Olen ollut yli 5 v pätkätöissä hoitoalalla.
Kysymys on otsikossa.
Vakituinen hoitsuhenkilöstö valittaa kuitenkin koko ajan kiirettä, väsymystä, epäasiallisia työoloja jne.
Kuitenkin porukka änkeää mielellään juhlapyhinä töihin. Onko kotona niin vaikea olla pitkiä juhlapyhäjaksoja, että töihin on pakko päästä lepäämään....
Miksi vakituinen hoitohenkilöstö haluaisi tehdä työtä vain juhlapyhinä?
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kysyt, kun kuitenkin tiedät vastauksen? Sehän on aatto-, arkipyhä- ja sunnuntaityökorvaukset.
- Anonyymi
Halusin lukea tuon vastauksen!
Johtopäätös: hoitsut eivät ole työn uuvuttamia, vaika ämmät jatkuvasti siitä ruikuttava, vaan
ovat vittuuntuneet työhönsä ja ehkä myös omaan elämäänsä
raha ratkaisee
Toinen johtopäätös: ämmien ei olisi pitänyt kouluttautua näin "vaativalle" alalle.- Anonyymi
Voi silti olla työn uuvuttama ja vittuuntunut, vaikka haluaakin tehdä pyhiä. Harvoista pyhistä saa ylimääräisiä vapaita. Joten rahan takia niitä tehdään. Ei nää palkat niin häävit ole ja tili tehdään lisillä, vaikka se pyhätyö vituttaiskin. Mut tosiaan, raha ratkaisee. Itsekin olen alkanut nyt tehdä kaikki liikenevät viinkonloput, ha pyhät jos vaan saa, kun tuntuu, ettei se perusliksa vaan riitä edes perustarpeisiin ylimääräisestä puhumattakaan. Ei oo hääviä, mut rahan takia on pakko jaksaa ja sit vähän valituttaakin...
- Anonyymi
Vain vakituisetko?
- Anonyymi
Ilmankos liian monella hoitsulla on "tilillään" lääkevarkauksia, hoidettavien rahavarojen kavalluksia yms. Että sellainen ETIIKKA hoitotyössä :))
- Anonyymi
No mites helkkarissa se tähän liittyy? Ja joka ammatissa on ne omat mätämunansa, jotka pilaavat hyvien työntekijöiden maineen, joten vositko olla yleistämättä, kun asia ei kosketa, kuin joitakin yksilöitä. On tässä yh:na itselläkin tiukkaa ja "sarvi" otsassa jatkuvasti vanhsten hoidon tasosta ja resursseista, mut miksikään narkkariks ei ole ollut tarvetta ryhtyä tai kavaltaa mummojenn rahoja, vaikka se äärimmäisen helppoa oliskin. Mulla nääs ei olis varaa menettää työpaikkaani moisen hölmöilyn takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mites helkkarissa se tähän liittyy? Ja joka ammatissa on ne omat mätämunansa, jotka pilaavat hyvien työntekijöiden maineen, joten vositko olla yleistämättä, kun asia ei kosketa, kuin joitakin yksilöitä. On tässä yh:na itselläkin tiukkaa ja "sarvi" otsassa jatkuvasti vanhsten hoidon tasosta ja resursseista, mut miksikään narkkariks ei ole ollut tarvetta ryhtyä tai kavaltaa mummojenn rahoja, vaikka se äärimmäisen helppoa oliskin. Mulla nääs ei olis varaa menettää työpaikkaani moisen hölmöilyn takia.
Mulla on sama tilanne. Toimin kyllä toisella alalla, mutta palkka on kehnompi kuin lähihoitsulla. Pakko painaa pitkää päivää jopa 24/7. Nyt toki olen lakisääteisellä lomalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721994
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94834
- 39824
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765