exien tuleminen mukaan? Meillä miehen vanhemmat ovat kutsuneet poikansa ex vaimon heidän mökille!!! Uskomatonta, kyllä me pidetään huoli lapsista ilman äitiänsäkin, olenhan minä siellä äitinä heille.
Sanoin siitä miehelleni mutta hän ei voi kuulema sille mitään. Mieheni exä on erittäin hyvä ystävä anopin kanssa ja nyt kuvittelee että voi tulla sinne kuin ennenkin. Miehen lapset tulee ja tämä exä. Ja me mennään.
Tahtoo vaan rikkoa meidän perheen.
Onko normaalia että miehellä on kaksi naista siellä ja lapset kun anoppi niin tahtoo.
Sanoin miehelle että ei mennä, mutta hän tahtoo. Miten voin estää lmiehen exän tulemasta. Riitaa haastaa ja avostelee minua ja on oikea naopin lellikki. Eikö anopin pitäisi jättää moinen pyrkyri elämästään ja keksittyä vaikka minuun, uuteen miniään. Näin meistä ainkain. Varmasti mies olisi samaa mieltä, mutta lapset tarvii äitiä, ja minä en kulemma ole heidän äiti.
Kuuluuko teidän mökkijuhannukseen
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Lissu hei, sun juhannukseen ei kuulu mitään mökkeilyä , kukaan ei ole sua kutsunut minnekään, yksinäsi juot viinaa ja kirjoittelet satuja "suoli24:ään".
Muista käydä ajoissa viinakaupassa. - Anonyymi
Kyllä kuuluu meidän juhannukseen poikani entinen vaimo, mutta ei nykyinen eukko. Rikkoi pojan perheen ja hänellä on kielto tulla meille ja mökillemme. Semmoinen ankka ei kuulu edes puheisiimme. Lapset ja entinen rouva ovat tervetulleita meille aina kotiin ja olemmekkin miniäni kanssa parhaita ystäviä. Olemme usein yhdessä liikkeellä ja käymme ulkona syömässä. Oikein miellyttävä vaimo oli pojallani ennen. Nyt ei voi edes naisesta puhua, niin on äklö oikeesti.
- Anonyymi
Buhahaaa, ei sulla edes ole poikaa, buhaabuhahaaaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3125041Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831812Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081451
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181376