Kirjoittaisitko meistä

Anonyymi

juhannusaiheisen seksinovellin? Olet mielettömän hyvä niiden luomisessa.

23

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juhannus kirjoitetaan isolla. Se on kielitoimiston sanelemaa oikeinkirjoitusta, mikä ei ole pelkästään uskonnollinen relikti. Ja sitten vielä, minun alaani eivät ole pehmopornonovellit. Olen liian hyvä kirjoittamaan alkeellisia onanointia edesauttamaan tehtyä roskaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa olen ymmärtänyt heidän sanelunsa eri tavalla kuin sinä. Jos tälle linjalle lähdetään, niin Kielitoimisto muuten kirjoitetaan isolla.

        http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/160

        Juhannus kirjoitetaan isolla ihan sama mitä joku kielitoimisto väittää.


      • Anonyymi

        viestisi taisi olla suurin kirjallinen tuotos mitä tulet koskaan tekemään


      • Anonyymi

        Mutta juhannusaiheinen pienellä. Voi teitä osaamattomia jotka pimeydessänne kiistelette.
        Parhain terveisin
        Kielimaisteri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta juhannusaiheinen pienellä. Voi teitä osaamattomia jotka pimeydessänne kiistelette.
        Parhain terveisin
        Kielimaisteri

        Ai prkl. No olisit heti sanonut. Kuinka monella kielellä tulet ymmärretyksi? Kiekimaisteri omaa aika isot saappaat....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai prkl. No olisit heti sanonut. Kuinka monella kielellä tulet ymmärretyksi? Kiekimaisteri omaa aika isot saappaat....

        Kiekki kun kieli.... Paha kidjoitusvidhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai prkl. No olisit heti sanonut. Kuinka monella kielellä tulet ymmärretyksi? Kiekimaisteri omaa aika isot saappaat....

        Tulen ymmärretyksi niin suomeksi kuin rakkaudeksikin.
        Saappani ovat pienet ja korkeat, mutta kieleni onneksi pitkä ja terävä.
        Terveisin
        Kielimaisteri


    • Kantsis harkita vähä mitä toivoo :D

      • Anonyymi

        En ole aloituksen tekijä mutta kerroppa.


      • Ei, olisit kuin lämpösäteilijä, en siis meinaa että kiihottuisit vaan naamasi olisi hehkuva kekäle, taas :D


    • Anonyymi

      Voisin toki, mikäli sitä vaadit.
      Mutta en pelkästään Pro Bono.
      Heitä joku porkkana.

      • Anonyymi

        Mene seksipalstalle!


    • Anonyymi

      Juhannus kohta mennyt että taitaa jäädä haaveksi.

    • Anonyymi

      Typeryyden ja lapsellisuuden huipentuma. Minkä ikäisiä teinejä täällä oikein kirjoittelee kun pitää tämmösiä mauttomuuksia skriivata.

    • Anonyymi

      En kirjoittaisi. Kirjoitan muunlaisia kertomuksia esim. historiaan liittyen.

    • Anonyymi

      Seksinovellit on helppo kirjoittaa, jos haluaa. Rynkytystä ja rynkytystä. Niiden kirjoittamiseen kun ei tarvita sen kummempaa älykkyyttä tai tietoa. Eri asia löytyykö täällä kellään haluja kirjoittaa seksinovellia.

    • Anonyymi

      Aloittaja tässä ilmoittelee, että löysin ja tunnistin kirjoittamasi veret liikkeelle laittavan seksinovellisi. Samaan aikaan täynnä niin kaunista hyvyyttä kuin äärimmäistä irstauttakin. Kiitos!

      • Anonyymi

        Ole hyvä vain : ) Hienoa, jos ei jättänyt sinuakaan kylmäksi Juhannusfantasiani : )
        Terveisin; saunanainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vain : ) Hienoa, jos ei jättänyt sinuakaan kylmäksi Juhannusfantasiani : )
        Terveisin; saunanainen

        Apua.... Saunanainen seisauttaa veret nyt :O


    • Anonyymi

      Ok. Piirrän ääriviivat hienolla siveltimellä...
      Nahkaa..silkkiä..

    • Anonyymi

      Siihen taisi sisältyä sauna ja kuppausta. Tai kuppa.
      Joka tapauksessa veret juoksi...

    • Anonyymi

      Novelli on kopsattuna hänelläkin omiin tiedostoihin, joka sitä systemaattisesti poistatti ja parjasi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe