Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
Miten ois nainen...
18
60
Vastaukset
- Anonyymi
Sopii, laita mulle suoraan viestiä😊
- Anonyymi
Joo mennään! 😘
Aina valmis mustikkametsään!
- Anonyymi
J miehen kanssa syöksyisin metsään mielelläni. Olen jopa haaveillut siittä ja odottanut.
- Anonyymi
Se olisi kyllä huippua olla kanssasi jutella nähdä sinut kunnolla tämä pitkälle miehelle.
- Anonyymi
Kenelle pitkälle miehelle? Meitä pitkiä miehiä kun maailmassa tuppaa olemaan aika paljon.
- Anonyymi
P alkuiselle.
- Anonyymi
Aloitus ei ollut edes p mieheltä tiedän joo sori. :)
- Anonyymi
Mikä on aloittajan alkukirjain?🙂🐓
- Anonyymi
Olen nainen ja se oli miete vain ettei ole p mieheltä voihan se ollakkin en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle pitkälle miehelle? Meitä pitkiä miehiä kun maailmassa tuppaa olemaan aika paljon.
Aika pitkä.
- Anonyymi
Kuka hullu nyt minnekkään metsään tollasen kaa menis. Henki lähtis
- Anonyymi
Ei lähdetä. Seuraavan kerran ajattelen kaveriasiaa vuoden päästä. Työasia pitää olla ensin kunnossa. Mitään ei tule tapahtumaan ennen sitä.
- Anonyymi
Loistavaa suoraselkäisyyttä! Asiat tärkeysjärjestykseen! Mitään ei tule tapahtumaan, ennen kuin työasiat ovat kunnossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa suoraselkäisyyttä! Asiat tärkeysjärjestykseen! Mitään ei tule tapahtumaan, ennen kuin työasiat ovat kunnossa!
No niinpä. Nyt on kunnossa.
- Anonyymi
Mihin metsään?
- Anonyymi
Metsässä on hyttysiä ja kärpäsiä., ei hyvä juttu. Ötökkä vaara, en halua punkin puremaa, enkä mitään muutakaan, josta voi saada kohtalokkaita jälkiseuraamuksia.
- Anonyymi
Metsään, missään rasteja. Voit lukee ne mulle ja etsiä vihjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902887- 2081131
- 811069
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti169966- 68897
- 65832
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.100829Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20696- 65675
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57578