Pc online kokemuksia

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia pc online nettikaupasta? Uskaltaako tuolta tilata mitään?

44

6404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä ei ostokokemusta juuri tuosta firmasta, mutta kurkistin nettikauppaan ja sillä näyttää olevan osoite kivijalkaan (noutopiste) ja se on hyvä merkki. Yhtiö joka operoi vain ja ainoastaan verkossa herättää allekirjoittaneessa vain puistatusta.

      • Anonyymi

        Vanha popliinikin saa hyvää palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha popliinikin saa hyvää palvelua.

        älä sielä vilauta!


      • Anonyymi

        Ei vapusella ole rahaa mitään ostaa!


    • Anonyymi

      Varsin outo paikka, nettisivutkin alkeelliset. En suosittele tilaamaan mitään varsinkaan etukäteis maksulla

      • Anonyymi

        alkeelliset sivut, läppäri oli silti mitä piti


    • Anonyymi

      Itse ostanut tuolta kaksi konetta. Noutopiste auki sovitusti, maksoin ensimmäisen koneen sen hakiessani. Pojalle tilasin ennakkomaksulla postitse, tämän uskalsin tehdä koska hemmo oli varsin luotettavan oloinen.

      Homma hoitui ja olen tyytyväinen palveluun ja koneeseen, ehdottomasti voin suositella!

      • Anonyymi

        Perreikäpeterillä ei ole rahaa!


    • Anonyymi

      Tässä kokemus loru-muodossa:

      Mene pankkiin. rahaa nosta.

      Tule meille ja tietokone osta.

      Laitetaan pakettiin kone jolla pelit pyörii, jotta ei tarvitse öisin kaduilla hyörii.

      Lisätään ostokseen hiiri jos toinen, näppäimistökin vaivalloinen.

      Älä tule katumapäälle, peliohjain kaupanpäälle.

      Kohta näet jo mielessä kuvia, kun näyttösi suoltaa silmille huvia.

      Kotiinkuljetus ja asennus on valmis, johan alkaa peliraivo-rallisi.

    • Anonyymi

      En suosittele, minulle ei lähettänyt konetta vaan vaati ensin rahaa. Heräsi epäilys ja ostin koneeni muualta.

      • Anonyymi

        Harvempi kai lähettää mitään ennen maksua, kun ei taida olla tyyliin Gigantin kokosesta bisneksestä kyse. Hävikin mahis pienelle yritykselle liian iso?
        Ja kun sivua vähän tutkii niin löytyhän noita muitakin maksuvaihtoehtoja, kuin ennakko...

        Itse saanut hyvää palvelua, ja hyvän koneen halvemmalta kuin muualta. Ennakkomaksulla ;)


      • Anonyymi

        Nih hävikkiähän se on kuluttajallekkin jos yritys ei mitään lähetä. Googlettelujen perusteella tuoreesta yrityksestä ei juuri mitäön muuta sitten löytynytkään joten en katsonut etukäteen maksua mahdolliseksi :) liian suuri riski hävitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nih hävikkiähän se on kuluttajallekkin jos yritys ei mitään lähetä. Googlettelujen perusteella tuoreesta yrityksestä ei juuri mitäön muuta sitten löytynytkään joten en katsonut etukäteen maksua mahdolliseksi :) liian suuri riski hävitä

        Aivan turhaa nirsostelua tuommonen etukäteismaksun pelkääminen.

        Onhan niitäkin inhotuksia jotka vaan kiusalla tilaa kaikenlaista palauttaakseen ne väärinkäyttämällä 14 vrk:n palautusoikeutta verkkokaupassa.

        Yrittäjien pitäisi alkaa pitämään yhyteistä rekisteriä niistä palauttelijoista.


      • Anonyymi

        Saimaanpapparainen on tosi köyhä!


    • Anonyymi

      Hankin just pojalle kannettavan (tilasin puhelimitse ja nousin Kulosaaresta). Aivan loistavaa palvelua, kone oli tosi siisti ja hinta kohtuullinen. Tämän yhden kokemuksen perusteella suosittelen lämpimästi.

    • Anonyymi

      Uskaltaa ainakin oman kokemukseni mukaan. Maksoin ennakkoon Dellin läppärin ja nopeasti saapui postista noudettavaksi. Kone kuin uusi ulkoisesti, mutta kannessa aivan pieniä jälkiä, jotka ovat mitättömiä. Näppäimetkään eivät olleet kuluneet vaan uuden veroiset. Kulahtanut akku ainut miinus, mutta siitä olivatkin jo maininneet sivuilla. Onneksi ulkomailta sain halvalla uuden alkuperäisen akun.

    • Anonyymi

      Itse olen tilannut pari viikkoa sitten koneen tuolta. Tilausvahvistus tuli, ja maininta että lasku lähetetään sähköpostiin. Eiole kuulunut mitään, ei laskua eikä konetta. Taidan ostaa muualta.

      • Anonyymi

        Samanmoisilla kokemuksilla suosittelen ostamaan muualta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanmoisilla kokemuksilla suosittelen ostamaan muualta

        Yrityksen sivuilla on yhteystiedot, puh ja sposti. Kysyitkö laskun perään?
        Ihmisten, niin kuin tekniikankin kanssa on aina virheen mahdollisuus, joka yllättävän usein helppo korjata.


    • Dellin läppäri saapui kolmantena arkipäivänä maksusta postiin. Pieniä jälkiä käytöstä. Näppäimistö yllättävän hyväkuntoinen.

    • Anonyymi

      Mulle tipahti Lenovon Thinkpad ja tuote tuli nopeasti ja on odotetun kaltainen. Akun kesto yllättänyt odotukset. Kyllä tuolta uskaltaa tilailla.

      -Mynämäen mies

    • Anonyymi

      Tilasin itelle Thinkpadin ja homma toimi niinkuin pitääkin, vahva suositus! Tuotteissa olevat naarmut/kulumat on ilmoitettu nettisivuilla asiallisesti, joten tietää varmasti mitä saa.

      • Anonyymi

        Poista nyt ainakin se windows ihan heti!


    • Anonyymi

      Kovin on kallis paikka

      • Anonyymi

        Tuplasti ylihintaa koneissa ja palvelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplasti ylihintaa koneissa ja palvelussa.

        Hintavertailulla helppo todeta ettei ole ylihintasia, vaan päinvastoin hinnat hyvinkin kilpailukykysiä.


    • Anonyymi

      - Toimittaa puutteellisen koneen (ei mobiililaajakaistamodeemia business-luokan koneessa). Koneessa mobiililaajakaista-antennit mutta kortti puuttuu. Väittää että on tehtaalta lähtenyt ilman korttia. Samalla hinnalla saa muualta samanlaisen koneen mobiilaajakaistalla halvemmalla.
      - Ei suostu korjaamaan puutteita.
      - Ilmoittaa purkavansa kaupan yksipuolisesti, mutta ei suostu palauttamaan rahoja koska "ei voi tietää kenelle rahat palautuvat". Kone maksettu Nordean nettipankin kautta.
      - Ei suostu koneen takuukorjaukseen koneen hajottua hieman myöhemmin.
      - Väittää että asiakas aikoo lähettää takuukorjaukseen koneen johon on vaihdettu osia.
      - Väittää että asiakas "kiristää" yritystä kun pyytää koneen korjaamista "business"-kuntoon
      - Vääristelee asioita sähköpostiviesteissä toistuvasti

      Siitä vaan kauppa tekemään jos haluaa puutteellisen ja pikapuoliin hajoavan laitteen ilman rahojen takaisinsaanti mahdollisuutta

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä että firma poistaa koneista kaiken irtoavan ja myy sitten koneita täysimittaisina.
        Lenovon yrityskoneista näyttää useimmista poistetun mobiililaajakaistamodeemi joka maksaa maltaita ostettuna erikseen. Muiden osien (mm kovalevy) kanssa näyttää myös olevan paljon kehnommat komponentit kuin muilla vastaavilla liikkeillä jotka myyvät samoja tuotteita.
        Hinnat kuitenkin samaa tasoa tai korkeammat.

        Jos koneessa ei ole mobiililaajakaistaa niin se ei ole yrityskone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että firma poistaa koneista kaiken irtoavan ja myy sitten koneita täysimittaisina.
        Lenovon yrityskoneista näyttää useimmista poistetun mobiililaajakaistamodeemi joka maksaa maltaita ostettuna erikseen. Muiden osien (mm kovalevy) kanssa näyttää myös olevan paljon kehnommat komponentit kuin muilla vastaavilla liikkeillä jotka myyvät samoja tuotteita.
        Hinnat kuitenkin samaa tasoa tai korkeammat.

        Jos koneessa ei ole mobiililaajakaistaa niin se ei ole yrityskone.

        Olen ostanut tuolta koneen lukiolaiselle, hyvin on toiminut. Akkukin kestää koko koulupäivän.
        Eri mieltä olen tuosta mobiililaajakaistan olemisesta. Itselläni ollut yrityksestä läppäreitä yli 20 vuotta, eikä niissä ole ollut ko. korttia kuin erikseen tilaamalla. Ja nekin 15 vuotta sitten. Sen jälkeen langattomien verkkojen kattavuus on niin täydellinen, ettei sellaista ole edes ajatellut.


      • Anonyymi

        Mikäs ongelma tässä on jos myyjä suostuu purkamaan kaupan? Eikös molemmat sitten olisi "tyytyväisiä"? Tai mitä tarkoittaa lauseesi: "Ilmoittaa purkavansa kaupan yksipuolisesti, mutta ei suostu palauttamaan rahoja koska "ei voi tietää kenelle rahat palautuvat".


      • Anonyymi

        Anteeks, vähän hörähdin kun olen tavannut ja asioinut kyseisen yrittäjän kanssa. Asiallinen, tuotteensa tunteva mies. Sen koneen, niillä varustuksilla mitä tuotekuvauksessa on luvattu olen saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että firma poistaa koneista kaiken irtoavan ja myy sitten koneita täysimittaisina.
        Lenovon yrityskoneista näyttää useimmista poistetun mobiililaajakaistamodeemi joka maksaa maltaita ostettuna erikseen. Muiden osien (mm kovalevy) kanssa näyttää myös olevan paljon kehnommat komponentit kuin muilla vastaavilla liikkeillä jotka myyvät samoja tuotteita.
        Hinnat kuitenkin samaa tasoa tai korkeammat.

        Jos koneessa ei ole mobiililaajakaistaa niin se ei ole yrityskone.

        Mistä tiedät et sun koneessa on antennit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että firma poistaa koneista kaiken irtoavan ja myy sitten koneita täysimittaisina.
        Lenovon yrityskoneista näyttää useimmista poistetun mobiililaajakaistamodeemi joka maksaa maltaita ostettuna erikseen. Muiden osien (mm kovalevy) kanssa näyttää myös olevan paljon kehnommat komponentit kuin muilla vastaavilla liikkeillä jotka myyvät samoja tuotteita.
        Hinnat kuitenkin samaa tasoa tai korkeammat.

        Jos koneessa ei ole mobiililaajakaistaa niin se ei ole yrityskone.

        Näyttää olevan, selkeä luettelo koneiden ominaisuuksista jokaisen koneen osilta, täytyy vain lukea, mitä on ostamassa, eikä olettaa olemattomia.


    • Anonyymi

      Kuopio kuittaa ja kiittää hyvästä palvelusta. Kone tuli hyvä on.

    • Anonyymi

      Aika paljon pitää konetta purkaa, että löytää ne "antennit". Sen jälkeen kyllä olet ihan omillasi, mitään takuuta ei voi olla kun olet itse repinyt saumat auki.
      Oma mokasi. Vai oliko tarkoitus vähän hyötyä nettikaupassa...

      • Anonyymi

        Poestin winkuran!


    • Anonyymi

      Tilasin Lenovo 530w, vaikka kone käytetty niin tosi hyvä ja hintakin kohdillaan. Nopea lähetys

    • Anonyymi

      tiedättekö että voikl kyseisestä firmasta tikata ja be kuljettaa vai häh? jäi vähän epäselväksi...

      • Anonyymi

        Minulle kone tuli lähimpään postiin josta sen itse noudin. Ei tuolla ainakaan sivuilla luvata kotiin kuljetusta.


      • Anonyymi

        Vaihdoin heti Linuxiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kone tuli lähimpään postiin josta sen itse noudin. Ei tuolla ainakaan sivuilla luvata kotiin kuljetusta.

        Windowshan saastuu ihan heti!


    • Anonyymi

      Minulle ei ensimmäisellä kerralla tullut mitään, toista kertaa en kokeillut vaan tyydyin kilpailijaan :)

      • Hei.
        Järjestelmämme mukaan meillä ei ole maksettuja toimittamattomia tilauksia, eikä meitä liioin ole reklamoitu kuvaustasi vastaavasta tapahtumasta.
        Jos olet maksanut tilauksesi, etkä ole saanut tilaamaasi konetta, ottaistitko yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme mistä on kyse.

        Ystävällisin terveisin
        PC-Online


      • Anonyymi
        PC-Online kirjoitti:

        Hei.
        Järjestelmämme mukaan meillä ei ole maksettuja toimittamattomia tilauksia, eikä meitä liioin ole reklamoitu kuvaustasi vastaavasta tapahtumasta.
        Jos olet maksanut tilauksesi, etkä ole saanut tilaamaasi konetta, ottaistitko yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme mistä on kyse.

        Ystävällisin terveisin
        PC-Online

        Poistoon winkura meni heti!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe