Katoin kuvat kaupan kassalla...ihan siistit ja tyttökin kivannäköinen, mutta...jos tosiaan ihmisellä ei ole mitään muuta kuin tissit, niin kuinka pitkälle se kantaa julkisuudessa?Ihan oikeasti minusta nämä typyt ovat säälittäviä-hetken huuma lööpeissä ja that´s it! Miltähän tavallinen elämä mahtaa tuntua kun glamour loppuu ja kukaan ei ole kiinnostunut?
Martina Aitolehdon silikonit!
15
3879
Vastaukset
- henni8
hän kertoi seiska lehdessä että nyt sai itsevarmuutta kun otti silikonit ja on sinut itsensä kanssa..haloo!! Pitää mennä aika huonosti jos silikonit tuo itsevarmuuden. Tolla Martinalla ei varmaan liiku päässä mitään muita ajatuksia kuin jotkut silikonit, olis pysynyt luomuna.
Todellakin...Aitolehti kehuu ELÄMÄNLAATUNSA PARANTUNEEN silikonien myötä!!!! HALOO!!!! kYLLÄHÄN SE SIITÄ VARMASTI PARANEE KUN ANTAA ITSESTÄÄN LEHTIEN VÄLITYKSELLÄ KUVAN ETTEI PÄÄSSÄ LIIKU MUU KUIN "jos nyt ees joku katsoisi mun tissejä...ehkä sitten kasvoja...ehkä sen jälkeen haluais tutustua kunhan saa silmänsä irti tisseistä..."!!! Kyllä se elämänlaatu tulee jostain ihan muusta! Rakkaus, hyväksyntä, rehellisyys???
- Hyvä
Tottakai on elämänlaatu parantunut. Ennen joutui katsomaan kateellisena vieressä kun muilla on hienot rinnat. Nyt muut katsovat kateellisena vieressä, kun Martinalla on seksikkäät bosat.
- AMATSOONI
Hyvä kirjoitti:
Tottakai on elämänlaatu parantunut. Ennen joutui katsomaan kateellisena vieressä kun muilla on hienot rinnat. Nyt muut katsovat kateellisena vieressä, kun Martinalla on seksikkäät bosat.
No ikävä kyllä ei tartte ainakaan meikäläisen kateellisena vierestä katella!!!! "Nimestäni" huolimatta omaan hyvänkokoiset ja vieläpä hyvännäköiset "bosat"...ja HAHAA: aidot ja oikeat!!!!! Repikää siitä huumoriiiiii.....
- kadekorttiXXL
Kyllä tugee ja silarit mukavasti itsetuntoa hyväilee, myöntäkää pois kateet!
- miksi
Miksi nostelet näitä vanhoja keskusteluja tänne?
Mikä ihme sinua oikein vaivaa? - jopjpj
Miksi kommentoit jokaista keskustelua?
Mikä ihme sinua oikein vaivaa? :) - PartsinMuija
Mikä teitä oikein vaivaa?
- oksennus tulee
hyi martinan tissit ovat hirveät. en ole ikinä nähnyt noin epäonnistuneita silareita.
kaksi palloa jotka roikkuvat pitkissä nahoissa, lähes navassa asti. mtien voi olla niin mauttomat silikonit. huomaa että on laitettu halpispaikassa, halvalla. - MAhtava peräsin
ja pulleat purjeet
- MA SUPER
Hyvät hinkit ja kiree perä
- PJVitsi
Hyvä, että on silikonit, että on puhuttavaa. Mun enolla on puujalka.
- Raappamies
Tiedättekö muuten, että silikonit rähmää krematorion halstarin. On ikävä puhdistella.
- fingerruus
pitkällehän nuo on Martinan kantanu, eli hyvin pelittää ko uudet..
- Tiukkakisa
Martinalla taitaa olla maailmanennätys Kuka vähimmillä Suomessa julkuksi -kisassa.
Martina: Seiska ja silarit.
Tuksu pääsee aika lähelle, mutta häviää, kun on ylioppilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011752Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831581Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331122- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983