Hyvää juhannusta mies..

29

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää juhannusta sinullekin!

    • Hyvää juhannusta Pimperolle.........
      <3

      • Kiitos samoin Risto. 😘


    • Anonyymi

      Pimperolle oikein mukavaa Juhannusta! Muista varjella pimperoasi hyttysiltä. Ei mulla sen kummempaa. Ai niin. Ukkosta on luvannu, että varohan myös niitä ukkosia.

      • On hyvät karkottimet.😜 Ja pidän ukkosesta.😁


      • Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

        On hyvät karkottimet.😜 Ja pidän ukkosesta.😁

        Minkälaiset karkottimet sulla on?🤔


      • Mitäs luulisit..?😂




      • Tietenkin haluan😘..😂



      • Iso_D kirjoitti:

        Ai?!
        No, sopeudun tilanteeseen ja sinä, nainen, sano mua...
        https://youtu.be/uIavyLM7rwQ

        Ei helevetissä.. 😂😂 Nyt panit pahan..😛


      • Pimperopom2 kirjoitti:

        Ei helevetissä.. 😂😂 Nyt panit pahan..😛

        Neidon itsevarmuus on kyllä aikamoinen kun tapahtumattomasta puhut menneessä aikamuodossa :D

        Toivottavasti et kuitenkaan ole paha pano vaan muuten vaan paha XD


      • Iso_D kirjoitti:

        Neidon itsevarmuus on kyllä aikamoinen kun tapahtumattomasta puhut menneessä aikamuodossa :D

        Toivottavasti et kuitenkaan ole paha pano vaan muuten vaan paha XD

        Heh, heh.. Tarkoitin tuota biisiä..😂
        Hmm..🤔 En tiedä olenko nyt niin paha millään lailla..😜


      • Pimperopom2 kirjoitti:

        Heh, heh.. Tarkoitin tuota biisiä..😂
        Hmm..🤔 En tiedä olenko nyt niin paha millään lailla..😜

        Paha saattaa olla hyvinkin mieleinen vaihtoehto🤔


      • Iso_D kirjoitti:

        Paha saattaa olla hyvinkin mieleinen vaihtoehto🤔

        Ehkä olen kiltti tyttö, mutta pahat mielessä..😁


      • Pimperopom2 kirjoitti:

        Ehkä olen kiltti tyttö, mutta pahat mielessä..😁

        Pahuksen hyvä piirre🥴


      • Iso_D kirjoitti:

        Pahuksen hyvä piirre🥴

        Arvasin että pidät. 😁


    • Anonyymi

      Enpä odottanyt:((

      • Mitä sitten odotit? Ei sinun pitäisi nimittäin odottaa mitään..


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta.
      Ei kai pitänyt. Mutta.....

      • Huomenta!
        En oikein tiedä mitä odotat..🤔
        Ettet vaan ottaisi kirjoituksiani liian tosissaan? 😂


      • Pimperopom2 kirjoitti:

        Huomenta!
        En oikein tiedä mitä odotat..🤔
        Ettet vaan ottaisi kirjoituksiani liian tosissaan? 😂

        Mitä ihmettä??? Ooliko Pimperopomilla vaan puhe parasta, ekkö nää olekaan pahis?!
        Ja minä ku käytäntöön olen jo laittanut omaa siirtymistä pahikseksi. Eilenkin kävin suihkussa ja suihkun jälkeen en kuivannut lastalla lattiaa!!! Lisäksi pisun jälkeen jätin vessanpytynkannen ylös!!!

        Siis kaikki täänkö ihan turhaa tein?


      • Iso_D kirjoitti:

        Mitä ihmettä??? Ooliko Pimperopomilla vaan puhe parasta, ekkö nää olekaan pahis?!
        Ja minä ku käytäntöön olen jo laittanut omaa siirtymistä pahikseksi. Eilenkin kävin suihkussa ja suihkun jälkeen en kuivannut lastalla lattiaa!!! Lisäksi pisun jälkeen jätin vessanpytynkannen ylös!!!

        Siis kaikki täänkö ihan turhaa tein?

        Mietippäs nyt..🤔 Ei kai kukaan siveyden sipuli laita nimimerkikseen pimperopom..?😂
        Nyt olet kyllä ollut aika tuhma setä!😆 Mielessäni olisi sinulle sopiva
        rangaistus.. K18..😜


      • Pimperopom2 kirjoitti:

        Mietippäs nyt..🤔 Ei kai kukaan siveyden sipuli laita nimimerkikseen pimperopom..?😂
        Nyt olet kyllä ollut aika tuhma setä!😆 Mielessäni olisi sinulle sopiva
        rangaistus.. K18..😜

        No miepä mietin... ...luulee tietty Tyyne hyvä!
        https://youtu.be/0BFhL-HA4VI


    • Anonyymi

      Huumoria ankeaan päivään;))

    • Anonyymi

      Huolettaa vain yksi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe