Taas huijattiin

Anonyymi

Siinä taas hyväuskoisia volskufaneja huijattiin.
Luvattiin sähköauto 30 tonnin hintaan ja näitä varaajia oli heti.
Nyt ilmoitettiinkin että maksaakin 40 tonnia ja range on alle 400km

18

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo range on sitten mitattu rullilla ilman lämmitystä ja 20c lämpötilassa.

      Täällä on suurin osa vuodesta viileää ja range putoaa satoja km talvikeleillä koska pakkasta.

      Moni ladattavan hybridin, sähköauton ostaja pettyy jos uskoo max lukemia.

      Pitäisi tehdä todellisuutta mittaava testi esim -10 asteen pakkasilla jossa auto on yön ulkona täydellä akulla ilman latausta ja lähdetään ajamaan lämmitys täysillä kunnes sisällä se 20c. Leikkautuuko puolet pois ?

      yksi testi vaikka 20c kesällä.

    • Anonyymi

      Sulla on varmaankin jotain linkkiä ja faktaa väitteellesi?

    • juuri näin. kaikkihan muistamme myös volkkarin hybrid huijauksen, luvattiin 50km ajoa sähköllä mutta TM mittasi sähköllä ajomatkaksi vaivaiset 24km ihanne olosuhteissa jonka jälkeen vw kuluttikin yli 7l/100km pensaa.

    • Anonyymi

      Tämä ID3 launch-edition ei ole hinnat alkaen malli. Tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää tällaiset perusasiat.

    • Anonyymi

      Juu, ihan ainutlaatuistahan tuollainen myöhästyminen on, vain Toyota on aina pysynyt jokaisessa lupauksessaan, vai eikö olekaan?

    • Anonyymi

      Niin, olihan tuo melkoinen huijaus kun tuovatkin markkinoille ensin sen paremman ja kalliimman mallin ja sen perään halvemman, missä siis huijaus olikaan?

      • Anonyymi

        Meidän ystävällemme jokainen VW uutinen on huijausta, vaikka siinä puhuttaisiin esim. pelkistä ulkoväreistä tai rengaskoosta.


    • Anonyymi

      Mitä, teoriassa kaikki toimii, käytännössä mikään ei toimi, mikä se on, se on VW.

      Audihan teki omien teorioidensa mukaan ilmasta Dieseliä, siksi sitä ei oo näkyny koska eihän ilmaa voi nähdä...

      • Anonyymi

        No entä Toyotan sähköautot ja mullistavat akut?? Oletko jo ajanut niillä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä Toyotan sähköautot ja mullistavat akut?? Oletko jo ajanut niillä??

        En oo, mulla on Opel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä Toyotan sähköautot ja mullistavat akut?? Oletko jo ajanut niillä??

        Toyon sähköautolla olen kyllä ajanut,en muilla merkeillä.


    • Anonyymi

      Onko K Auto palkannu huoran kirjottelee rivouksia?

    • Anonyymi

      Mitä huijausta ystävämme näkee tällä kertaa? Tuo kansanmalli on tulossa tuon paremman perään.

    • Anonyymi

      Paremman...haha..lupauksia ne on volskullaki.

      • Anonyymi

        Volkkarin omien standardien mukaan heidän tekeleet on premiumia. Joo, hinta on premiumia, mutta tuote on sekundaa.


    • Anonyymi

      Sanna tarjoo pillua sähköautoilijoille, Arkadian mäen kukkulalla😆

    • Anonyymi

      "Siinä taas hyväuskoisia volskufaneja huijattiin."

      Miten niin taas? Ainahan VW on huijannut asiakkaitaan, joten ei mitään uutta länsirintamalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe