Mietitään muuttoa Noormarkkuun ja täytyisi löytää päiväkoti lapselle mikä toimisi kello 6.00-18.00 välisenä aikana ainakin. Mitä kokemuksia teillä on tai ehdotuksia eri hoitopaikoille?
Pori/Noormarkku, millaisia päiväkoti mahdollisuuksia on Noormarkussa?
Anonyymi
1
213
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asuin Noormarkussa, ja muutin Pomarkkuun. Ja ennen Noormarkkua asuin 19 vuotta Porissa. Sen voin kyllä sanoo et harmittaa kun muutin pomarkkuun. Noormarkussa ihan kiva asua, suht hyvät palvelut on, siis kun itse olen 20-vuotias niin kyllä mun mielestä ainakin palvelut ihan hyvät. Hyvää pitsaakin Alvaripäivän jälkeen =).
Ei moittimista. Aika edulliset vuokratkin, jos vuokralle muutat. Peruspalvelut, ellet mitään "ihmeellisyyksiä" kaipaa. Ja tietysti sekin plussaa, että Poriin ei kauan aja! Suosittelen kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741104
- 691044
- 48974
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51905
- 49704
- 33697
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118537