Missäköhän sinä vietät

Anonyymi

juhannusta? En osaa olla miettimättä asiaa. No mut mukavaa juhannusta kuitenkin :) Loma alkoi mutta vähän on haikea fiilis siitä huolimatta :/

19

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan vaan kotosalla siivoilen, leivon ,teen ruokaa ...jne Oikein hyvää lomaa sulle, toivotaan että aurinko paistaa lomallasi!🤗

      • Anonyymi

        Kiitos :) Hänen läsnäolonsa olisi se paras aurinko :)


    • Anonyymi

      Kotona. Huomenna hyvää ruokaa, toivotavasti voi nauttia auringosta, saunomista ja vähän saunajuomaa😊

    • Anonyymi

      Sangria - sankon kanssa vietän juhannusta.

    • vietän Juhannusta kotona.Aika tylsää.haluaisin olla jossain veden äärellä ystäviä ympärillä. Mies on himassa mutta ei haluu tehdä mun kans mitään.

      • Anonyymi

        No sä et ainakaan salaa henkilöllisyyttäs. Nimimerkkinä sähköposti.


    • Anonyymi

      Jos kokkoja saa polttaa niin Kaivari ja sit ehkä Seurasaaren kokkoja ajattelin ihastella ennen kotiutumista? Hänen seura olisi mieleen, mut haaveissa taidan vain olla sen suhteen.

    • Mukavaa lomaa ja juhannusta ap:lle! Mukavaa juhannusta myös muille! 😊 Itse vietän juhannusta tutuissa lapsuuden maisemissa. Rauhallinen juhannus siis tiedossa. 😊

      • Anonyymi

        Kiitos :) Mukavaa juhannusta sinullekin ja muutenkin hyvää kesää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Mukavaa juhannusta sinullekin ja muutenkin hyvää kesää :)

        Kiitos ja mukavaa kesää sinullekin. 😊


    • Anonyymi

      Kotona parvekkeella kahvia nauttien yksikseni. Ei ole juhannusheilaa.

      • Anonyymi

        Tuokin voi välillä olla ihan kivaa, mietiskellä omiaan. Plussaa tietenkin jos on aurinkoinen parveke.


    • Juon limua, grillaan äitin kanssa ja käydään katsomassa isää sairaalassa. Vallan railakas juhannus siis tulossa. Tänä vuonna mennään nyt tällä, ensi vuonna toivottavasti vähän paremmissa tunnelmissa. Hyvää juhannusta ja rentouttavaa lomaa ap:lle! 🙂

      • Anonyymi

        Kiitos :) toivottavasti sinäkin pystyt nauttia edes hieman kesästä isäsi sairaalassa olosta huolimatta.


    • Anonyymi

      Olen aina halunnut viettää juhannuksena eri tavalla mutta menee varmaan taas ihan perus setillä.

    • Anonyymi

      Nukun.

      j

    • Anonyymi

      Äitillä grillaten. Entäs sä?

      • Anonyymi

        Vanhempien tykö meen itsekin huomenna.


    • Anonyymi

      Miksi haikea?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe