Työtön on yksin juhannuksena

Anonyymi

Työttömiä ei kutsuta vierailuun sukulaisten luo juhannukseksi työttömästä on haittaa nälkäinen ja syö vieraiden ruokarahoja pihviä ei tarjota . ruoka kelpaa työttömälle jos kutsuu vierailemaa ei työttömyysturvaa kaikille makseta. Kerran oli nälkäinen työtön meinasi syödä kaikki ruuat ruokaa ammesi lautasen täytee .Työtön ei ole sukulaisen silmissä ihmiarvoinen kuntouttavassa työtoiminassa oleva piereskelee aktivointi toimenpiteissä. pysyköö työtön kotona emme ruoki etsi ruokasi biojätesäiliöstä

16

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän sä luulet, papi betalast.

• Anonyymi

Ei muuta kuin lyöt reppuun omat evääsi, juomasi ja menet sinne sukujuhliin kutsutaan tai ei.

• Anonyymi

Jep. En mä oikeastaan haluaisikaan... Kun en jaksa kuunnella jotain jankkausta veneen/Mersun /omakotitalon/vapaa ajan mökin kunnostuksesta, toinen puheenaihe on useinkin kulloinkin riidoissa olevan pariskunnan ongelmien ihmettely ja ivailu tai mahdollisesti ero päätöksen suhteen selkään taputtelu.. Joskus harvoin on jotain muutakin keskusteltavaa ja jos on kännäämistä niinkuin usein onkin niin ne puheenaiheet menee noihin kahteen puhe aihe kenttään hyvin usein kuitenkin. Että hyvää juhannusta vaan kaikille rikkaille ja myös rikkaille sukulaisillekin! en kaipaa ketään teistä tänäkään juhannuksena niinkuin tekään ette kaipaa minua yhtään sen enempää..! että ei jäädä kumpikaan kaipaamaan.. En jaksa myös välttämättö kuunnella myöskään ulkomaan reissujen hauskuuksien kuuntelua... mikään noista mainituista aiheista ei kosketa mitenkään tällä hetkellä.. on hankalaa joo tosiaan saada rahat riittämään tavalliseen ruokaakaan..

• Anonyymi

Ei se ketään kiinnosta oliko töissä vaiko ei.

• Joidenkin sekopäiden mielestä työ on niin arvostettua että sitä pitäisi tehdä vaikka palkatta. Antaa noiden pahvipäiden luulla mitä tahansa, ei noiden täydellisten idioottien mielipiteistä kannata välittää vaan toimia pelkästään omaksi parhaaksi katsomallaan tavalla. Et ole tilivelvollinen tekemistäsi noille persläville jotka kuvittelee olevansa maailman herroja mutta oikeasti ovat vain pelkkä persläpi maailmankaikkeudessa, tuo on syytä tehdä heille selväksi.

• Anonyymi

No niinhän nekin tekee. Katselevat vain omaa napaansa.

• Anonyymi

Työnteosta pitäisi ilmeisesti myös maksaa itsensä kipeäksi ja jos ei ole sitä rahaa jonkun muun sitten pitäisi maksaa nämäkin kulut ? Just. En kyllä ymmärrä miten jonnekin muuttaminen esimerkiks toisi edes sitä työpaikkaa jos tietää itsekin ettei sitä saa kuitenkaan.

• Anonyymi

Minua ei haittaa juhannuksena en ole kyläily tyyppiä enkä vieraita tarvitse eikä kukaan käy kylässä kun tietävät olen työtön ja köyhä. olen yksin kotona kerrostalosssa yli 40 vuotta koskaa en ole tansseissa käynnyt ja juhannusjuhlissa eikä ole polkupyörää käytössä. eikä työttömyysturvakaa ole maksussa minusta on hyvä lekotella yksin juhlapyhät joulut juhannukset jne.miksi valitetaan kaikesta juhannus on rahanmenoa köyhille työttömille minulla on lenkkimakkara paketti ja perunoita ostettu siinä voin hyvin viettää juhannuksen kotona ja nuukkua peiton alla
      olen piika vanhoissa vaatteissa ja työttömyyttä on melkein koko ikä ja kuntouttavalla työtoiminalla kahdeksan vuotta

• Anonyymi

Ette vain osaa hakea rahojanne.

• Anonyymi

voihan ne rikkaat "taputella rintaansa", tyyliin: "onneksi MINÄ olen hyvä". . .

• Me EK:ssa olemme surullisina tehneet huomion että tuhannet duunarit(hyi!) keplottelevat vuosittain itsensä työttömiksi vain päästäkseen nauttimaan yltäkylläisistä laiskan päivistä ruhtinaallisen työmarkkinatuen turvin. On itse asiassa aivan oikein että joutuvat olemaan yksin Juhannuksena!

• Anonyymi

Enpä oo sitten ainoa yksin juhannuksena kotona, heti helpotti ;) 50

• Anonyymi

Miksi edes pitäisi olla missään väleissä sukulaistensa kanssa muutenkaan? Niitä ei ole voinut valita, läheisensä sen sijaan voi.

• Anonyymi

Joilla ei ole edes läheisiä voi vaan arvella pään aukomisen tilan.

• Anonyymi

Tämä työtön lähtee kohta sähköpyörällä tuollaiselle 60km lenkille Tuusulanjärven rannalle. Ei haittaa tuulet eikä mäet. Ihan viheltäen menee mäet. Nopeus tuppaa olemaan tuollaista 22km/h - ehkä vähän liikaa nopeutta mutta pitää kehitellä teknikka jolla voisi pitää nopeutta tuollaisessa 18-20km/h. Eläketukipäivät alkavat lokakuussa ja siihen mennessä riittää hauskaa kun työkkärikään ei enään painosta mitenkään. Tosin pitää ruksata omalta sivulta tehtävät ja pitää huoli siitä, että työpaikkahakemuksia lähtee todistettavasti työnantajille. Saattavat nääs loppusuoralla ryhtyä järjestämään karenssia - kuten kävikin.

Poistin puhelinumeroni tiedoistani (koska minulla ei ole enään puhelinta) ja noin 2 viikon päästä työkkäri lähetti kirjeen, että seuraava soittoaika kerrotaan minulle puhelimitse määrämättömänä aikana. Siis hetkinen. Minulle tullaan soittamaan ja tuolla soitolla tullaan kertomaan milloinka seuraava oikea soittoaika on. No otin yhteyttä TEMin kirjaamon (TEM toimitti emailin TE:n kirjaamoon) kautta ja lukuisista muista tahoista, että kuka on lisännyt minun vanhan puhelinnumeron tietohini. No nyt sitten on sovittu seuraava tapaaminen työkkäriin paikan päälle vähän ennen milloinka Kela lähettää hakemukset eläketuelle.

• Anonyymi

"No nyt sitten on sovittu seuraava tapaaminen työkkäriin paikan päälle vähän ennen milloinka Kela lähettää hakemukset eläketuelle. "

Onko nimimerkille "167-176 " syntynyt mitään käsitystä, että millä tavalla työkkäri lähtee pissaamaan eläketulle siirtyviä silmään, sillä eläketukilainenhan voi edelleen työkkärissä työnhakijana. Eli kannattaa varmaan pitää työnhakuaan voimassa siihen asti, kunnes eläketuki tulee 1. kerran pankkitilille. Mutta työttömyyskorvaustahan ei ole pakko laskuttaa ja näin eläketuen verottomuus pysyy kunnossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6888
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4264
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3416
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3034
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2011
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1693
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1571
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1533
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe