Kohta hyökkää hyttyslaumat

Anonyymi

Kuulemma muutama miljardi hyttystä olisi lähipäivinä kuoriutumassa ja hyökkäämässä ihmisten kimppuun eli jokaiselle suomalaiselle sellaiset 400 000 hyttystä, että käsittämätön määrä, kukahan nekin on laskenut.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan samat ku laskenu valtion pudjetin.

      • Anonyymi

        ottakaa ohvia.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ottakaa ohvia.....

        Ennemmin otan koffia.


    • Anonyymi

      Vastaan avaukseen toisen kerran, sillä edellinen poistettiin . No, sekin on menossa poliisitutkintaan..,
      Miksi te kitisette hyttysistä, maailman parhaista hyönteisistä. Ellei itikoita olisi, ei olisi elämää - sinua ja minua. Hyönteiset pitävät elämän elossa. Uskokaa jo...
      Poikavuosina hyttyset olivat parhaita kavereita. Onkireissuilla ei tarvinnut muuta kuin sivellä paljaisiin ihonkohtiin torjuntaöljyä. Kalastaminen oli täysin leppoisaa. Itikan ääni oli jatkuvaa, mutta eihän ääni "tapa", hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Upeaa muuten että poliisilla riittää resursseja tutkia pastalta poistettuja ripulistin ruikutuksia...


    • Anonyymi

      Rakkaani ressu on nero. Hän ei valita vaikka ympärillän leijuisi miljoona narttua. Ressulla on vain yksi ikioma hyttynen - Marja-Liisa...

      • Anonyymi

        No mutta mikä kommentti. Tuliko se vaikkapa Kuopiosta.
        Hyttyset eivät todellakaan kiusaa ketään, kun osaa käyttää "estolääkitystä" - Tosirealistin ohjeita, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mikä kommentti. Tuliko se vaikkapa Kuopiosta.
        Hyttyset eivät todellakaan kiusaa ketään, kun osaa käyttää "estolääkitystä" - Tosirealistin ohjeita, hah hah haaa!!!...

        ripulistin "linimentti" houkuttelee kuulemma aivan julmetusti kärpäsiä. Siellä se oli grillin kannella huitonut, kompuroinut ja huutanut.


    • Anonyymi

      "Kasvatan" lammikkomme sadalle kalalle ruokaa. Laitoin lasipurkkiin kalan roippeet päineen - evineen. Nyt purkissa kuhisee miljoonia kärpästoukkia. Siitä heittelen niitä kaloille kaksi kertaa päivässä. Sen lisäksi annan sika-nauta-, ja hirven- metsäpeuran jauhelihaa. Kalat ovat aivan haltioissaan saadessaan kunnon lihaa. Pitää vain varoa, etteivät kalalemmikkini kasva liikaa. Tosin voin syksyllä "teurastaa" niistä isoimmat vaikkapa joulukaloiksi...
      Altaassa näyttää olevan parikymmentä suurta yksilöä: ahvenia, säynäviä, särkiä ja yksi taimen, ja pienempiä lajeja kymmeniä...

    • Anonyymi

      Itikat,mäkärät,paarmat,hirvikärpäset.
      Ai tätä ihanuutta,kyll kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe