juhannusaiheisen seksinovellin? Olet mielettömän hyvä niiden luomisessa.
Kirjoittaisitko meistä
23
82
Vastaukset
- Anonyymi
Juhannus kirjoitetaan isolla. Se on kielitoimiston sanelemaa oikeinkirjoitusta, mikä ei ole pelkästään uskonnollinen relikti. Ja sitten vielä, minun alaani eivät ole pehmopornonovellit. Olen liian hyvä kirjoittamaan alkeellisia onanointia edesauttamaan tehtyä roskaa.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa olen ymmärtänyt heidän sanelunsa eri tavalla kuin sinä. Jos tälle linjalle lähdetään, niin Kielitoimisto muuten kirjoitetaan isolla.
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/160 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa olen ymmärtänyt heidän sanelunsa eri tavalla kuin sinä. Jos tälle linjalle lähdetään, niin Kielitoimisto muuten kirjoitetaan isolla.
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/160Juhannus kirjoitetaan isolla ihan sama mitä joku kielitoimisto väittää.
- Anonyymi
viestisi taisi olla suurin kirjallinen tuotos mitä tulet koskaan tekemään
- Anonyymi
Mutta juhannusaiheinen pienellä. Voi teitä osaamattomia jotka pimeydessänne kiistelette.
Parhain terveisin
Kielimaisteri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta juhannusaiheinen pienellä. Voi teitä osaamattomia jotka pimeydessänne kiistelette.
Parhain terveisin
KielimaisteriAi prkl. No olisit heti sanonut. Kuinka monella kielellä tulet ymmärretyksi? Kiekimaisteri omaa aika isot saappaat....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai prkl. No olisit heti sanonut. Kuinka monella kielellä tulet ymmärretyksi? Kiekimaisteri omaa aika isot saappaat....
Kiekki kun kieli.... Paha kidjoitusvidhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai prkl. No olisit heti sanonut. Kuinka monella kielellä tulet ymmärretyksi? Kiekimaisteri omaa aika isot saappaat....
Tulen ymmärretyksi niin suomeksi kuin rakkaudeksikin.
Saappani ovat pienet ja korkeat, mutta kieleni onneksi pitkä ja terävä.
Terveisin
Kielimaisteri
Kantsis harkita vähä mitä toivoo :D
- Anonyymi
En ole aloituksen tekijä mutta kerroppa.
Ei, olisit kuin lämpösäteilijä, en siis meinaa että kiihottuisit vaan naamasi olisi hehkuva kekäle, taas :D
- Anonyymi
Voisin toki, mikäli sitä vaadit.
Mutta en pelkästään Pro Bono.
Heitä joku porkkana.- Anonyymi
Mene seksipalstalle!
- Anonyymi
Juhannus kohta mennyt että taitaa jäädä haaveksi.
- Anonyymi
Typeryyden ja lapsellisuuden huipentuma. Minkä ikäisiä teinejä täällä oikein kirjoittelee kun pitää tämmösiä mauttomuuksia skriivata.
- Anonyymi
En kirjoittaisi. Kirjoitan muunlaisia kertomuksia esim. historiaan liittyen.
- Anonyymi
Seksinovellit on helppo kirjoittaa, jos haluaa. Rynkytystä ja rynkytystä. Niiden kirjoittamiseen kun ei tarvita sen kummempaa älykkyyttä tai tietoa. Eri asia löytyykö täällä kellään haluja kirjoittaa seksinovellia.
- Anonyymi
Aloittaja tässä ilmoittelee, että löysin ja tunnistin kirjoittamasi veret liikkeelle laittavan seksinovellisi. Samaan aikaan täynnä niin kaunista hyvyyttä kuin äärimmäistä irstauttakin. Kiitos!
- Anonyymi
Ole hyvä vain : ) Hienoa, jos ei jättänyt sinuakaan kylmäksi Juhannusfantasiani : )
Terveisin; saunanainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä vain : ) Hienoa, jos ei jättänyt sinuakaan kylmäksi Juhannusfantasiani : )
Terveisin; saunanainenApua.... Saunanainen seisauttaa veret nyt :O
- Anonyymi
Ok. Piirrän ääriviivat hienolla siveltimellä...
Nahkaa..silkkiä.. - Anonyymi
Siihen taisi sisältyä sauna ja kuppausta. Tai kuppa.
Joka tapauksessa veret juoksi... - Anonyymi
Novelli on kopsattuna hänelläkin omiin tiedostoihin, joka sitä systemaattisesti poistatti ja parjasi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98869- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41594
- 49579
- 25545