juhannusta? En osaa olla miettimättä asiaa. No mut mukavaa juhannusta kuitenkin :) Loma alkoi mutta vähän on haikea fiilis siitä huolimatta :/
Missäköhän sinä vietät
19
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vaan kotosalla siivoilen, leivon ,teen ruokaa ...jne Oikein hyvää lomaa sulle, toivotaan että aurinko paistaa lomallasi!🤗
- Anonyymi
Kiitos :) Hänen läsnäolonsa olisi se paras aurinko :)
- Anonyymi
Kotona. Huomenna hyvää ruokaa, toivotavasti voi nauttia auringosta, saunomista ja vähän saunajuomaa😊
- Anonyymi
Sangria - sankon kanssa vietän juhannusta.
vietän Juhannusta kotona.Aika tylsää.haluaisin olla jossain veden äärellä ystäviä ympärillä. Mies on himassa mutta ei haluu tehdä mun kans mitään.
- Anonyymi
No sä et ainakaan salaa henkilöllisyyttäs. Nimimerkkinä sähköposti.
- Anonyymi
Jos kokkoja saa polttaa niin Kaivari ja sit ehkä Seurasaaren kokkoja ajattelin ihastella ennen kotiutumista? Hänen seura olisi mieleen, mut haaveissa taidan vain olla sen suhteen.
Mukavaa lomaa ja juhannusta ap:lle! Mukavaa juhannusta myös muille! 😊 Itse vietän juhannusta tutuissa lapsuuden maisemissa. Rauhallinen juhannus siis tiedossa. 😊
- Anonyymi
Kiitos :) Mukavaa juhannusta sinullekin ja muutenkin hyvää kesää :)
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos :) Mukavaa juhannusta sinullekin ja muutenkin hyvää kesää :)
Kiitos ja mukavaa kesää sinullekin. 😊
- Anonyymi
Kotona parvekkeella kahvia nauttien yksikseni. Ei ole juhannusheilaa.
- Anonyymi
Tuokin voi välillä olla ihan kivaa, mietiskellä omiaan. Plussaa tietenkin jos on aurinkoinen parveke.
Juon limua, grillaan äitin kanssa ja käydään katsomassa isää sairaalassa. Vallan railakas juhannus siis tulossa. Tänä vuonna mennään nyt tällä, ensi vuonna toivottavasti vähän paremmissa tunnelmissa. Hyvää juhannusta ja rentouttavaa lomaa ap:lle! 🙂
- Anonyymi
Kiitos :) toivottavasti sinäkin pystyt nauttia edes hieman kesästä isäsi sairaalassa olosta huolimatta.
- Anonyymi
Olen aina halunnut viettää juhannuksena eri tavalla mutta menee varmaan taas ihan perus setillä.
- Anonyymi
Nukun.
j - Anonyymi
Äitillä grillaten. Entäs sä?
- Anonyymi
Vanhempien tykö meen itsekin huomenna.
- Anonyymi
Miksi haikea?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436