Siinä taas hyväuskoisia volskufaneja huijattiin.
Luvattiin sähköauto 30 tonnin hintaan ja näitä varaajia oli heti.
Nyt ilmoitettiinkin että maksaakin 40 tonnia ja range on alle 400km
Taas huijattiin
18
87
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo range on sitten mitattu rullilla ilman lämmitystä ja 20c lämpötilassa.
Täällä on suurin osa vuodesta viileää ja range putoaa satoja km talvikeleillä koska pakkasta.
Moni ladattavan hybridin, sähköauton ostaja pettyy jos uskoo max lukemia.
Pitäisi tehdä todellisuutta mittaava testi esim -10 asteen pakkasilla jossa auto on yön ulkona täydellä akulla ilman latausta ja lähdetään ajamaan lämmitys täysillä kunnes sisällä se 20c. Leikkautuuko puolet pois ?
yksi testi vaikka 20c kesällä. - Anonyymi
Sulla on varmaankin jotain linkkiä ja faktaa väitteellesi?
juuri näin. kaikkihan muistamme myös volkkarin hybrid huijauksen, luvattiin 50km ajoa sähköllä mutta TM mittasi sähköllä ajomatkaksi vaivaiset 24km ihanne olosuhteissa jonka jälkeen vw kuluttikin yli 7l/100km pensaa.
- Anonyymi
Tämä ID3 launch-edition ei ole hinnat alkaen malli. Tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää tällaiset perusasiat.
- Anonyymi
Juu, ihan ainutlaatuistahan tuollainen myöhästyminen on, vain Toyota on aina pysynyt jokaisessa lupauksessaan, vai eikö olekaan?
- Anonyymi
Niin, olihan tuo melkoinen huijaus kun tuovatkin markkinoille ensin sen paremman ja kalliimman mallin ja sen perään halvemman, missä siis huijaus olikaan?
- Anonyymi
Meidän ystävällemme jokainen VW uutinen on huijausta, vaikka siinä puhuttaisiin esim. pelkistä ulkoväreistä tai rengaskoosta.
- Anonyymi
Mitä, teoriassa kaikki toimii, käytännössä mikään ei toimi, mikä se on, se on VW.
Audihan teki omien teorioidensa mukaan ilmasta Dieseliä, siksi sitä ei oo näkyny koska eihän ilmaa voi nähdä...- Anonyymi
No entä Toyotan sähköautot ja mullistavat akut?? Oletko jo ajanut niillä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No entä Toyotan sähköautot ja mullistavat akut?? Oletko jo ajanut niillä??
En oo, mulla on Opel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No entä Toyotan sähköautot ja mullistavat akut?? Oletko jo ajanut niillä??
Toyon sähköautolla olen kyllä ajanut,en muilla merkeillä.
- Anonyymi
Onko K Auto palkannu huoran kirjottelee rivouksia?
- Anonyymi
Mitä huijausta ystävämme näkee tällä kertaa? Tuo kansanmalli on tulossa tuon paremman perään.
- Anonyymi
Paremman...haha..lupauksia ne on volskullaki.
- Anonyymi
Volkkarin omien standardien mukaan heidän tekeleet on premiumia. Joo, hinta on premiumia, mutta tuote on sekundaa.
- Anonyymi
Sanna tarjoo pillua sähköautoilijoille, Arkadian mäen kukkulalla😆
- Anonyymi
"Siinä taas hyväuskoisia volskufaneja huijattiin."
Miten niin taas? Ainahan VW on huijannut asiakkaitaan, joten ei mitään uutta länsirintamalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683