Muutin pari kuukautta sitten uuteen asuntoon ja olen ihmetellyt, kuinka roskiskaappi sitkeästi haisee "entiseltä asukkaalta". Nyt kun ajattelin katsoa, saisiko asennettua vuotovahdin, tajusin, että kaapin sokkeli tuoksuu kostealta betonilta vaikka lattia näyttää kuivalta. Mietin, että vuotaako viemäri lattian sisään vai onko tilan ilmanvaihto riittämätön suhteessa siihen, että siellä kulkee keittiön viemäriputki; voiko putki esim. olla sisällä kulkevasta vedestä niin lämmin (kun tiskari päällä tai muuten valuttaa vettä) että tila lämpenisi ja siksi haisisi kun ei tuuletu?
roskiskaapin sokkeli haisee
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti vanha kosteusvaurio kuivunut itsekseen ja sen takia puurakenne haisee.Ainut keino saada hajut pois on vaihtaa kokonaan uusi kaappi tilalle.
- Anonyymi
Myös kaappi näyttää olevan ok, ei turvotuksia, tosin se on ns. kostean tilan levyä mutta kaipa sellainenkin kunnolla kastuttuaan turpoaisi? Hajun taso vaihtelee, on betonimainen mutta ennemmin pistävä kuin homeinen. -ap
- Anonyymi
Nyt on tutkittu molempien haisevien kaappien sokkelit ja siirretty ap-kone, missään ei näy "pintavuotoja", lisäksi olen lotrannut useamman kerran lipeää viemäriin mutta edelleen on outoja hajuja, seuraava vaihe olisi siis varmaankin viemärin kuvaus. Saanko itse tilata putkarin kuvaamaan vuokra-asunnon viemärit vai onko isännöitsijän asia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882