseinen opettaja antoi omat viinansa eri oppilaalle. Ei niitä opettajia ole älyllä pilattu.
Viinaralli
25
1273
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanhan tuo tuntuu näppärästi menetelleen...
- Anonyymi
Typerä teinin alotus, noinhan se pitää mennäkkin
- Anonyymi
Unkarissa vierailleen ala-asteen (ei hyryltä!) oppilaille lahjoittivat isäntäperheet pullon -pari viiniä vietäväksi kotiväelle. No eihän niitä voinut lapsilla suomeen tuottaa, joten valvoja-opettaja keräsi ne poies. Juotiin ne sitten koululla naamariin.
evp-ope- Anonyymi
Eihän se silti silleen mee että viinaa jaellaan ympäriinsä ja varsinkaa ala ikäisille.
- Anonyymi
Tullissa ei punnita laukkuja joten älä valehtele.
- Anonyymi
Kyllä ainakin minulla on laukut ennen koneeseen menoa punnittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kuule ollut tulli joka laukkusi punnitsin vaan lentokentän henkilökunta,tullilla on vähän toisenlainen työnkuva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kuule ollut tulli joka laukkusi punnitsin vaan lentokentän henkilökunta,tullilla on vähän toisenlainen työnkuva!
Me City-Kajaanilaiset osaamme sentään toimi lentokentällä jouhevasti, päinavastoin kuin hyrynsalmiset, joille lentomatkailu on outoa toimintaa ja aiheuttaa ylenmääräistä sekoilua lentoasemlla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mikään tulli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me City-Kajaanilaiset osaamme sentään toimi lentokentällä jouhevasti, päinavastoin kuin hyrynsalmiset, joille lentomatkailu on outoa toimintaa ja aiheuttaa ylenmääräistä sekoilua lentoasemlla.
Kajaanin citykanit ovat suurilta osin täältä ylä-kainuun perikoilta sinne valuneet joten se osaaminen ei nyt ainakaan ole totta. Ja siks'toiseks takapajulaahan se kajaani on ja tulee olemaankin.
- Anonyymi
Minulta punnitsivat kassit tullissa😤 pitivät kirjaa oliko paino sama lähtiessä kuin tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mikään tulli.
Näin on. Ei lähtömaassa tulli mitään laukkuja porkkaa. Vasta tulomaassa, jos sielläkään. Lentovirkailijat voi punnita matkalaukut, onko tiettyyn summaan asti ylipainoa. Eli jos paino ylittää rajan josta on maksettu, tulee lisähintaa maksettavaksi
- Anonyymi
Tuossa ei ole ongelmaa missään muualla kuin täällä lakritsipiippu landiassa jossa kaikki mikä ei ole kiellettyä niin sitä ainakin rajoitetaan.
- Anonyymi
Mutta silti ovat rikkoneet lakia.
- Anonyymi
Mukavahan se on pikkuisen mukia ottaa matkalla ollessa...
- Anonyymi
on. Minun tietääkseni noista on tullut useita tuomioita ja useita oikeuden käyntejä.
- Anonyymi
hyvä
- Anonyymi
Ainakin silloin, kun minä olin luokkaretkien valvojana kannoin itse omat viinani tullin läpi. Yksi poikkeus tosin tuli, se kerta, kun oppilaat kantoivat minut autolautalta satamaan.
Mutta mukavaa oli silläkin reissulla! - Anonyymi
oliko lintilän tytär
- Anonyymi
Ope bailasi naisvalvojan kanssa laivan yökerhossa. Joku setä osti meille viinaa. Kupiteltiin ja juhlittiin kannella koko yö. Seuraava päivä makoiltiin Tukoholmassa Vikingin terminaalin vieressä lämpimässä auringossa ja muisteltiin viime yötä ja menneitä.
Viking Terminalen jäi ainoaksi nähtävyydeksi Tukholmasta koko luokkaretkellä. Seuraava yö jorattiin taas laivalla. Aamulla kannettiin opettaja bussiin ja lähdettiin kotia kohti.
Oli mukava luokkaretki, ikimuistoinen.- Anonyymi
Kaveria ei jätetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveria ei jätetä.
Luokanvalvojamme oli sen verran mukava, että kannatihan tuota vaikka kantaa! tytöt vielä kokeilivat sen jortikkaa, kun se makasi sammuneena dösän takaosastossa. Kikattelivat ja kokeilivat, eivät kuulemma ennen olleet moista patukkaa nähneetkään. Me pojat vetäistiin open tuliaisviinat helttaan jo ennen Kasurilan Shelliä, jossa oli taukopaikka.
- Anonyymi
Oppilaita voi olla yli 18 v. Mitä nämä? Jos alaikäsiä, ja viinaostoksia tehneet, eivät varmaan eka kertaa.
- Anonyymi
Kyseessä sä oli alle 18 vuotiaita lapsia ja nuoria
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875